Tere Saabipere!
Minu Saab otsustas kevadet vastu võtta minu jaoks mitte just kõige paremini. Oli tavaline päev nagu ikka, mõningad sõidud linnapeal ja kui õhtul maale minema hakkasin, siis sain vaevalt kilomeetri sõita ja lihtsalt lambist kadus jõud ära, võtsin siis käiguvõrra allapoole, kuid ikka ei jõudnud autot vedada, kuni tee äärde jäingi. Ja enam käima ei läinud. Umbes minuti jooksul peale tee äärde jäämist täitus salong kärsahaisuga (tundus justkui plastmassi põlemisel tekkiv lehk). Sai siis auto ära veetud ja välja uuritud, et sädet ei ole, mitte üheski küünlas. Ahjaa..ja kõik see jant hakkas pihta peale suure porilombi läbimist (ei tea, kas on oluline?)
On kellelgi ettepanekuid, mis võiks probleemiks olla või kust otsast asja uurima hakata?
Ette tänades,
Märt
Sädet ei ole
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ah-haa, see on syytekassett. või on sul tavaline syytepool ja jagaja?
kui syytekassetiga, siis see annab vahest märki plastmassihaisuga, yhesõnaga seal sees on see sinine suits, ja kui see kuskilt välja kipub tulema, siis on läbi!
kui syytekassetiga, siis see annab vahest märki plastmassihaisuga, yhesõnaga seal sees on see sinine suits, ja kui see kuskilt välja kipub tulema, siis on läbi!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei genekas ei puutu sädemeprobleemi.
otsi yles syytepoole ja vaata kas juhtmnd kinni. ja siis vaata kas kõrgepingejuhtme ja kere vahel tekib säde.kui hoida syytepoolist tulevat kõrgpingejuhet 2...5 mm kaugusel kerest ja anda starterit.
otsi yles syytepoole ja vaata kas juhtmnd kinni. ja siis vaata kas kõrgepingejuhtme ja kere vahel tekib säde.kui hoida syytepoolist tulevat kõrgpingejuhet 2...5 mm kaugusel kerest ja anda starterit.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siis vaheta ära rootor, see , mis jagaja peal on ja sädet jagab kyynaldesse minevatesse kõrgepingejuhtmetesse.
kui uut pole kohe võtta, siis yhenda keskkontakt äärmisega lihtsalt mingi traadi abil ja suru se sinna vahele kinni, ennem vana eemaldades
kui uut pole kohe võtta, siis yhenda keskkontakt äärmisega lihtsalt mingi traadi abil ja suru se sinna vahele kinni, ennem vana eemaldades
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



nüüdseks vahetatud rootor+kaas ja masin taas töökorras. kuid viljandist küll ei olnud ühestki poest neid saada, nii et päris igalt poolt ikka ei ole võimalik saada saabikraami..
aga nüüd võib ilmselt loodetavasti saaga lõppenuks kuulutada.
tänud veelkord nõuannete eest!
aga nüüd võib ilmselt loodetavasti saaga lõppenuks kuulutada.
tänud veelkord nõuannete eest!