Veidi siis ka ajaloost ja niisama bla... blaa...
Minu tonnise Ets'i potekas otsustas "lusika nurka visata".
Kogusin ja otsisin infot, kus seda parandada saaks ja leidsingi koha (kahjuks asub see küll USA's) kus neid renoveeritakse.
Mõeldus-tehtud saatsin Ets'i USA'se, boonuseks veel garantii 1year unlimited miles.
Ets USA'st käes ja peale pandud, kõik töötas. Neli kuud hiljem lõpetas töö käigukast, mis sai siis ka uus pandud. Ca ~100km pärast arvas auto, et nüüd on mõõt täis ja hakkas gaasi maha lastes LIMPHOME režiimi viskama.
Lõpuks siis ainult LIMPHOME režiimis oligi.
Isand Trionic tuvastas Ets'i poteka lüliti mitte toimimast ja ma esialgu proovisin ehitada ise hoovastiku külge uus lüliti.
Polnudki see nii lihtne, kui esialgu arvasin, kuna see ei olegi lihtsalt lüliti vaid kummaski asendis peab seal olema kindel ja erinev takistus. Veidi arvutades leidsingi õiged takistite väärtused ja monteerisingi takistid ning lüliti Ets'i külge. Auto käivitus kenasti ja normal režiimis, kuid seda rõõmu jätkus ainult üürikeseks.
Hakkasin asja uurima ja mõõtmiste tulemusel selgus, et see ei olegi päris lüliti vaid siiski mingi takistuse vahemik.
Kuna see potekas siiski igaljuhul "peetis" otsustasin vaadata "mis siis seal karul kõhus on"!
Piltidel võib näha, et harjad on katki ja plaat, kus on grafiit rajad on praguline ja ühelt kohalt lausa tükk väljas.

Lisatud failid