kas keegi teab sest seadmest midagi täpsemalt?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No alles hiljuti sai seda saasta mainitud siin teemas. Teema pealkiri võiks juba kõik öelda..

Kapitalism: lollidelt võetakse raha ära ja antakse tarkadele. Koolis füüsika-keemia tunnis kaarte tagunud inimesed maksavad selliste asjade kaudu kooliraha. Vist paratamatus.
Julgeks isegi kihla vedada, et see teema tõstatub uuesti veel enne jõule.
Julgeks isegi kihla vedada, et see teema tõstatub uuesti veel enne jõule.

Algselt postitas: Cyber
Võtkegi seda asja kui ulmevaldkonda kuuluvat. Reaalse eluga pole siin seost.Algselt postitas: olaviv
Kütusekulu näitajad ikka päris ulmelised![]()
HAFC süsteemi komplekti kättesaamise hetkest kehtib 30-päevane täielik raha-tagasi garantii, olenemata põhjusest. See annab teile 30 päeva aega, mille jooksul seade paigaldada ja testida sõiduomadusi, et te veenduksite selle töö efektiivsuses. Defektide esinemisel kehtib lisaks 30-päevasele raha-tagasi garantiile ka veel 1 aastane garantii.
Saabiklubi võiks ju firmalt küsida proovida, et saab tasuta reklaami siin
Saabiklubi võiks ju firmalt küsida proovida, et saab tasuta reklaami siin

Algselt postitas: Cyber
Võtkegi seda asja kui ulmevaldkonda kuuluvat. Reaalse eluga pole siin seost.Algselt postitas: olaviv
Kütusekulu näitajad ikka päris ulmelised![]()
no seda ma räägingi, et ulme

Algselt postitas: Cyber
Kapitalismi põhialus on lollidelt raha ära võtmine..Samas on endiselt vastuseta küsimus, kuidas loll ja tema raha üldse
kokku said..![]()
jajah, rahakad lollid võivad ühiskonnale ohtlikud olla ja neilt tuleb ruttu raha ära võtta

asi läheb juba filosoofiaks

mna tean seda asjandust. lugesin siin paar kuud tagasi selle kaadervärgi kohta netist igasugu infi. kui panna guugli otsingusse hydrogen power siis annab ikka igasugu pilte ja jooniseid ka youtubes on lademetes videosi. Asja tööpõhimõte on ülimalt lihtne seadeldis ise ka ülimalt primitiivne. Seadme ehitus on täpselt nagu vangidel on nn traktorid millega vett keedetakse tehtud zilettidest. ainult need on tehtud suurtest roostevaba plaaditest. vaheldumisi siis + ja - plaat. lastes nüüd sinna sisse auto elektrisüsteemist vool tekib hydrolüüs eraldub siis hapnik ja vesinik. anum kus dest.vee sees olevad plaadid hüdrolüüsivad on suletud ja sealt väljub toru siis mida mööda saadaksegi kätte gaasilises olekus H2 ja O ja juhitakse sisselaske kollektorisse. need gaasid nüüd siis peavad tekitama selle ülima põlemise ja tohutu kokkuhoiu aga minu loomkatsed oma saab9000 peal ütlevad et see on üks suur pullikaka. huvi pärast tegin selle asjanduse paar kuud tagasi valmis ja tegin sõidu trt-vilj-prn ja tagasi ja ainus efekt mis ma saavutasin oli se et mu hapnikuandur läks tuksi. ei mingit üleloomulikku kokkuhoidu, tohutut powerit . võib olla see seade töötab mingil tavalisel ajulagedal autol. nii et pole mõtet sellele tähelepanu pöörata.
pisike video sellest lihtsast masinast on siin: http://www.youtube.com/watch?v=QpQHIO2kw58
otsustage siis ise kas selle kräpi eest 15000 välja käia on mõtekas:)
pisike video sellest lihtsast masinast on siin: http://www.youtube.com/watch?v=QpQHIO2kw58
otsustage siis ise kas selle kräpi eest 15000 välja käia on mõtekas:)
A kui seade oleks piisavalt võimas, et selle vesiniku/hapniku segu põletamisel tekkivast energiast piisaks auto liigutamiseks hoopis ilma bensiini lisamata? Ja kuna vesinuku/hapniku ühinemisel tekib uuesti vesi, siis võib selle vee tagasi sinna imeaparaati juhtida ja tulemuseks ongi täiesti tankimisvaba auto 
Mulle ka meeldis füssa/kemma tunnis tukkuda

Mulle ka meeldis füssa/kemma tunnis tukkuda

Oletegi igiliikuri valmis meisterdanud 
Niipalju kui energiat vesinik + hapnik reaktsioonist ideaaljuhul saate, niisama palju kasutate elektrina elektrolüüsil ära. Paraku pole üksi protsss ideaalne (elektrikaod soojuseks, vesinik lekib jne), kokkuvõttes jääd kahjumisse. Kui oma vesiniku nt tuulegeneraatoriga kodus valmis meisterdad, siis on teine asi..

Niipalju kui energiat vesinik + hapnik reaktsioonist ideaaljuhul saate, niisama palju kasutate elektrina elektrolüüsil ära. Paraku pole üksi protsss ideaalne (elektrikaod soojuseks, vesinik lekib jne), kokkuvõttes jääd kahjumisse. Kui oma vesiniku nt tuulegeneraatoriga kodus valmis meisterdad, siis on teine asi..
minu meisterdatud seade tarbis 10A ringis pardavoolu. nii et erilist suurt koormust küll mootorile polnud . aga sama suurt efekti ei olnud. muidu maanteel on mul 90ga sõites näit 6-8 l. aga siis viskas ka vahetevahel 5 peale. aga kaldun arvama et see on hea asfaldi süü kilingi-nõmme kandis