9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Tonnised ja nende mured
Vasta
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#1

Et siis 234 mootoril juhi pool küljes plokikaane ja klapikambri kaane vahel selline tore ümar avaus. Peaks minu mõistmist mööda nuka ots olema.
Pressis mul sealt tasapisi õli, lihtsalt häiris, ei midagi hullu :freak:. Kuna olin näinud seal miskit korki olemas, tellisin Vikingust koos muude vajalike detailidega (polt, kinnitushark ja ringtihend).Ise veel mõtlesin, et olen justkui seal ka metallist katet näinud.
Hakkasin peale panema - tihend sisse, punn peale, hark poldiga kõigele järgi - aga see hark ei fikseeri midagi, punn jääb sinna jumala armust, kui sedagi :). Käisin veel Carringus EPC-st vaatamas, neil ei näita samuti, et seal mingi fikseeriv kaas peaks olema.
Kogu juttu peale kolm küsimust:
1. Kas olen mina loll :wall:? (ei välista)
2. Kas on EPC-s miskit viltu?
3. Mis edasi?

Ja punni fikseerisin esialgu lihtsalt harki viltu keerates selle ühe kõrvaga, aga selge ta on, et nii see olema ei peaks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Kui sama punni silmas pead, siis mul kah see aegade algusest ilma kattetta. Pärast pcv-klapi vahetamist sealt enam õli märkimisväärselt ei leki (pildi tegemise hetkel veel vana PCV). Tean, et IFFi autol tegi Trionic selle silokooniga lekkevabaks. Täpsed juhised ehk tegijalt

Lisatud failid
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#3

Mina lasin selle punni koha silikooni täis ja silusin ära. Must ilus punni taoline asjandus tuli.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Ei käi seal mingit harki,ega punni,kui enne ei olnud.Pildil stock kork(teraskork,millele vulkaniseeritud kummikiht),mis vanadusest ebatihe.Silikooniga paigalda uuesti ja peab järgmised 10.a.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#5

Selge, seega siis järgmisel nädalavahetusel töö silikooniga. Ja kuna keegi silikoonile mingeid erinõudeid ei maini, siis järeldan, et sobib igasugune silikoon.:)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Ära ainuld akrüülhermeetikut pane, mõni peab seda ka silikooniks :)
Ma oletan, et klaasiliimimise silikoon annab metalliga kõige tugevama ühenduse, samas võib see nii tugevaks osutuda, et hiljem ei saa enam korki kätte.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Berserk
Selge, seega siis järgmisel nädalavahetusel töö silikooniga. Ja kuna keegi silikoonile mingeid erinõudeid ei maini, siis järeldan, et sobib igasugune silikoon.:)
Sellest jämedast korgist allpool (pildil hästi näha)on tehnoloogiline ava,millesse on pressitud tapp.See on ka usinalt lekkiv koht.Aitab uus tapp(kork),mis tuleks paigaldada keermeliimiga.
Vasta