Esitulede pesuri pihusti.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#1

Nimelt juhtus selline asi et talvel suurema jäätumisega otsustas üks esitule pesuri pihusti voolik lahti tulla. See on see ca 10cm voolik millel ühes otsas pihusti ja teine ots läheb pamperi sisse.

Küsimus - kuskkaudu peaks asjale lähenema, et see voolik uuesti õigesse kohta ühendada?
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Kui tule eest ära võtad, peaks piisama.
Mälu järgi ei olnud vaja stanget lahti lasta.
Põhja alt peaks ka saama, kuid tule ära võtmiseks kulub vähem aega, kui auto kanali/tõstuki peale sõitmiseks (eeldusel, et sul tööriistad on).
Ära võret ja suunatuld lahtivõtmisel ära lõhu. Suure tulealune liist väärib ka tähelepanu.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#3

Algselt postitas: Motorhead(eeldusel, et sul tööriistad on)
ühest torxist täitsa piisas vist.
caido
Postitusi: 8
Liitunud: L Juul 07, 2007 22:13
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Pereira

Küsimus - kuskkaudu peaks asjale lähenema, et see voolik uuesti õigesse kohta ühendada?

seal piisab tõesti ainult esituled ära võtta ja kõik on kohe käe jala juures....ise just yhendasin enadl uuesti ära.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#5

Tänud kõigile, paistab et sain korda. :D
Vasta