hommikul põles ja jäigi põlema akutuli,õhtul käivitades oli jälle kõik korras,sai viidud elektriku juurde kes kontrollis nii geneka kui aku,kõik oli normis(kuigi sai ligi 10km. sõidetud akutulega).millest selline anomaalia võib tingitud olla.
ahjaa geneka pinge oli 16 (volti vist),elektrik mainis ,et natuke palju,niiet kas ülepingest võib akutuli põlema jääda ja millest ülepinge tekkida võib
akutuli armatuuris
Ülepinge tekitab rikkis pingeregulaator.Kuidas sai "elektrik" väita,et generaator on korras,kui too toodab 16V pinget,mis on ohtlikult kõrge väärtus nii akule,kui kogu autoelektroonikale.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kõva natuke palju elektrik tõepoolest...ürita ikka enne töökotta sattuda enne, kui tuleb natuke mooduleid vahetada:eureka:
käisin VM(tartus) kõik oli normis,ise arvan,et jama oli selles,et vahetasin aku ära,akukeskus mõõtis pinget,tuuridel oli laadimine norm. niikui tuurid maha oli 8v.ja auto enam käima ei läinud,kuigi aku vanus u. 1a.nad ütlesid veel ,et nemad nii jama firma akut(RAYLIT 61aH)ültse ei müü,panin enne VM minekut vana aku tagasi(saabi org.).arvan,et akumärk oli tingitud madalast laadimispingest