6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#76

Algselt postitas: MangustGrupp
mul foto tehtud, kiirsel 90km/t 5.2L/100km :) saab 9-5 2.3LPT ;)

Enda rekord on peale Laagna Statoilis tankimist Peterburi tee ristile jõudes 4,4... Seda muidugi sooja mootori, sooja ilma ja viimse piirini veeremisega.

Sama auto ja sellise kütusekuluga oleks nõus juba ka linnast välja kolima ja iga päev tööle sõitma :P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#77

Algselt postitas: kaarel
Ma sain ühe salajase lehe pealt joonise ka kätte:

ei ole see midagi nii salajane: pane googlise magnet ja fuel ja sa näed, et kuskilt on ennem juba asjad netti lekkinud.

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#78

olen kuskilt lugenud et püramiidi all hoitud bensiiniga sõitmine pidi ka kütekulu vähendama. :freak:
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#79

No kurja, kui korrastamine on veel reaalne, siis ioniseerida alkaane magnetitega...
Selle peale peab ikka tulema:wall:
Kasutaja avatar
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#80

Algselt postitas: postiljon
olen kuskilt lugenud et püramiidi all hoitud bensiiniga sõitmine pidi ka kütekulu vähendama. :freak:

täpselt mul on koguaeg 200l vaat hoovis püramiidiall seismas ja küttekulu hetkel 8,1 tuleb eriti ei venita ka ikka vajutan kui vaja. samas auto koguaeg tühi, kaasreisijaid pole a see talv pole väga külm ka olnud. aga kui ma nüüd selle magnetivärgi veel kapotialla panen kas saan topelt vähemaks?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#81

Algselt postitas: postiljon
olen kuskilt lugenud et püramiidi all hoitud bensiiniga sõitmine pidi ka kütekulu vähendama. :freak:

:eureka: äriidee bensiinimüüjatele: ehitada tankuritele/bensiinhoidlale pürimiidikujuline katus ja varustada tankurid tugevate magnetitega. hinnale võite krooni otsa panna, kulub ju nüüd kõvasti vähem. :cool: royalty fees minu arvele.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#82

20 aastat ja enamgi on seda sitta teleturus müüdud,nii kütusele,kui joogiveele(selliselt töödeldud veega kastetud alpikann muutub üleöö orhideeks ning vett juues muutub "jämejalavend" geeniuseks.)
Mõttetu teema,noor einstein tuli maailmakõiksust parandava ideega välja...
Kasutaja avatar
ecopower
Postitusi: 15
Liitunud: N Jaan 24, 2008 20:44
Asukoht:
Auto:

#83

Igasugu magnet-käevõrusi ja kütte-kokkuhoidjaid nimetatakse pseudoteaduseks :D
seega teaduslikult tõestatud, et need ei toimi...kuskil TM-is oli kunagi juttu ka sellest.

Martin
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#84

Tehku igaüks mis tahab! khm, krt.
smile
Postitusi: 34
Liitunud: E Okt 11, 2004 13:57
Asukoht:
Auto:

#85

Saabipere on üks suur ja sõbralik seltskond nagu näha..-:poke:
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#86

Algselt postitas: smile
Saabipere on üks suur ja sõbralik seltskond nagu näha..-:poke:

Eks igal asjal ole piirid.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#87

Igal ajsal tõesti omad piirid, igasugu jamaga ei maksa aega raisata. Samas ei tasu olla üleliia konservatiivne uute ideede suhtes - peaaegu kõiki tänapäevaseid leiutisi on ajaloos peetud mingiks jaburuseks.
Ma üldse ei imestaks, kui ühel päeval ilmub mingi kütuselisand või mootoritehnoloogia mis märkimisväärselt kasutegurit tõstab. Nagu ennist mainisin on vähemalt teoreetiliselt üksjagu potensiaali ka parimates tänapäevastes mootorites.
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#88

Muide proovisin toruga ilma magnetiteta ja kulu kasvas , kütuse eelsoendusest ei saa juttugi olla kuna toru on kogu ulatuses külm isegi 80 km läbides ja kapoti alla vaadates sooja mootoriga, polaarsusel on vahe sees kuna pistsin magnetid tagasi teist pidi ja ei midagi, positiivne muutus tuli kohe peale polaarsuse muutmist, ausalt ei huvitagi mis seal toimub peensusteni, pea asi et toimib, ja kui see teooria toimib siis miks mitte mingi muu süsteem ei peaks töötama, teha väike kombinatsuun, tavaliselt on ikka nii et kergem on lõualihaseid treenida kui kätelihaseid...:notworthy:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#89

Algselt postitas: rpm
Muide proovisin toruga ilma magnetiteta ja kulu kasvas...
Tood äkki mingeid täpsemaid numbreid?
Kuidas kulu üldse võrdlesid? Täpselt samasugust situatsiooni "sõidan mingi kindla vahemaa kindlal teel" on üsna raske korrata, oleneb ilmastikust (tuulest) jne.

Natuke oleneb ka emotsioonidest, sest pole lihtne endale kaotust tunnistada, kui nii palju on vaeva nähtud.
See muidugi ei tähenda, et ma ei usu parematesse numbritesse.. ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#90

Algselt postitas: olaviv
Igal ajsal tõesti omad piirid, igasugu jamaga ei maksa aega raisata. Samas ei tasu olla üleliia konservatiivne uute ideede suhtes - peaaegu kõiki tänapäevaseid leiutisi on ajaloos peetud mingiks jaburuseks.
Ma üldse ei imestaks, kui ühel päeval ilmub mingi kütuselisand või mootoritehnoloogia mis märkimisväärselt kasutegurit tõstab. Nagu ennist mainisin on vähemalt teoreetiliselt üksjagu potensiaali ka parimates tänapäevastes mootorites.
Antud teemas pole juttugi uutest ideedest.Antud leiutise analoogi ostsin Volga poest,aastaks oli 1988:freak: ja katsetasin enda "mosse" peal. Teema on variatsioonidega läbi käinud kõigist autofoorumitest,ajakirjandusest,isegi "müüdimurdjad" on seda müüti murdnud.
s14
Postitusi: 5
Liitunud: N Dets 13, 2007 17:16
Asukoht:
Auto:

#91

Omal aero võtab maanteel u7l või alla selle, sellise kulu juures ei näe küll mingiks aretamiseks põhjust, eriti veel kui mingid vasktorud ja traadid sealt paistma jäävad:freak:
smile
Postitusi: 34
Liitunud: E Okt 11, 2004 13:57
Asukoht:
Auto:

#92

Üldiselt: "Tõde läbib 3 staadiumi; 1- naerdakse välja, 2 - võideldakse vastu, 3- võetakse teda kui enesestmõistetavat "

Ei saa ikkagi aru, miks selline negatiivne suhtumine. Inimene räägib oma saavutusest, on rõõmus, jagab teadmisi teistega - miks on vaja kohe välja naerda? Selliseid putitajaid siin ju teisigi. Las inimene toimetab. Kui palju siin õigupoolest on nii häid erialase ettevalmistusega inimesi, kes suudavad vaid foorumi paari sõnavõtu põhjal asjale kohe vee peale tõmmata.
Herr Trionic ostis oma Mossele "Volga" poest sarnase jupi, no ja siis? "Mul on külgkorviga Jawa"

IMHO Selline üleolev suhtumine on päris tülgastav.

Minu arvates on Saab just selline "elukunstnike" ja heas mõttes "kiiksuga Jaan Tattikate" auto ja mitte mingi "high class" CEO-de liikur.

Olgem ikka sõbrad edasi, eks.
Kasutaja avatar
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#93

Tuleb tunnistada ,et mind valdasid samasugused tunded kui ma lugesin seda materdamist.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#94

Algselt postitas: smile
Üldiselt: "Tõde läbib 3 staadiumi; 1- naerdakse välja, 2 - võideldakse vastu, 3- võetakse teda kui enesestmõistetavat "

Ei saa ikkagi aru, miks selline negatiivne suhtumine. Inimene räägib oma saavutusest, on rõõmus, jagab teadmisi teistega - miks on vaja kohe välja naerda? Selliseid putitajaid siin ju teisigi. Las inimene toimetab. Kui palju siin õigupoolest on nii häid erialase ettevalmistusega inimesi, kes suudavad vaid foorumi paari sõnavõtu põhjal asjale kohe vee peale tõmmata.
Herr Trionic ostis oma Mossele "Volga" poest sarnase jupi, no ja siis? "Mul on külgkorviga Jawa"

IMHO Selline üleolev suhtumine on päris tülgastav.

Minu arvates on Saab just selline "elukunstnike" ja heas mõttes "kiiksuga Jaan Tattikate" auto ja mitte mingi "high class" CEO-de liikur.

Olgem ikka sõbrad edasi, eks.

:notworthy:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#95

Kas võib olla, et mingi mõju on kütuse soojendamisel?
Soe kütus lendub paremini ja selle tihedus on väiksem ning tekibki 0.1 L 100 km kohta sääst?
Bensiinimolekulid ei ole polariseeritud ja seega pole magnetitega mängimisel mingit tähtsust.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#96

Algselt postitas: MadMan
Kas võib olla, et mingi mõju on kütuse soojendamisel?
Soe kütus lendub paremini ja selle tihedus on väiksem ning tekibki 0.1 L 100 km kohta sääst?
Bensiinimolekulid ei ole polariseeritud ja seega pole magnetitega mängimisel mingit tähtsust.
Kui polaarsust pole, kas siis niisama sibavad ringi? Või on täiesti neutraalsed (ükskõiksed) magnetvälja suhtes?
Ta ise väidab, et soojenemine ei mängi rolli kuna see vasktoru on alati külm, tegelikult.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#97

Algselt postitas: ml
Kui polaarsust pole, kas siis niisama sibavad ringi? Või on täiesti neutraalsed (ükskõiksed) magnetvälja suhtes?
Peaksid olema ükskõiksed magnetvälja suhtes.

Ja ma ei saa aru, mis materdamisest te räägite. Tähendap, no inimene teeb asju, las teeb. Aga väita asju, millel puudub igasugune tõestus keemia või füüsika mõttes, on ju ka pisut jama. Seni pole veel ühtegi reaalset tõestust leitud (maailmas), et taolised asjad toimiks. Seda on siin viidatud ühele ja teisele poole. Antud eksperimendi juures on väitest "mul toimib" lihtsalt liiga vähe, et kedagi uskuma panna. Minu meelest üritatakse inimest maa peale tuua, mitte materdada. Tutvuma peaks antud ainete omadustega ja füüsika põhitõdedega.

Eelpool Madmani poolt toodud lingis (kommenteerides mingit seadet nimega "Moleculator"t:
"Hydrocarbon fuels such as gasoline have hardly any dipole (separation of positive and negative charges), and for this reason, the fuel molecules would not align appreciably in this type of device. If they were aligned, the fuel dipoles would certainly be randomized subsequently - if not in the fuel line, then in the process of vaporization prior to actual combustion. Furthermore, even if such an alignment device did what the Moleculator's manufacturer claims this one does, there would be absolutely no advantage to any aspect of mixture preparation or flame propagation relating to combustion efficiency or vehicle fuel economy."

See vist juba käis siit läbi ka EPA raportid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#98

Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: smile
Üldiselt: "Tõde läbib 3 staadiumi; 1- naerdakse välja, 2 - võideldakse vastu, 3- võetakse teda kui enesestmõistetavat "

Ei saa ikkagi aru, miks selline negatiivne suhtumine. Inimene räägib oma saavutusest, on rõõmus, jagab teadmisi teistega - miks on vaja kohe välja naerda? Selliseid putitajaid siin ju teisigi. Las inimene toimetab. Kui palju siin õigupoolest on nii häid erialase ettevalmistusega inimesi, kes suudavad vaid foorumi paari sõnavõtu põhjal asjale kohe vee peale tõmmata.
Herr Trionic ostis oma Mossele "Volga" poest sarnase jupi, no ja siis? "Mul on külgkorviga Jawa"

IMHO Selline üleolev suhtumine on päris tülgastav.

Minu arvates on Saab just selline "elukunstnike" ja heas mõttes "kiiksuga Jaan Tattikate" auto ja mitte mingi "high class" CEO-de liikur.

Olgem ikka sõbrad edasi, eks.

:notworthy:
Sul võib Jawa olla,aga materdatakse väidet,et teemaalgataja sellise asja leiutas,kuigi ta seda ei teinud.
Jõudu tülgastumisel.
Pole kedagi tümitanud,ega välja naernud.Täiesti kohatu väide teemasse mittesüüvides.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#99

Veel lugemist Inset Fuel Stabilizer
Fuel Saving Gadgets :eureka:

Jaan Tatikate häda on see, et oma tegevuse käigus pannakse ohtu teiste inimeste elu ja vara. Ntx granaadiga kana küpsetades... ;)
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#100

Algselt postitas: MadMan
Veel lugemist Inset Fuel Stabilizer :eureka:

Jaan Tatikate häda on see, et oma tegevuse käigus pannakse ohtu teiste inimeste elu ja vara. Ntx granaadiga kana küpsetades... ;)
Objection!
Milles oht seisneb?
Vasta