Yutuubis on muiudgi clip olemas, aga palju mõnusam oleks seda sõpradega koos telekast vaadata
9-5 TopGearis
vaatasin ka youtubeist üle.
top gear saab 9-5 aero
mul endal samasugune aga universaal. päris valus oli vaadata kuidas esirehvid kurvis suitsesid. ja eriti kahju oli vaadata et ringiaeg tuli aeglasem kui honda civicul...
aga eks see ole suhteline.
kõige rohkem kiidusõnu saavad seal saates tavaliselt ikka briti taustaga autod.
top gear saab 9-5 aero
mul endal samasugune aga universaal. päris valus oli vaadata kuidas esirehvid kurvis suitsesid. ja eriti kahju oli vaadata et ringiaeg tuli aeglasem kui honda civicul...
aga eks see ole suhteline.
kõige rohkem kiidusõnu saavad seal saates tavaliselt ikka briti taustaga autod.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
AMG sai eelmisel suvel ka ringrajal Type-R käest pasunasse, kuigi on 369kW (493Hp) ja racing õhkvedrustus. Asjad(Loe: 2,5tonni Frankfurteri vorsti vs. 100kg sushit:headbang: ) ning ei ole nagu võrreldavad
ju. Pigem huvitaks jah 9-5 ja 9000 omavaheline olelusvõitlus rajal. Panustaksin ise 9-5 peale, kuna - võimsust rohkem, kere jäigem, ka ka jäigem vedrustus. Aga kes kurat teab....(sry OT)
Naljakas, kuidas nad suudsid selle 9-5`ga seal rajal nii palju vilinat ja suitsu tekitada? Tundub, nagu oleks all olnud lamellid:D. Ise ei ole enda autoga küll suutnud sellist põlengut rajal tekitada...
Naljakas, kuidas nad suudsid selle 9-5`ga seal rajal nii palju vilinat ja suitsu tekitada? Tundub, nagu oleks all olnud lamellid:D. Ise ei ole enda autoga küll suutnud sellist põlengut rajal tekitada...
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: MadMan
Misasi sel 9-5-l jäik on?![]()
Tavalise (lpt) vedrustusega kõigub jah nii, et peale 3ndat kurvi oksendad peensoole armatuurile. Samas on reaalne kurvikiirus täitsa normaalne. Ei lähe ta kurat kusagile. Sõidaks nagu doubledeckeriga, millel on rehvid liimised;)
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
9k Aero on ka tavalisest 9k jäigema vedrustusega.
Ja 9k on 9-5 kergem + 9k on ikka itaalia pisikuga:evil: mitte opeli raamiga, et veel küsimus kumb ringrajal kiiremini saab.
Suvel vast selgub
Ja 9k on 9-5 kergem + 9k on ikka itaalia pisikuga:evil: mitte opeli raamiga, et veel küsimus kumb ringrajal kiiremini saab.
Suvel vast selgub
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: Jupats
Naljakas, kuidas nad suudsid selle 9-5`ga seal rajal nii palju vilinat ja suitsu tekitada? Tundub, nagu oleks all olnud lamellid:D. Ise ei ole enda autoga küll suutnud sellist põlengut rajal tekitada...
No sul ei ole HOT aero ka ju
Iga ratas veab and then some!
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
juba võeti mingi suvine rinka teema üles:(, ma jälle kindlasti kuhugi ei jõua.
Veel ei ole mingit teemat;), aga midagi vast ikka tuleb, ise ka ei ole kindel, et mulle subib mingi ürituse aeg ja koht.
Ja hea oleks just ringrada:drive:, aga mitte mõttetu kiirendus, kus isegi tipp kiirust ei saa 1miiliga, või üldse mõtetu siduri ja käigukasti lõhumine 1/4miiliga esiveo auto ei ole ikka mõeldud selleks:bs:
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
juba võeti mingi suvine rinka teema üles:(, ma jälle kindlasti kuhugi ei jõua.
Veel ei ole mingit teemat;), aga midagi vast ikka tuleb, ise ka ei ole kindel, et mulle subib mingi ürituse aeg ja koht.
Ja hea oleks just ringrada:drive:, aga mitte mõttetu kiirendus, kus isegi tipp kiirust ei saa 1miiliga, või üldse mõtetu siduri ja käigukasti lõhumine 1/4miiliga esiveo auto ei ole ikka mõeldud selleks:bs:
kuidas ei ole:) Raja päevad
ning OT'ks ning mõtetu vaidluse alustamiseks, ma küll ei oska öelda, miks sirgel kiirendamine oluliselt rohkem käigukasti ja sidurit peaks lõhkuma kui ringrada?
Pigem vähem, sest pingutus on oluliselt lühem.
Iga ratas veab and then some!
-
djstallion
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
See on tõesti väga kohatu võrdlus. Civic Type-R on kahtlemata mõistliku hinnaga autodest ringrajal üks võimekamaid, see auto ongi selleks ehitatud. Ise võrdleks pigem sedapidi - Jaapani sportpukk vs. Saab linnaliikluses või maanteel, kumb on mugavam?Algselt postitas: Skolja eriti kahju oli vaadata et ringiaeg tuli aeglasem kui honda civicul...




