9-3SS 2005 kolin
Nuud möistus otsas:wall: Nimelt taga paremal midagi kolksub, nagu oleks lahti midagi. Sai vahetatud siis ööts, uhel puksil oli väike lötk, ikka kolises, siis tagumised amordid ja ikka see kolin, ulejäänud kummid ja värgid nagu korras ja jäigad. Seest poolt ka nagu köik kinni???
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
pane natuke rohkem infot - millal koliseb v kolksub jne. Muidu tuleb soovitus, et tee pagasnik tühjaks
Sama mure - taga parema ratta juures midagi koliseb, kui ebatasasel pinnal sõita...lasin Saabianti juures ja Troostis üle vaadata, puksid, vedru jms selline tundusid ok olema...amorditestis käisin kah ära, näitas 75% ...ei tea milles viga! Kui palju neid amorditeste uskuda üldse võib!? Kunagi 5-sel bemmil näiteks, näitas samuti, et amort ok, aga tegelikult oli pees... oli päris korralikult seda kroomitud pinda ära söönud ja vesi oli amordis see, mis talvel muidugi ära jäätus! Ei hakka seal umbes kah midagi ära vahetama, ei taha raha tuulde visata...eks aeg annab aru!
Kui sa wiljams midagi avastad, eks teavita mind kah!;)
Kui sa wiljams midagi avastad, eks teavita mind kah!;)
Minul on sarnane probleem vasaku esiratta juures. Ebatasasel pinnal kostub ikka täitsa tuntav klõbin ja vahel hakkab täitsa närvidele.
Sügisel käisin Troostis ka ja siis öeldi, et aerol pidigi amortidel selline omapära olema, et vahest kolisevad ja ei saagi midagi teha. Nüüd varsti pean uuesti pukse vahetama minema, seega peaks teema uuesti üles tõstma, sest see päris normaalne pole, et lihtsalt koliseb ja midagi teha ei saagi:P Samas on ka see teema, et ei tahaks igaksjuhuks amorte vahetama hakata, et äkki läheb ära.
Sügisel käisin Troostis ka ja siis öeldi, et aerol pidigi amortidel selline omapära olema, et vahest kolisevad ja ei saagi midagi teha. Nüüd varsti pean uuesti pukse vahetama minema, seega peaks teema uuesti üles tõstma, sest see päris normaalne pole, et lihtsalt koliseb ja midagi teha ei saagi:P Samas on ka see teema, et ei tahaks igaksjuhuks amorte vahetama hakata, et äkki läheb ära.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Amorditest näitab kalossinumbreid. Juba erinevus õli vs gaasiamort mängib tõsiselt. Gaaside puhul näitab (kui õieti mäletan) mingi 20% vähem. Kunagi sai värskelt alla pandud gaasikatega testis käidud, onud arvasid et jama värk, näitab mingit 60-70%, aga üks taipas küsida, kas on õli või gaasiamordid. Peale vastuse saamist ta selle erinevuse jutu pillaski..
Algselt postitas: ssilverr
Kas uued amordid vahetati originaalide vastu? Troosti pärit tarkus, kui nad mulle soovitasid asendada originaalid konidega, et originaalide puhul on oht, et ka täiesti uued teevad kolksadi kolksadi.
Just sama asja öelda ka mulle sealt:)
Pagasnikus on köik kinni ja vedru kah normaalne, katsu mida tahes köik tundub ok. Kolin tuleb jah ebatasasel pinnal söites, ei peagi nagu auku jahtima ja hääl on selline imelik huplev (mitte metallne). Käisin ka amordi testis, öeldi et nagu uued ja troostis soovitatigi ikkagi vahetada, sai siis uued originaalid pandud, kolin ikka sama kus enne:o
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Koni maaletooja on Motoral Eesti: http://www.motoral.ee
Mul maksid nad õige pisut alla 10k
Mul maksid nad õige pisut alla 10k
Taga-amordil,Saabil ja tugilaager???:wtf:Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Amordi kõige ülemises osas, amort kinnitubki ülevalt tugilaagri külge.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989