Tere saabisõbrad.
Mure järgmine.Paar nädalat tagasi hakkas armatuuris põlema mootorimärk.Manuaalist sain selgust,et autoga edasi sõita ei tohi ja tuleb koheselt pöörduda esindusse.Kuna üks mu tuttav pressis peale,et ajab selle asja odavamalt korda kui esinduses,siis jäin lõpuks nõusse.Ta viis auto kuhugi Võru tänavasse(Tartus) ja sain asja korda 200 krooniga.Veaks oli mehhaanik öelnud,et juhe või pistik oli lahti olnud.Kompuutriga sai ka ilusasti põlev mootorituli kustutatud.
Eile Tartu poole sõites läks aga tuli jälle põlema.Ei teagi nüüd,mis oleks õigem selle autoga ette võtta.Vahel on ka nii,et mootori temperatuuri näidik kukub täiesti alla ja mingi aja pärast on jälle normaalset temperatuuri näitamas.Ei tea,kas sellest võib ka asi olla?
Teadjamad mehed võiksid nõu anda.Tänud ette.
Mure mootoritulega.
Mul endal on küll 9-3, aga analoogne asi. Anti juures öeldi, et näitab lambda viga, kui lambda töötab ilusti. Tihtipeale on asi ka kütuses. Aga mine ikka sinna, kus vastavad riistad on, siis saad päriselt teada, mis su pillil viga on.
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: T Juun 19, 2007 1:19
- Asukoht:
- Auto:
Minul aitas DI kasseti vahetus.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: SaabAero
Vahel on ka nii,et mootori temperatuuri näidik kukub täiesti alla ja mingi aja pärast on jälle normaalset temperatuuri näitamas.Ei tea,kas sellest võib ka asi olla?
Vaheta termostaat ära.
Tartus Võru tn ei ole TECH 2

__In Boost We Trust__