9000, 92a. B202i, vabalthingav, jagajaga süüde.
Tekkis selline nähtus, et gaasi andes kipub vahele jätma ja puterdama, kui aga gaasipedaali paigal hoida siis töötab ilusti. Kui väga järsku tühikäigul gaasi anda, siis sureb välja. Külmast peast oleks nagu hullem, kui kuuma motoga. Kõrgetel pööretel (>3000) nagu ei jäta vahele.
Küünlad, jagaja kaas ja kaablid üle vaadatud, silmnähtavat viga pole. CE tuli ei sütti. Mida veel kahtlustada? Halli andur? Süütevõimendi?
EDIT: nähtus on otsustanud ära kaduda, ei saa enam edasi kah uurida...
Jätab vahele, puterdab
Üks veakoht leitud - süütepooli juures käib plaks ja mootor kohe puterdama. Kuskohast täpselt üle lööb, pole veel leidnud. Ilmselt pool.
Siinjuures tekib kohe mõte motole jagaja asemel DI peale ehitada. Majanduslikku pointi eriti pole aga kui DI juba olemas siis oleks põnev aretada.
Siinjuures tekib kohe mõte motole jagaja asemel DI peale ehitada. Majanduslikku pointi eriti pole aga kui DI juba olemas siis oleks põnev aretada.
Kotermann käes - süütesüsteem jamab. Asendasin süütepooli ja läks paremaks. Panin uue originaal jagaja kaane ning sai juba päris heaks. Täna kõrgepinge juhtmeid näppides sain sirakat niiet vähe polnud. Needki peetis. Antud isendid on ca. 2 a vanad, ei osanud riknemises kahtlustada. Miski odav saast ilmselt. Tootja mingi kolmetäheline lühend, vist IPL. Nüüd miskit asemele vaja. Originaal VM'st on väga kirves, komplekt 2k kanti. Tea kas Bremi ja ProSpark on usaldusväärsed tootjad?
Pole vahet,kelle kaablid,pea-asi,et uued on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ongi praktiliselt uued kaablid peal, alla 2a vanust. Hädad algasid juba aasta tagasi, lihtsalt see kevad arenesid need nii kaugele, et moto sõidu pealt seisma hakkas jääma. Aga on muidugi ka see variant, et lihtsalt valed kaablid, mis pole mõeldudki nii kõrge pinge jaoks. Siis lööb üle ka uuena.
Eks ma vaatan poest miskit kallima otsa kraami.
Eks ma vaatan poest miskit kallima otsa kraami.
Aastaga suurenenb tekstiilkaablite(kõik B kaablid on sellised)sisetakistus pea 2 X.
Süütesüsteemis ei tohi elementide takistus ületada 13 k.oomi silindri kohta.
Liidad peajuhtme,rootori,küünlajuhtme,küünla ja üldise parasiittakistuse ning summa peab kindlasti olema alla eelpoolmainitu.
Isolatsiooni läbilöögid on juba omaette teema.Alati tuleb hoolikalt uurida küünalde isolaatoreid.Kui neil on nähtavad tumedamad jooned piki isolaatorit ,siis sellised jooned (tahm,s...tt jne) juhivad ülihästi voolu ja on tihti "ülelöökide põhjustajaks.
Süütesüsteemis ei tohi elementide takistus ületada 13 k.oomi silindri kohta.
Liidad peajuhtme,rootori,küünlajuhtme,küünla ja üldise parasiittakistuse ning summa peab kindlasti olema alla eelpoolmainitu.
Isolatsiooni läbilöögid on juba omaette teema.Alati tuleb hoolikalt uurida küünalde isolaatoreid.Kui neil on nähtavad tumedamad jooned piki isolaatorit ,siis sellised jooned (tahm,s...tt jne) juhivad ülihästi voolu ja on tihti "ülelöökide põhjustajaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Igavene õnnetus nende küünlajuhtmetega. Ei leidnud Tallinnas poodi, kus kohapeal komplekt juhtmeid olemas. Sai siis tellitud üks komplekt Bremi juhtmeid, ~700 kr. Sain täna kätte ja hakkan peale panema - juhtmed lühikesed! Vaid pool-jagaja juhe sobib, kõik teised ~5cm lühemad. Igavene ikaldus. Toode ise ka nigela välimusega, ei mingit kirja peal, pakendiks lihtsalt kilekott.
Vanad juhtmed lõid üle jagajapoolse piibu juurest. Küünla isolaatorid on väliselt korras, vanust neil ka alla 2a.
Vanad juhtmed lõid üle jagajapoolse piibu juurest. Küünla isolaatorid on väliselt korras, vanust neil ka alla 2a.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no sõida esimesse romulasse ja kysi ussipesa näha. ja saad niipalju kui tahad 10 kr / tk. saad proovida kah pikkusi ja kuidas töötab jne....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ma siiski poodi tagasi läksin ja õige pikkusega kaablid nõutasin. Lubati kiiresti organiseerida. Kataloogis oli mingi ikaldus, osadele mootoritele näitas lühemaid juhtmeid, teistele pikemaid. Ometi kõigil jagaja ning küünlad ühel kaugusel.
Romulaga on see häda, et pealevaadates ei saa adekvaatselt küünlajuhtme tervist hinnata.
Romulaga on see häda, et pealevaadates ei saa adekvaatselt küünlajuhtme tervist hinnata.
Said siis õige pikkusega juhtmed, kataloogi järgi 2.0 turbomoto omad. Maksid pea 900 kr 
Nüüd siis uus süüstesüsteem peal ja sõidab paremini küll, vahelejätu jamasid enam pole ja särtsu ei saa. Kuid tühikäigu jamad kestavad edasi, ei suuda stabiilselt olla.

Nüüd siis uus süüstesüsteem peal ja sõidab paremini küll, vahelejätu jamasid enam pole ja särtsu ei saa. Kuid tühikäigu jamad kestavad edasi, ei suuda stabiilselt olla.