NG 900 ketimajandus vahetuses

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#1

Probleem siis selline, et käisin VM-is teeninduses ja selgus, et mootori aju annab veateadet, et jagaja miski süüteandur on peetis. Mootor siis 2,0 vabalthingav. Ja peale seda on olnud tõesti 2 korda, kui soojast peast käivitan, siis hakkavad pöörded kõikuma 800 ja 1200 vahel. Seier paneb täiesti ühtlaselt üles alla. Kui sõitma hakkan, siis mingit jama pole. VM ist öeldi, et seda süüteandurit, saab vahetada ainult koos jagajaga, mille hinnaks neil 7k. Et siit küsimus, kas on mõtet otsida kuskilt pruugitud jagajat, kui jah, siis milline see andur võiks välja näha, et kui lammutuses seda maha võetakse, et teda ära ei lõhuta. Ja veel üks küsimus, et kas 9-3 e jagaja sobib ka. Nimelt on Männiku lammutuses üks selline isend sees ja mootor sama, mis mul.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#2

Rääkige veel seda juttu, et DI-kassetiga masin tuleb kallim kui tavalise jagajaga :D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Andurit saab ka eraldi Bosch`st .Loomulikult sobib ka 9-3 oma. Neil motronicutel põhjustab väga tihti aju ise nukkvõllianduri(asub jagajas) veateateid.Ostad uue jagaja,viga jääb. Katseta lammari omaga. Mul vedeleb ka üks motronicu jagaja,täiesti korras anduriga.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#4

Targem on, siis äkki ikka seda Bosch'i andurit proovida, eks siis tuleb tee Troosti ette võtta.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Fabrik
Targem on, siis äkki ikka seda Bosch'i andurit proovida, eks siis tuleb tee Troosti ette võtta.
Ei tule tingimata;) .
Kahel viimasel isendil olid siiski ecu süüteosakonna probleemid(võimendi mikroskeemi pohmell).
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#6

Kurask ma [tlen teile mehed ei tasu sinna Troosti minna, kukuvad kohe kette vahetama.;) Sai siis t'na Troosti mindud, sest mingi pirin kapoti all t[[tas jaanuarist alates, tundus miski pump olevat. Kusjuures see ilmus kohe peale seda, kui klassiku ostsin. See selleks. Noo ja siis helistati, et ketimajandus hoopis. Positiivne on muidugi see, et peale remonti on selle mootoriga 50000 kindlustatud.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#7

Sry. Tegin uue postituse enda vana teema jätkuks.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#8

Täna hommikul käisin järel, tasakaalustus hammasratas oli sile nagu beebi pepu. Ise olen rõõmus, et enne ära sai tehtud, kui kuskil Kapa-Kohilas teele oleks jäänud. Ja korras mootoriga on :drive:.
Vasta