9-3 SS küttekulu

timmy
Postitusi: 28
Liitunud: E Nov 12, 2007 22:41
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: Cyber
Mõelge nüüd pisut... kuidas saab üks asi seal paigal olla, kui heitgaasid temast pidevalt läbi käivad?? Loomulikult töötab vurr kogu aeg. Lihtsalt mingitest pööretest alates on ta võimeline "peale puhuma". See "tabloo" näitab enamuse ajast sulle alarõhku, valge ja kollase alal piir on nn 0 (atmosfäärirõhk tegelikult) ja sealt edasi juba juurde puhutav.

tänud, selge pilt
Kasutaja avatar
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#27

8,5 on nii kompuutri kui ka enda tehtud rehkenduste järgi. Ses suhtes, et kompuuter ei valeta.
Kasutaja avatar
Vodepy
Postitusi: 14
Liitunud: N Okt 25, 2007 17:51
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: SimoL
Täna panin oma kolmanda paagi ja sain jällegi 8,5 sajale. Ja sõidan nii, et 5 päeva linnas ja nädalavahetusel sõidan mööda maanteed. Mootoris 129kW

+1
Sama mootor, sama lugu.
Linnas enamasti 8.5, mõnikord 8.3 - 9.3.
Maanteel Tallinn-Tartu 6.7-7, kiirus 100-110 (möödasõidul kohati kuni 140, kuid absoluutses enamuses kuni 120).

Nagu ikka, linnas sõites sõltub kõik sõidustiilist. Endal sihtkohaks on alati mingi kindel lõplik koht, mitte aga valgusfoorid, ja seetõttu kiirus on üsnagi ühtlane, nii et punast tuld foori otsesel lähedusel näen harva. Aga see-eest jõuan sihtkohani alati kiirem, kui "need, kes sõidavad valgusfoorini". :thumb:
9.3L/100km juhtub olema siis, kui lülitan teekonna optimiseerimist peas välja, teen silmad lahti ja :drive:


Kõigile edu teedel! :wise:
Kasutaja avatar
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#29

Panin Tallinnas paagi täis ja hakkasin Rapla poole sõitma. Raplas näitas kompuuter 5,8l/100km. Kiirus oli suht koguaeg 90km/h
SanderK
Postitusi: 32
Liitunud: N Mär 20, 2008 10:37
Asukoht:
Auto:

#30

Linn ja maantee pooleks 10,1 (viimased 3000 km)
Kasutaja avatar
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#31

10.00L sajale. Rohkem mõõdan maanteid. V6 kohta polegi nii palju. :head:
bob
Postitusi: 53
Liitunud: P Dets 03, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#32

Linnas enamasti 8.5, mõnikord 8.3 - 9.3.

Sellised tulemused saate kui SID on ammu-ammu nullimata. Proovige nullida enne linnasõidu algust ära ja siis vaadake mis näitab :thumb:
Kasutaja avatar
Vodepy
Postitusi: 14
Liitunud: N Okt 25, 2007 17:51
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: bob
Linnas enamasti 8.5, mõnikord 8.3 - 9.3.

Sellised tulemused saate kui SID on ammu-ammu nullimata. Proovige nullida enne linnasõidu algust ära ja siis vaadake mis näitab :thumb:

Nullingi kogu aeg. Samas ei mõõdeta keskmist kulu, kuna see on täitsa mõttetu, sest sõltub linna-maantee suhtest, millega on raske arvestada. Alati mõõdan kas ainult maanteel, või siis linnas. Mainitud tulemuse (8.3 – 9.3) saangi pärast linnas nullimist. Käsitsi arvutamine on kunagi sarnast tulemust andnud, praegu enam ei viitsi käsitsi arvutada.


Muuseas öeldes, reisimõõtjat on võimalik nullida kahel moel: kas ainult ühte kindlat mõõdetavat väärtust (1 sekund vajutada CLEAR’ile), või siis tervet reisimõõtjat (3 sekundit).
ttlauri
Postitusi: 46
Liitunud: N Sept 11, 2008 11:27
Asukoht:
Auto:

#34

Olen nüüd siin mõned päevad oma 9-3 SS 2003 2.0 110kw sõitnud. Põhiliselt linnas ainult ja mul näitab 11,9 - 12,0.:head:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#35

Tegin nädalavahetusel uue Stage-ga ühe pikema tripi Pärnu, üllatavalt kütusekulu pole eriti suurenenud, keskmiseks näitas 7,6L/100km :notworthy:
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#36

Turbo X...15,9 - ..... ja seda siis nii linna kui ka maanteega kokku :( but it's worth it!:headbang:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#37

Olen veendunud, et võimalik mõistlikult sõites 12-13 keskmiseks saada.
Kuigi pakun, et ega omal sellega väiksem kulu ei oleks:P
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: kasparius
Olen veendunud, et võimalik mõistlikult sõites 12-13 keskmiseks saada.
Kuigi pakun, et ega omal sellega väiksem kulu ei oleks:P


minu aus kohustus tema ees on ju lasta tal joosta, lasta ta turbol ahmida nii palju õhku kui ta vajab, ei tohi ju piirata teda :love:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

Kiiduväärt suhtumine..:D :thumb:
Algselt postitas: DGAF
minu aus kohustus tema ees on ju lasta tal joosta, lasta ta turbol ahmida nii palju õhku kui ta vajab, ei tohi ju piirata teda :love:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#40

Mis linnas sõitmisse puutub, siis kõige parem on tõesti bussi või taksot teha. Need teavad täpselt tsükleid, kuigi sellega on raskem arvestada, mida rohkem autosid. Aga kui marsruudil on tsüklid selged, siis ma arvan, et kulu kokkuhoid on olemas. Selles osas nõustun Vodepy'ga. 9-3 SS mul pole, aga linnas kärutan enamuse ajast. Ja see kiirendamise värk (kiiresti või aeglaselt) ei anna pliiatsi ja paberi peal niipalju üldse kulus tunda kui üldine ühtlasel kiirusel u2000 p/min (oma autost räägin) kulgemise põhimõte. (minu 96 kv ng900 kulu on seni linnas suurim olnud vist midagi 11 koma, üldiselt 10 ja alla).

EDIT: teisisõnu minu kogemus ütleb, et kulu on märkimisväärselt suurem kui fooride tagant minema rallida niiet kumm all viliseb, vaevalt, et sellisel juhul jäädakse edasi sõitma nagu "vanaema", pigem ikka ridu vahetama, teistest ette jõudma, järgmisest foorist vilkuvaga üle jne jne...
drivenX
Postitusi: 1
Liitunud: E Nov 16, 2009 14:01
Asukoht:
Auto:

#41

Mul 9-3 Aero (2003) stage 1 ja 90% sõite linnas ja kulu jääb 11-12l/100km kanti. Enne stage-t võttis võibolla liitri vähem aga eriti vahet ei tee enne ja pärast modimist. Ainus vahe on, et enne oli raske märja asfaldiga kohalt saada, nüüd on sama probleem ka kuiva asfaltiga:P
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#42

Kui väga rahulikult ja korralikult sõida siis 6l/100km pole ka just raske, Tehtud Start Haapsalust- Tallinnase ainult maantee, 90km/h mitte ühtegi mööda sõitu ega järsku kiirendust. Mootor 129kw

100km/h siis 7.5 umbes maanteel ja keskmine linna ja maantee naduge alla 10l/100km
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#43

Linna kütusekülu pole minu arvates üldse advekaatne mõõtmine. Väga oluliselt mõjutab seda liikluse iseloom, valitud teekond, tee seisukord jpm.
129kw 2003.a masinaga saan maanteel keskmiseks 6,5 kui pikem sõit (üle 150km), siis vähemgi. Linnas 15 pole keeruline saavutada.
rpikalo
Postitusi: 67
Liitunud: R Mär 27, 2009 19:48
Asukoht:
Auto:

#44

Mul '04 9-3 SS Aero ning SID samuti ei näita üle 10l sajale. Kuigi sõidan nii linnas kui ka maanteed pidi. Samas kui arvutada tangitud kütuse ja läbitud kilomeetritest siis see keskmine on umbes sama mida SID näitab ... :notworthy:
joels
Postitusi: 156
Liitunud: E Nov 26, 2007 15:39
Asukoht:
Auto:

#45

Ökod autod teil ikka, enda 129 kw mootoril lühikesi linna otsi tehes, SIDi keskmine kerib ennast kergesti üle 11-12. Ehk külma mootoriga linnas sõites kulu kuskil ikka 13-14l sajale, samas maanteel sõitmine toob keskmise jälle alla ning kokkuvõtvalt seal 10 kandis kokku. Aga ei nurise, mis tuleb, see läheb:P
Kasutaja avatar
melbs
Postitusi: 11
Liitunud: R Veebr 19, 2010 10:57
Asukoht:
Auto:

#46

Saab ehk keegi täpsemalt seletada kust ma seda kütusekulu sid-i pealt vaadata saan?
Käinud seda menüüd läbi mitu korda ja ei leia kuidagi!


Auto: saab 9-3 vector 129kw
Kasutaja avatar
melbs
Postitusi: 11
Liitunud: R Veebr 19, 2010 10:57
Asukoht:
Auto:

#47

Algselt postitas: melbs
Saab ehk keegi täpsemalt seletada kust ma seda kütusekulu sid-i pealt vaadata saan?
Käinud seda menüüd läbi mitu korda ja ei leia kuidagi!


Auto: saab 9-3 vector 129kw

Nüüd leidsin üles!
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#48

Kus ta siis peidus oli? Kas pole mitte kaks nupu "pööret" vastupäeva?
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#49

Algselt postitas: Margus.2
Algselt postitas: Sil
mis pööretel 1.8 tubro tööle hakkab täpselt ?

2000

Oled kindel et 2000 on see piir kus turbo järgi tuleb?
Kui siiski tõtt räägid siis kuhumaani ta puhub?
UrmaSS
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 12, 2010 20:05
Asukoht:
Auto:

#50

2003 Aero SS 154kw,automaat, hetkel kui teinud suht öko sõitu näitab 8.2
Kui ikka vajutada siis 9.4 maks olen näinud 10.0
Aga no mida sa ikka vajutad siin Tallinna teedel
Võib vist öelda, et viimane auto sportvedrudega, mis sai igapäevaseks sõitmiseks muretsetud:P
Vasta