kustutada

Jürgen

#51

Võru tänaval ehk nägin, hästi madal tundus auto olevat :D
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#52

Plokikaane tihend lendas eile arvatavasti. 4-s silinder ei tööta. Panin käe sumpa ette ja loobib sealt tosooli. Jumala rahulikult sõitsin kah veel. Aga ma juba pikemat aega kahtlustasin,et mingi kala on sees. Hommikul käima pannes sekundiks plödistas kolme silindri pealt. Arvatavasti natukene tosooli nirises silindrisse. Üllataval kombel tosoolikadu jälle märkimisväärne ei olnud.

Mis siin ikka, mootor laiali vaja lammutada:head:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#53

Kas sul on tosool sees? Kes seda solki tänapäeval kasutab?! Punaneroheline jahutusvedelik peab olema, punane parem:facts:

Tosooliga varsti hakkad veepumpa vahetama.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#54

Rahva seas on ju igasugune jahutusvedelik tosool..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#55

Algselt postitas: Cyber
Rahva seas on ju igasugune jahutusvedelik tosool..;)

Tõesti, see millegi pärast suupärasem. Igaljuhul roheline sees.
Mootor laiali hetkel. Tihend oli totaalselt läbi ussitanud.

Masin liikvel jälle. Alguses sain shoki, kuna ei käinud kohe üldse-pläsrtsus ja lörtsus. Sisselaskekollektori tihend lekkis, sest mingi jama oli sinna vahele jäänud. Kollektori lammutasin küljest, korralikult puhtaks, nata hermetsi vahele ja kokku jälle ning käib nagu kellavärk.

Viimasel ajal päris palju öeldud Saabikese kohta, et üllatavalt mugav on:headbang:
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#56

See õlirõhu teema kiusab mind jälle.
Kui sõita pikemat aega suure kiirusega(140-160km/h), siis seisma jäädes tühikäigul vilksatab vahel õlirõhu tulukest.
Võiks arvata,et pump kulunud? Õli vedel ja voolab pumba hammastest mööda? Või tuleks karta kõige hullemat(saaled)?
Millega õlirõhku mõõta saab? Peaks sel juhul õlirõhu anduri asemele kruvima, aga kas tavaline manomeeter vms sobib?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#57

Reduktsioonklapp ehk?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#58

Tavaline manokas muidugi sobib, rõhk on rõhk. Kui laagrid läbi siis peaks ikka kolisema ka juba, ma vähemalt arvan nii. Ise uuriks ka seda reduktsioon klappi.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#59

Reduktsiooniklappi uurisin. Paistis enamvähem puhas olevat. Välja tuli ka oma pesast kergelt.
Kui auto seisma jätta sooja mootoriga ja kuulata õlivanni juurest, siis kuulda sorinat. Nagu õli voolaks õlivanni. Kas see normaalne? Või äkki õlipumba hambad nii kulunud,et ei hoia korralikult rõhku sees.
Hommikul käima pannes läheb ikka mingi 5s enne kui õlituli ära kustub. Nagu õli valguks öö jooksul kõik välja.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#60

Siis on tõesti kas pump peetis, reduktsioon klapp ikkagi ei sulgu või on kuskilt pumba juurest mingi tihend läbi.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#61

Kui mootor kergelt käivitub ja juba esimesest pöördest, siis on norm, et õlituli päris kohe ei kustu aga 5 sek on selgelt liiga kaua. Midagi on õlituses mäda. Tegelikult ka variant, et hoopis andur ise pekkis. Selge pildi saamiseks tuleb ikkagi manokas külge panna ja vaadata mis rõhk teeb. Too andur on vaid ebakindel märk sellest, et midagi on nässus.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#62

Algselt postitas: olaviv
Kui mootor kergelt käivitub ja juba esimesest pöördest, siis on norm, et õlituli päris kohe ei kustu aga 5 sek on selgelt liiga kaua. Midagi on õlituses mäda. Tegelikult ka variant, et hoopis andur ise pekkis. Selge pildi saamiseks tuleb ikkagi manokas külge panna ja vaadata mis rõhk teeb. Too andur on vaid ebakindel märk sellest, et midagi on nässus.

Pumbale kunagi meisterdasin ise tihendi. 3,5mm-sest kumminöörist.
See oli liiga paks ja hoidis pumpa natukene korpusest eemale. Panin natukene peenema tihendi ja nüüd õlirõhuga pole enam probleeme olnud.
Õlirõhu andur muidu vahetatud.
Hea,et nii lihtsalt läks kõik:thumb:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#63

Loodame, et kõik saaled ka terveks jäid :thumb:
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#64

Oskab keegi laepolstri kohta rääkida. Et mul luukpära ja 86a oma. Et kas sedaani oma sobib ja kuni mis aastani peaksid need polstrid samad olema?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#65

86a polter on kindlasti erinev CS-i omaga ja vast ka CD omaga.
Võtad poltrid maha, alustad tagant, vanariie maha, kraabid pind vanast porolonist puhtaks, soovitavalt niiskuskindla ja vastava materjaliga liimiga paned uue materjali.
__In Boost We Trust__
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#66

Sai natukene Saabi riietatud. Valisin tumedama riide. Kui kedagi huvitab, siis sisu nüüd selline:
[IMG]http://img339.imageshack.us/img339/2610/picture001gx6.th.jpg[/IMG]

[IMG]http://img165.imageshack.us/img165/8564/picture003xw6.th.jpg[/IMG]

Rohkem pilte: http://www.zone.ee/ergoh/lagi/
Jürgen

#67

ILUS ROOL SUL!:facts:
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#68

Maadlen hetkel vibratsiooniga, mis tekib suuremal kiirusel. 120km/h ja edasi. Just siledal teel ntx Tallinn-Tartu mnt. Tavalisel kõvakattega teel otseselt aru ei saa. Veljed lasin pingist läbi. Ilusti sirged.
Kas piduri kettad võivad mõjutada seda? Sest pidurdamisel võtab kah vibra sisse.
Vectral olid mul kunagi tagumised trumlid ovaalsed ja peale nende vahetust kadus ka vibra sõidu ajal.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2314
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#69

Algselt postitas: ergoh
Maadlen hetkel vibratsiooniga, mis tekib suuremal kiirusel. 120km/h ja edasi. Just siledal teel ntx Tallinn-Tartu mnt. Tavalisel kõvakattega teel otseselt aru ei saa. Veljed lasin pingist läbi. Ilusti sirged.
Kas piduri kettad võivad mõjutada seda? Sest pidurdamisel võtab kah vibra sisse.
Vectral olid mul kunagi tagumised trumlid ovaalsed ja peale nende vahetust kadus ka vibra sõidu ajal.

Ja mõjutavadki.
esirattad maha ja jahutusribide vahel võib samuti pragu olla, mida esmasel vaatlusel ei näe. Koputad haamriga kergelt rooste minema ja vaata siis.
Ei usu, et Sul tagumised kettad ära on aga mine tea, vaata need ka üle. Arvan ikka, et esimesed kettad.

Edu!
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#70

Paremale keerates nagu nõksuks kiiluks rool õrnalt kinni (keskasendist natukene üle keerates). Tuleks nagu roolilatist või siis see alumine liigend kardaanil. Ise pigem arvan ikka,et roolilatt:wall:
On kellelgi sellist kala olnud?

Tagumised kettad vahetasin ära. Vibra kadunud põhimõtteliselt.
Mootoripadjad ka nüüdsest vahetatud. Ei julgenud eriti kiirendada, kuna 1käiguga lastes tõstis mootorit nii palju,et pooltelg läks vastu logarit.

Üks uuem pilt.
[IMG]http://img180.imageshack.us/img180/4995/96116618yk8.th.jpg[/IMG]


Okei, roolilati vahetasin ära. Üks sisemine rooliots oli ka täiega kinni kiilunud. Igatahes ootan hetkel rahasid ja siis sillastendi. Praegu panin paika mõõdulindiga enam-vähem kokkujooksu. Pikki sõite samas ette ei võta...
Vasta