palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Siin üks korrastatud tonni-anny ka müügis. Müüjad väga usaldusväärsed. Tegu küll aut. kastiga masinaga, aga NS3 hoolitseb hea edasiastumise eest.Algselt postitas: tanel122
ma siin ei suuda ära otsustada kas võtta uuesti 9k või miskit uuemat:?,nii ma siis katsetangi
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: tanel122
kas siis peaks järeldama et mu vanal autol oli vabalthingava kast või differ vahetuses?või siis tavaline 2,3 kast sobib ka aerole?
Sobib, aga kuipalju vastupeab???
__In Boost We Trust__
Tonnisele on mitmeid erinevaid modifikatsioone manuaalkastist, nende ülekanded ja differ erinevad siia-sinna.
2.3 VH ja LPT turbo koast läheb aero külge ilusti, moto ju sama aga turbondus erineb. Probleem tekib hoopis diffriga - ei pea aero momendile vastu. On muidugi variant uus differ (või hoopis LSD differ
) sisse aretada, kui oskused ja tööriistad olemas siis miks mitte.
Ning lõppkiiruse erinevused võivad ja rehvide läbimõõdu varieerumisest tulla, kuigi 90 ja 120 on pisut liiga suur.
2.3 VH ja LPT turbo koast läheb aero külge ilusti, moto ju sama aga turbondus erineb. Probleem tekib hoopis diffriga - ei pea aero momendile vastu. On muidugi variant uus differ (või hoopis LSD differ

Ning lõppkiiruse erinevused võivad ja rehvide läbimõõdu varieerumisest tulla, kuigi 90 ja 120 on pisut liiga suur.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: olaviv
Tonnisele on mitmeid erinevaid modifikatsioone manuaalkastist, nende ülekanded ja differ erinevad siia-sinna.
2.3 VH ja LPT turbo koast läheb aero külge ilusti, moto ju sama aga turbondus erineb. Probleem tekib hoopis diffriga - ei pea aero momendile vastu. On muidugi variant uus differ (või hoopis LSD differ) sisse aretada, kui oskused ja tööriistad olemas siis miks mitte.
Ning lõppkiiruse erinevused võivad ja rehvide läbimõõdu varieerumisest tulla, kuigi 90 ja 120 on pisut liiga suur.
LSD differ maksab samapalju kui auto:wall:, pärast müügiks pannes ei saa sa seda raha:bs: ja müüd autot poolehinnaga.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: olaviv
LSD on jah suht koht kirves, oli vist 24k eek. Ja ega müügiks sellist asja ei ehitatagi, LSD pannakse ikka tõsise fänni autole ja see oma kallimat turule ei vii![]()
Kui LSD differ maksab 24k, vist oli ise natukene üle selle, kas teab keegi kuipalju maksab komplektne uus kast 2.3T-le -94:?
__In Boost We Trust__