mootori tõstmine
võtan hoogu et mootorit maha võtta. lugesin kõik vajaliku läbi, et kuidas võtta. aga ma ei saa aru, kui ma tõstan mootri üles, siis oleks mul vaja see ju põrandale lasta aga haynesis näiteks kästakse rattad ära võtta... kuidas ma auto pärast mootri alt ära saan, kui see ripub mul vintsiga õhus?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mis need rattad siis mootori juurde puutuvad? minu arust.
poolteljed tulevad kenasti kastist välja niisamagi.
minu kogemus piirdub 99 mootori vahetusega. ju 900 sama värk.
hea vints peab olema: mootor koos kastiga ikka väga raske.
koos sõbraga saime 20 min mootorid ymbertõstetud, kui kõik ylejäänud jubinad olid lahti ja radikas eest võetud.
lihtsalt vintsiga garaaazi yyr oli kallis.
käiguvahetuse hooba ei tohi unustada lahti võtmast.
poolteljed tulevad kenasti kastist välja niisamagi.
minu kogemus piirdub 99 mootori vahetusega. ju 900 sama värk.
hea vints peab olema: mootor koos kastiga ikka väga raske.
koos sõbraga saime 20 min mootorid ymbertõstetud, kui kõik ylejäänud jubinad olid lahti ja radikas eest võetud.
lihtsalt vintsiga garaaazi yyr oli kallis.
käiguvahetuse hooba ei tohi unustada lahti võtmast.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Pooltelgi ja rattaid pole vaja lahti võtta mootorit välja tõstes,ma pole viitsinud isegi radikat ära võtta,vineeritükk ette ja bro.Lased kummikatted
lahti ja kergitad patjadelt üles mootori,nihutad seda ühele küljele,et vastaspoole telg kojast välja roniks.Tõmbad selle eemale,siis nihutad kone teisele küljele ja tõstad mootori välja.teljed eemaldad pärast ja tõmbad rattalaagrid sobivate poltidega kinni.Ei tohiks unustada siduriabinõu paigaldamist,kuni veel pedaal toimib,pärast on seda väga sitt panna.
lahti ja kergitad patjadelt üles mootori,nihutad seda ühele küljele,et vastaspoole telg kojast välja roniks.Tõmbad selle eemale,siis nihutad kone teisele küljele ja tõstad mootori välja.teljed eemaldad pärast ja tõmbad rattalaagrid sobivate poltidega kinni.Ei tohiks unustada siduriabinõu paigaldamist,kuni veel pedaal toimib,pärast on seda väga sitt panna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
loe haynesist-üks rõngas,mis võimaldab töösilindri-survelaagri eemaldamist
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ise olen kasutanud siduri asjade lahtivõtmiseks ca 4 või 5 mm paksuseid plekilitakaid.
kord mõni plekk tuli ära ja siis lauapeal kruustangide vahel sai need tagasi pandud ja korv läks vabalt sisse.
kord mõni plekk tuli ära ja siis lauapeal kruustangide vahel sai need tagasi pandud ja korv läks vabalt sisse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=326 Siin on näha siduri vahetuse tööd. Üsna algupoolel on näha ka spets tööriist siduri kokkusurumiseks. Põhimõtteliselt annaks sellist ka ise teha. Eeldab mingit lukksepa kogemust.
võtad sigulli piduritoru,keerad rõngaks ja taod korvi lamellide vahele.pole mingeid erioskusi,ega-vahendeid tarvis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
või võtad 4. või 5 mm. lattraua ja lõikad hunniku juppe ca 3 x 3 cm. ja taod sinna vahele.
kui sigulli pid. toru pole kuskilt võtta.
et töö edeneks kiiremini, tuleb võtta suurem haamer
ja see käib muideks iga töö juurde
kui sigulli pid. toru pole kuskilt võtta.
et töö edeneks kiiremini, tuleb võtta suurem haamer
ja see käib muideks iga töö juurde
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



... ja pärast, kui kõik tundub olema lõplikult ..... keeratud, siis võtad, viskad nii kaugele kui jõuad, jooksed järele, viskad veel ükskord. siis pead natuke aru - mõtled elu üle järele, et mille kirevase päralt ikka saabi-haigus külge pidi hakkama - see ju kole auto ja tal kõik valetpidi, lisaks roostetab. a lõpuks kui käima saad on nägu naerul ja siis mõtled jälle: " no küll ikka on mõnus auto, mida ma ilma temata peale hakkaksin?" nõiaring 

ma nüüd räägin kuidas mul sellega läheb.
vasakut mootoripadja polti oli megarõve lahti kruvida, polnd ruumi ja asi oli ikka väga kinni, ei tea kas ma oleks pidand veel midagi lahti võtma?
käiguhoovastiku võll või misiganes toru see on mis tuleb lahti võtta, sellel ei saanki koonuspolti lahti, tagusin kõveraks
tahaks teada, kuidas ma selle ikkagi lahti saan? mingi spets riistapuu pidi selle jaoks olema, kui see kinni on kiilund..
ühesõnaga muud keerulist eriti polegi, ainult kinniroostetand/kiilund poldid, need ajavad tõsiselt närvi.
vasakut mootoripadja polti oli megarõve lahti kruvida, polnd ruumi ja asi oli ikka väga kinni, ei tea kas ma oleks pidand veel midagi lahti võtma?
käiguhoovastiku võll või misiganes toru see on mis tuleb lahti võtta, sellel ei saanki koonuspolti lahti, tagusin kõveraks

ühesõnaga muud keerulist eriti polegi, ainult kinniroostetand/kiilund poldid, need ajavad tõsiselt närvi.
Algselt postitas: farmacoma
ma nüüd räägin kuidas mul sellega läheb.
vasakut mootoripadja polti oli megarõve lahti kruvida, polnd ruumi ja asi oli ikka väga kinni, ei tea kas ma oleks pidand veel midagi lahti võtma?
käiguhoovastiku võll või misiganes toru see on mis tuleb lahti võtta, sellel ei saanki koonuspolti lahti, tagusin kõverakstahaks teada, kuidas ma selle ikkagi lahti saan? mingi spets riistapuu pidi selle jaoks olema, kui see kinni on kiilund..
ühesõnaga muud keerulist eriti polegi, ainult kinniroostetand/kiilund poldid, need ajavad tõsiselt närvi.
Ega sul juhtumisi digifotokat pole? Pagana põnev oleks sellistest töödest pilte näha ja rumalamad (nagu mina


Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

mootori sain maha aga kuna alguses tegin siduriabinõua paigaldamisel teadmatusest valearvestuse, siis sidurit ma küljest ära ei saand. traat mille ma vahele pistsin oli liiga peen. aga tegelikult polekski vist miski paksem asi sinna vahele mahtunud, sest mul oli sidur põhjas kui ma selle traadi panin ja see mahtus kah kuidagi vaevaliselt. kuidas ma nüüd selle siduri ikkagi lahti saan? käigukasti ma lahti igatahes enne ei saa, sest tundub et keegi on keerand siduri poolsest otsast poldiga kinni, mida tavaliselt ei tehta 

Nüüd pead ikkagi peksma õige jämedusega abinõu sidurikorvi lamellide vahele.Loomulikult pead eraldama ka võlli ja töösilindri.üks polt mootori-kasti vahel on salakavalalt pikk ja seda võib teadmatusest mitte tähele panna,asub juhi pool sidurikojast allpool.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kahe tapi peal kinni nad omavahel,kangutamiseks on paar spets kohta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
käigukast eraldatud!

siduriga tegin nii, et tõmbasin koos mootoriga käigukasti pealt ära ja siduri korv viskas silindri hopsti - umbes pooleteist meetri kaugusele. väga katki midagi ei läinud
siduri kettal on mingi kahtlane teravik (nagu vedru ots) ühest kohast väljas.. mingi totaalne jama jälle vist

siduriga tegin nii, et tõmbasin koos mootoriga käigukasti pealt ära ja siduri korv viskas silindri hopsti - umbes pooleteist meetri kaugusele. väga katki midagi ei läinud

siduri kettal on mingi kahtlane teravik (nagu vedru ots) ühest kohast väljas.. mingi totaalne jama jälle vist
