käigukasti valulävi
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Tõenäoliselt tasub pigem siduri tervise üle muret tunda, see üldjuhul oluliselt nõrgem koht kui käigukast.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Siiani on see number olnud 400 Nm. Aga ega ta nii lihtsalt laiali ei lähe, ennem kaob pidamine.
See 400nm oli tonnise automaat kasti kohta. Manualid kannatavad reeglina rohkem.
Üldiselt hea soovitus, enne kui võimsuse kallale lähed tee auto tehniliselt korda. Muidu on varem või hiljem järgmised tegevused kas mobiiltelefonist puksiiri telefoninumbri otsimine või sõbrale helistamine, kes köie tooks!:P
ps. Mul on need mõlemad teed läbi käidud nii mõnigi kord!
Iga ratas veab and then some!
tehniliselt peaks masin suht korras olema.. küünlad, filtrid, õlid vahetatud, turborõhk ja muud näitajad olevat normis (troostautos sai eelmine aasta Techiga proovitud) kuigi kõigub pisut.. BPC klapp vaja üle vaadata. Aint et sidur teeb häält ja ka käigukast. Peale käigukasti õli vahetamist läks selle hääl pisut vaiksemaks.
Viimane pärineb tegelikult Roomlase vanalt NG900 2.3l ja häält olevat see juba tema masina peal teinud.. hääl hullemaks pole läinud..
Kusagilt olen kuulnud et selle kasti peaülekanne olevat nõrgem kui turboga auto omal. Huvitav kas see ongi nii..
Viimane pärineb tegelikult Roomlase vanalt NG900 2.3l ja häält olevat see juba tema masina peal teinud.. hääl hullemaks pole läinud..
Kusagilt olen kuulnud et selle kasti peaülekanne olevat nõrgem kui turboga auto omal. Huvitav kas see ongi nii..