Pärast rattalaagrite vahetust on tekkinud mingi peenetooniline ulg 60 ja 95-105 kmh juures, muudel kiirustel ei tähelda. Meenutab veidi "Ikarus" bussilt tuttavat häält, kui kõrgemalt oktaavist.
Kust kandist seda viga otsida? Diferentsiaal, esisild, tagasild?
undab
Kas oled laagrid vale momendiga kinni tõmmanud,või sattus mõni muu laager
otsi andma samal ajal.
otsi andma samal ajal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Rattalaagritega on suht lihtne-kasti omadega,kus neid on mitu(kümmend)tuleb
nõiduda,et kindlaks teha-mis ulub:freak:
nõiduda,et kindlaks teha-mis ulub:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Ryhkija
Aga kui undamine säilib ka tühikäigul, siis võin sellest järeldada, et mõni rattalaagreist
Kui veered tühikäigul, siis on ka kohe kindlasti mõni käimakasti laager töös - ei ole küll auto käimakasti avanud, kuid arvan et vähemalt 2 laagrit (kastist väljuva võlli laagrid). Samas peaks mootor ka kasti sisenevat võlli ju pöörlemises hoidma (veel 2 laagrit).
Palju vana klassiku neljases kastis üldse laagreid on?
Kui sõidad slaalomit ulgu tekitaval kiirusel ja näiteks paremale pöörates undab ja vasakule poole sõites on ulg väiksem, siis on vasakpoolne laager - teisel juhul vastupidi. Kui käimapoti mõni laager undab, siis see peaks säiluma.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2286
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Pinguta neid kindlasti üle, isegi siis, kui teeninduses seda lasid teha!!! Mina sain enda laagrist väga kähku (ca 1000km) lahti. Kuigi see sama laager on mul praegugi veel all... ull onju!!! ratta ülemine lõtk ei ole palju "ainult" kuskil 1 cm kummi ülemisest äärest
maha lasta sellised mittehoolivad autojuhid, nagu ma!
maha lasta sellised mittehoolivad autojuhid, nagu ma!
Küsisin Carstopi meeste käest, kas panevad laagrid jõudu-mõõtva-riistapuu abil - nii nad lubasid, aga remondimees vaatas enne töö vastuvõtmist igaks juhuks üle, et kas Saabil on ikka rattad all või on tegu mõne tiivaliigendiga
Pööramisel ei tundu muutuvat see heli ja mul on tunne, et esisild on talvise matsu järel lihtsalt rohkem viga saanud kui algul paistis.
Pööramisel ei tundu muutuvat see heli ja mul on tunne, et esisild on talvise matsu järel lihtsalt rohkem viga saanud kui algul paistis.
Nagu ma oma ühes teemas mainisin uluvad mul hoopiski kummid. Nokian NRV-d, mis on sellise kiilumustriga, eraldi paremale ja vasakule rattale. Nad kuluvad nii haigelt, et mustiplokid on erineva kõrgusega. Eriti on see kuulda pindamata asfaldi puhul mis on eriti sile. Proovi sellisel sõita.
mis ta oligi - midagi 500 ümber või alla. paar tunnikest tööd ikka.
arvestades tuntavat lõtku roolis (rooliots?) ja mainitud undamist, siis on tõsisem esisilla ja ülekande läbivaatus vaja ette võtta. simmerite vahetus langeb samasse kategooriasse nii, et hr. Trionicu juures tuleb aeg pikemaks kinni panna.
arvestades tuntavat lõtku roolis (rooliots?) ja mainitud undamist, siis on tõsisem esisilla ja ülekande läbivaatus vaja ette võtta. simmerite vahetus langeb samasse kategooriasse nii, et hr. Trionicu juures tuleb aeg pikemaks kinni panna.