Mogens!
Niisiis ostsin endale veebruaris elu esimese Saabi, ning nüüd siis kirjutan ka paar rida seni kogetust. Ostust niipalju, et alguses tahtsin osta 9-3 traktorit, aga lasin end lõpuks veenda sõpradel, kelle arvates peab auto olema ennekõike lõbus. Olgu lisatud, et sõidan alla 20000 km aastas. Lõpuks valisin välja kaks autot (mõlemad 2000, 9-3 aerod), mis olid minu hinnangul samaväärsed - üks natuke ilusam ja teine tehniliselt pisut paremas korras ja mugavam (pehmem ja vaiksema väljalaskega). Viimase müüa hüppas aga alt ära, mis oli väga tore, sest see võimaldas mul süümepiinadeta ilusama osta.
Auto on siis 151 kw, väidetavalt Viggeni vedrustuse ja summutiga elektrisinine aero, mis enne kuulus Markole. Pildil on auto veel talvekummidega (16''), nüüd on all juba suvekummid, ning 17'' velgedel. Visuaalselt on see ilusam, aga kisub hullupööra.
Küsiksingi nüüd järgmisena nõu mõne asja kohta, millega tuleks tegeleda.
Kisub hirmasti. kas 225/17/45 kummi korral on see paratamatus, või annab midagi ette võtta? Keegi vihjas mingile lahendusele, mis meenutab motika rooliamorti ning vähendab kiskumist.
Käigud lähevad mõnikord raskelt sisse, eriti kui on soov käike väga kiirelt vahetada. Samuti on tagumise käiguga vaja kohati jõudu rakendada. Samas, kui mootor seisab, siis käivad käigud oivaliselt. Müüja väitis, et tüüpvärk, aga kas äkki on ka mõni tüüplahendus?
Hmm, rohkem nagu midagi sõidu poolelt polegi. Salongis on samuti üht teist, millega võib tegeleda.
Esiteks on muidugi SID nagu 15 aastat vana faksi väljund. Sellega tuleb vist kuhugi Tartusse minna, nagu juba lugesin.
Teiseks on puudu topsihoidja (SID'i all) ja raadio on kassetiga. Viking müüb neid liiga kallilt, aga kui kellegi romulapillil on CD'ga makk ja topsihoidja üle, siis võib pakkuda. Kassetika saab soovi korral vastu.
Autos on ka telefonihoidja, mille kohta eelmine omanik ütles, et ta ei julgenud seda lihtsalt maha keerata, kuna see on ühendatud audiosüsteemiga. Küsimus selline, et kas selle võib lihtsalt pistiku väljatõmbamise või juhtme läbilõikamise teel eemaldada, või on vajalik mõni elegantsem lahendus?
Kokkuvõtteks niipalju, et üüratult lõbus auto on. Seejuures olen saavutanud maantee kütusekuluks minimaalselt 5,8 ning keskmiseks on siiamaani 9,5. See on oluliselt parem eelnevalt kardetust. Kui nüüd keegi veel teed ka ära siluks, siis oleks juba täitsa tore.
pilt kah: [IMG]http://img511.imageshack.us/img511/1723/dsc00802rp7.th.jpg[/IMG]
edit: mis ma pildiga valesti teen?
panen lingina http://www.minupildid.ee/main.php?g2_vi ... alNumber=2
EDIT by suur. Sinu lingitud pilti foorum ei söö. kasutasin imageschacki.
Saab 9-3 Aero, 2000, rohelinekonn
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
kiskumie kohta pole suurt midagi teha isegi rescue kit ( steering clamp and brace) ei aidanud mind. Olid ka KONI amordid regulitavad, aga needki ei aidanud. suht lootusetu keiss. 205 oli minu autol all ja kui 17" panin, siis oli 225 laius ja see ei olnud mõnus. paratamatus just see ongi.
minek on sel masinal mõnus, aga jah rooli tõmblemine on kaugel mõnusast.
ise olen ka alla 6l maanteel SID järgi saanud, aga keskmine alla 11 ei saanud. halvad kombed vist ja linnasõit enamasti.
ilus aero, aga 2001MY on ilusam
minek on sel masinal mõnus, aga jah rooli tõmblemine on kaugel mõnusast.
ise olen ka alla 6l maanteel SID järgi saanud, aga keskmine alla 11 ei saanud. halvad kombed vist ja linnasõit enamasti.
ilus aero, aga 2001MY on ilusam

Sent from my Monte Carlo using B236
mul olid talvekad sama mõõtu mis sul ja vahetasin ühe foorumlasega ära 16" vastu. jubedalt kiskus, hakkas rea ühest äärest teise ujuma, läks ohtlikuks. Suvekad on ka sama mõõtu aga loodan et kuna jäigemad siis ehk ei uju ja kisu nii. Kokkuvõttes lihtsalt need laiad kummid, võimas mootor ja meie teed ei käi kokku
vt. ka seda teemat:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 9#pid92021
topsihoidja on minu teada lisavarustus ja neid ei esine väga paljudel. Mina ostsin enda autole (mul oli enne samasugune 9-3, sama sinine ka aga vabalthingav 2,0) Saabianti käest. Valida oli kas ukse küljesahtli külge käiv või SIDi ja maki vahele. Viimane oli ilusam ja praktilisem, küll aga kallim. Kuidu ostsin ikkagi.
Ma kardan et sul ei õnnestu seda kasutatult leida aga mine tea, äkki joppab. Jõudu!
Btw, ilus auto.
vt. ka seda teemat:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 9#pid92021
topsihoidja on minu teada lisavarustus ja neid ei esine väga paljudel. Mina ostsin enda autole (mul oli enne samasugune 9-3, sama sinine ka aga vabalthingav 2,0) Saabianti käest. Valida oli kas ukse küljesahtli külge käiv või SIDi ja maki vahele. Viimane oli ilusam ja praktilisem, küll aga kallim. Kuidu ostsin ikkagi.

Ma kardan et sul ei õnnestu seda kasutatult leida aga mine tea, äkki joppab. Jõudu!
Btw, ilus auto.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pane autole õiget mõõtu veljed/rehvid 205 /16 ja käi sillastendis ka ja asi peab muutuma!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


