Rooli keerates kolks - lukku

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#1

Saab 900i. Käisin eile Tartus ja tagasiteel hakkas 110 kmh pealt kergelt (aimatavalt) vibama. Sõitsin siis pool teed jadas norm kiirusega ja kõik ok. Tallinnas, kui oli vaja järsemaid kurve võtta, siis rooli rohkem välja keerates hakkas kostuma kolks-kolks. Vulkanus ütles, kui õõtsa kinnitusi korrastas, et rooli süsteemis miski kiiruse hoidja või regulaator, ei mäleta täpselt nime, et see läbi. Kas kolks võib sellest tulla, kui ta nüüd lõplikult ära suri?
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#2

Mõtled sa kiiruse hoidja all püsikiirusliigendit?
Mina kahtlustaks selliste kolksude puhul, et rooliotsad (või mõni neist täpsemalt) on omadega õhtule jõudnud ja vajavad vahetamist.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#3

Vulkanus rääkis jah sellest liigendist
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#4

Juhtum lahendatud, oligi püsikiirusliigend. Järgmine esmaspäev saab uueks. Võib teema lukku panna.
Vasta