Tere,
Mul juba mõnda aega teeb moorot kõvat häält, kui seista auto ees suunaga auto poole siis all vasakus nurgas käib kõva kahin.. täna tundsin isegi kärsa haisu sealt alt nurgast. Milles asi võib olla ? kas turbo ? ja kui ohtlik see on ? vaja veel enne diagnostikat teha üks pikem sõit eestis, või kindlasti peaksin sõitmata jätma ?:nono:
suuuur mure mootoriga
Võiks arvata, et midagi seoses rihmaga. Pingutusrulli laager läbi ehk...
Kärsahaisu tuli minulgi - ehkki vanem 9000, aga rihmasüsteem peaks sarnane olema - vahetult enne, kui pingutusrulli laager lõplikult purunes. Eelnevalt muidugi kahises meeletult.
Laagrid nii kulunud, et lähevad hõõrdumisel (rulliku pöörlemisel) tulikuumaks ja siis hakkab kärsatama laagri/rulliku plastosa...
On nüüd see viga, siis sõitmine unusta kindlasti ära, kui ei taha teele jääda.
Võibolla ka eksin, pole 9-5 kapotialust eriti uurinud
Kärsahaisu tuli minulgi - ehkki vanem 9000, aga rihmasüsteem peaks sarnane olema - vahetult enne, kui pingutusrulli laager lõplikult purunes. Eelnevalt muidugi kahises meeletult.
Laagrid nii kulunud, et lähevad hõõrdumisel (rulliku pöörlemisel) tulikuumaks ja siis hakkab kärsatama laagri/rulliku plastosa...
On nüüd see viga, siis sõitmine unusta kindlasti ära, kui ei taha teele jääda.
Võibolla ka eksin, pole 9-5 kapotialust eriti uurinud

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võiksid proovida mingit hästi vedelat määrivat aerosooli sinnna rullikute vahele pritsida. eks see õli sinna natuke sisse pääseb ja saad teada, milline rullik pees on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ega sa sinna mahavõtmata panna korralikult määret saagi. muidu 3 rulli: 2 plastmassist ja yks metallist
aga kui paned mootori käima , siis lased sinna sprayga nende rullide kylgede pihta.nii võid aru saada milline määret vajab, kui kriuksumine kohe ära kaob.
rihmapeale ja rullide selle osa peale kuhu vastu rihm käib, mitte lasta.
aga kui paned mootori käima , siis lased sinna sprayga nende rullide kylgede pihta.nii võid aru saada milline määret vajab, kui kriuksumine kohe ära kaob.
rihmapeale ja rullide selle osa peale kuhu vastu rihm käib, mitte lasta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tänan, ma proovin. Mul on see kriuks ainult käivitusel. Panen sulle helifaili ka kuulamiseks 
http://www.jpchrismil.com/krigin.wav

http://www.jpchrismil.com/krigin.wav
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
krt, see ikka mingi päris jube hääl
ja sõidad ja mitte midagi pole siiani juhtund??
ja sõidad ja mitte midagi pole siiani juhtund??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



See hääl on täpselt selline nagu katkine arvuti ventilaator hakkaks kinni jooksma (sõitnud olen sellega juba mõnda aega). Hääl on ainult käivitusel ja seda ka mitte iga kord. Selles salvestuses tundub ta hullem kui tegelikult. Tundub nagu mingi laager hakkaks ära väsima ... ei tea miks ta siis ainult käivitusel kriuksatab?
Algselt postitas: macadam
Tänan, ma proovin. Mul on see kriuks ainult käivitusel. Panen sulle helifaili ka kuulamiseks
http://www.jpchrismil.com/krigin.wav
Sul jääb starteri pendiks peale. Starter maha puhastada ja kokku tagasi. Siis ei ruiga enam nii.
Algselt postitas: macadam
Tänan, ma proovin. Mul on see kriuks ainult käivitusel. Panen sulle helifaili ka kuulamiseks
http://www.jpchrismil.com/krigin.wav
tundub nagu veepump,pika peale peaks müra intensiivsemaks muutuma
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei peaks. laagrid yks teema, tihedussysteem teine.
aga sa katsu omi asju sealt vahelt peale natukest töötamist. kui kärsakat miski ajab, siis peaks see junn tublisti palavam olema.
aga sa katsu omi asju sealt vahelt peale natukest töötamist. kui kärsakat miski ajab, siis peaks see junn tublisti palavam olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



minu kärsahaisu põhjustajaks oli siis hoopiski kliimapump. Tekkis uus küsimus, et kuna kõik on seal ühe rihma all ja kliima pump läheb remonti siis kas mingi lühema rihma abil oleks võimalik ka ilma kliimata sõita ? või on see juba sellepärast võimatu et rihm hakkab arvatavasti kuskile vastu käima ?
Algselt postitas: simo
minu kärsahaisu põhjustajaks oli siis hoopiski kliimapump. Tekkis uus küsimus, et kuna kõik on seal ühe rihma all ja kliima pump läheb remonti siis kas mingi lühema rihma abil oleks võimalik ka ilma kliimata sõita ? või on see juba sellepärast võimatu et rihm hakkab arvatavasti kuskile vastu käima ?
Saab küll.. olen isegi lühema rihmaga sõitnud, kui kliima pump kokku jooksis
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]