panime just 2.3 uue mootori peale, süüde kõik on paikas…
ta isegi ei luba käima minekut, ainult ketrab mootorit ringi…
äkki keegi oskab nõu anda mis viga olla võib?
sellest nyyd kyll olla ei saa, et panime 2.3 turbo mootoriplokki ja kolvid…
ise ei oska enam midagi teha seal, et tööle saada
mis võib viga olla kui ei käivitu?
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma ka jändasin samalaadse teemaga oma vana tonnise käivitamisel kui mootorit vahetasin. Siis avastasin, et küünlajuhtmed olid vales järjekorras jagajal. Seal vist oli vastupäeva lugemine. Juhtmed ümber ja käima see läkski.
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 21, 2008 19:09
- Asukoht:
- Auto:
mul samalaadne mure...
ei lähe käima.. siis 92 a 2,3 turbo automaat.
1. üks põhjus, ajust ei tule massi pumba releele.
2. kui pump panna otse tööle, ikka ei lähe käima
3. säde on olemas, kui panna dopkat, läheb käima.
4. sellest eeldan:
a) et di korras
b) et vända andur kah korras
c) et süüterelee saab massi ajust.
mida võiks veel vaadata. Ideid? kas tõesti aju katki?
siit ka küsimus saabisõpradele...
kas kellelgi on saabil sarnane aju, kas keegi oleks nõus proovima minu aju näiteks oma autol (meeldivalt pärast õlut rüübates)
ei lähe käima.. siis 92 a 2,3 turbo automaat.
1. üks põhjus, ajust ei tule massi pumba releele.
2. kui pump panna otse tööle, ikka ei lähe käima
3. säde on olemas, kui panna dopkat, läheb käima.
4. sellest eeldan:
a) et di korras
b) et vända andur kah korras
c) et süüterelee saab massi ajust.
mida võiks veel vaadata. Ideid? kas tõesti aju katki?
siit ka küsimus saabisõpradele...
kas kellelgi on saabil sarnane aju, kas keegi oleks nõus proovima minu aju näiteks oma autol (meeldivalt pärast õlut rüübates)
dopka, st. lisaküte sisselaskesse? Siis oleks nagu teema selles, et kütet ei tule piisavalt peale. Pihustid ja ka see viies külmkäivituse pihusti. Kütuse rõhuregulaator. Õhulugeja, kuid ilma lugejata (juhe lahti) peaks vähemalt käima minema.
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 21, 2008 19:09
- Asukoht:
- Auto:
ei lähe käima, kuna bensupumbareleele ei tule massi ajust
Kas releele tuleb ajust mass? Tavaliselt juhitakse releesid ikka +12V pealeandmisega ja mass on ühendatud kusagil lähedal kere külge. Ja see ühendus võib muidugi ka jamada.
Ja nagu sa kirjutad, et kui pump otse ühendada siis ikka ei käivitu - seega pole probleem (ainuld) pumba relees.
Ja nagu sa kirjutad, et kui pump otse ühendada siis ikka ei käivitu - seega pole probleem (ainuld) pumba relees.
Süütejuhtmed ei saa valesti olla kui on süütekassett. Kas kett on õigesti peale pandud? Võibolla läks kett valesti ja nüüd on klapid peas? Seda saab ka kontrollida, kas bensiini peale tuleb ja kas bensiinivoolikud/torud on ikka õieti.
Mõõda kütuserõhku vahetult pihustite juures. On variant, et midagi torudes, filtris või pumba juures umbes ja ei tule peale. Mul oli selline värk, et pumba juures olev tagasivoolu klapp kiilus kinni (tänu eelmise remondimehe pornole) - pump töötas ja andis survet aga pihustiteni küte ei jõudnud. Mõtle lolliks.
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 21, 2008 19:09
- Asukoht:
- Auto:
[Algselt postitas: olaviv[/i]
Kas releele tuleb ajust mass? Tavaliselt juhitakse releesid ikka +12V pealeandmisega ja mass on ühendatud kusagil lähedal kere külge. Ja see ühendus võib muidugi ka jamada.
Ja nagu sa kirjutad, et kui pump otse ühendada siis ikka ei käivitu - seega pole probleem (ainuld) pumba relees.
bensureleele tuleb vool käbi süüteluku ja mass tuleb läbi aju
arvan ka pihustid ei saa voolu mingil põhjusel..
kuidas mõõta saab`?
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 21, 2008 19:09
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: sigaelmar
Süütejuhtmed ei saa valesti olla kui on süütekassett. Kas kett on õigesti peale pandud? Võibolla läks kett valesti ja nüüd on klapid peas? Seda saab ka kontrollida, kas bensiini peale tuleb ja kas bensiinivoolikud/torud on ikka õieti.
läheb lubab kui eetert tiba panna või bena otse silindrisse valada küünla august.
st. kett on õigesti ning säde on ka olemas
Mõõtmine käib nii, et pihustite juurest, kus voolik suundub tagasi paaki, võtad lahti ja paned kolmiku vahele, sinna külge manomeeter, ühendad pumba otse taha ja vaatad palju näitab. Nominaal on 3 baari. Seega manokas ideaalis 5-6 bar piirkonnaga, 10-12 baarisega saab kah. Alla 3 baari ei või panna, lõhkemise oht!
Umbkaudu saab survet ja tootlikkust hinnata nii, et võtad tagasivoolu volla lahti, kas pihustite juurest või enne paaki, kuidas mugavam, suunad volla otsa suuremasse pudelisse ja paned pumba tööle. Suht hea vungiga peab kütet tulema. Kui niriseb on surve madal (ummistus kusagil, pump läbi jms). Tootlikus peab olema 700 ml 30 sek jooksul.
Olgu veel mainitud, et pumba urisemine ei tähenda veel, et see ka midagi väljastab, peale helieffekti ja soojuse
Lammutasin ükskord laiali pumba, mis ka rõõmsalt surises aga mitte pumpamisega tegeleda tahtnud. Pumba mootor töötas, käis ringi ilusti, aga kütust pumpav hammasrattake ei liikunudki sest nendevaheline plastikust ühenduslüli oli murdunud.
Üks mõte veel, et äkki on õhulugeja viga saanud? Kui selle pistik lahti võtta, siis peaks muidu korras mootor vähemalt tööle minema. Iseasi kui hästi töötab.
Umbkaudu saab survet ja tootlikkust hinnata nii, et võtad tagasivoolu volla lahti, kas pihustite juurest või enne paaki, kuidas mugavam, suunad volla otsa suuremasse pudelisse ja paned pumba tööle. Suht hea vungiga peab kütet tulema. Kui niriseb on surve madal (ummistus kusagil, pump läbi jms). Tootlikus peab olema 700 ml 30 sek jooksul.
Olgu veel mainitud, et pumba urisemine ei tähenda veel, et see ka midagi väljastab, peale helieffekti ja soojuse

Üks mõte veel, et äkki on õhulugeja viga saanud? Kui selle pistik lahti võtta, siis peaks muidu korras mootor vähemalt tööle minema. Iseasi kui hästi töötab.
Ära aja jama.Releesid maandab Saabidel alati ECU(ka teistel markidel):wtf:Algselt postitas: olaviv
Kas releele tuleb ajust mass? Tavaliselt juhitakse releesid ikka +12V pealeandmisega ja mass on ühendatud kusagil lähedal kere külge. Ja see ühendus võib muidugi ka jamada.
Ja nagu sa kirjutad, et kui pump otse ühendada siis ikka ei käivitu - seega pole probleem (ainuld) pumba relees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ja antud isendil ECU ei maanda releesid,ega ka pihusteid.
ECU peetis,või midagi kaabelduses katkenud.
ECU peetis,või midagi kaabelduses katkenud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 21, 2008 19:09
- Asukoht:
- Auto:
'Algselt postitas: Trionic
Ja antud isendil ECU ei maanda releesid,ega ka pihusteid.
ECU peetis,või midagi kaabelduses katkenud.
vaatasin jooniselt, et süüterelee mass tuleb ka läbi ECU
samas ju süütereleed maandab järelikult kui käima läheb?
Tõepoolest, releede mass tuleb ECU poolt, plusklemm otse akuga ühenduses. Päris huvitav lahendus, poleks selle peale tulnudki.
ECU ja süüterelee vahel on üks juhe, ECU ja pumba relee vahel aga teine. Kui esimene terve ja teine katkenud, siis süüterelee rakendub, pumba oma mitte. On ka variant, et pumba relee enda mähis läbi põlenud. Proovi releed eraldi, kas klõpsib või mitte.
ECU ja süüterelee vahel on üks juhe, ECU ja pumba relee vahel aga teine. Kui esimene terve ja teine katkenud, siis süüterelee rakendub, pumba oma mitte. On ka variant, et pumba relee enda mähis läbi põlenud. Proovi releed eraldi, kas klõpsib või mitte.
Algselt postitas: olaviv
dopka, st. lisaküte sisselaskesse? Siis oleks nagu teema selles, et kütet ei tule piisavalt peale. Pihustid ja ka see viies külmkäivituse pihusti. Kütuse rõhuregulaator. Õhulugeja, kuid ilma lugejata (juhe lahti) peaks vähemalt käima minema.
ma sain omal vea kätte sissepritse pihustid oli kinni jäänud ei töötanud. ühendasime 12 volti kohe aku peal taha kõikile pihustidele eraldi ja nyyd töötab korralikult. lihtsalt oli liiga kaua aega seisnud juba ja sissepritse pihustid olid kinni jäänud
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 21, 2008 19:09
- Asukoht:
- Auto:
sain käima.... istmeall oli mingi blokk mahapõlenud,
vist veojõukontroll
vist veojõukontroll