Tere,
Mõtlesin siin omaette, et oleksin ilmselt huvitatud mingis perspektiivis sedaan 9000 omamisest.
Minu küsimus on, et milline mootoriversioon oleks parim?
Kindlasti olen huvitatud manuaalkastiga autost ja seega ei tekita ka vähemsärtsakad mootorid ilmselt probleemi. Tähtis on, et ta oleks võimalikult probleemivaba. Samas jäi silma üks V6 mootoriga Griffin. Ei teagi nüüd.
Vabandan juba ette suure ebapädevuse pärast, sest varasem kokkupuude Saabidega on ainult 96 omamisest kauges minevikus.
Niisiis, aidake parima 9000 väljaselgitamisel.
Aitäh!
Tauno
Parim 9000
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7730
Tule vaata ja ajame juttu!
Tule vaata ja ajame juttu!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Iisaku pakutu ei ole küll sedaan ega manuaal, küll aga on see väga korralik auto ja Griffin!!! St. kõik lisad mida tonnisele pakuti + Aero välimus. Pealegi veel 2,3T mootoriga, millest saab soovikorral (suhteliselt lihtsate vahenditega) enam jõudu välja meelitada kui V6-st 

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Siin ka Aero on müügis http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7856
Ja Aero on parim 9000:head:
Ja Aero on parim 9000:head:
__In Boost We Trust__
Seltsimehed, tundub, et Griffin on siis ikkagi täiesti aktsepteeritav variant. Iisaku pakutud auto ilmselt korralik, aga ta peab kindlasti olema sedaan, manuaal ja musta värvi. Nendes tingimustes ei tule ükski kompromiss kõne alla.
Samas, kas turbomootorid on ikka sellised, millega üldse kannatab ilma kümneid tuhandeid kroone investeerimata pidevalt sõita? Ma tean, et Saab on aegade jooksul üritanud tõestada, kui väga vastupidavad nende turbomootorid on, aga samal ajal ühe tuttava 9-3 turbo kooles maha juba mõnekümne tuhandega. Võimalik, et see oli juhus ja lihtsalt praak. Kuidas siinsetel 9000 omanikel kogemused selle asjaga?
Aitäh!
Tauno
Samas, kas turbomootorid on ikka sellised, millega üldse kannatab ilma kümneid tuhandeid kroone investeerimata pidevalt sõita? Ma tean, et Saab on aegade jooksul üritanud tõestada, kui väga vastupidavad nende turbomootorid on, aga samal ajal ühe tuttava 9-3 turbo kooles maha juba mõnekümne tuhandega. Võimalik, et see oli juhus ja lihtsalt praak. Kuidas siinsetel 9000 omanikel kogemused selle asjaga?
Aitäh!
Tauno
Ei saa mitte rohkem nõus olla, samad kriteerumid olid ka mul endal, kui ostsin.Algselt postitas: Tauno
...aga ta peab kindlasti olema sedaan, manuaal ja musta värvi. Nendes tingimustes ei tule ükski kompromiss kõne alla.
Kas Griffin või hea varustusega lõpuaastate CDE. Et enda jaoks oli Griffin (alati autom. kastiga ja V6 mootoriga) välistatud, siis jäi üle CDE.
Tõtt öelda pole head sellist mitte lihtne leida, sedaane on ikka üksjagu vähem liikvel.
Mootor on vastupidav, aga turbo ise kahjuks mitte. Kui äsja vahetatud, siis muidugi, aga selline lootus teeb niigi suht rariteetse masina otsingud veel raskemaks.
Variant, et eelmised (turbotajad?;) ) omanikud olid pensionäridest vanapaar, on küll võimalik, aga...
Päris mitmed foorumlased on oma 9000 turbod välja vahetanud. Aeg teeb oma töö.
edit: väga "ei saa-" jutt tuli nüüd

Ehk tasuks vaadata Rootsi poole, kus need masinad sündinud on ja kus neid ka kõige rohkem liigub.
Neh, aga ikkagi Griffinite juure tagasi tulles, siis kas neid mitte ka manuaale olnud. Vaatasin mobile.de-st ühte. Ma ei tea, kas selline link tööle ka jääb, aga ta on nii piltide kui jutu järgi manuaal.
Ühesõnaga - turbo olla ei tohiks ja seega jääb tõesti ring väga kitsaks. Aga tuleb ikkagi otsida.
Aah, link siis siin (ilmselt kindlasti ei tööta, sest on nii pikk):
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ühesõnaga - turbo olla ei tohiks ja seega jääb tõesti ring väga kitsaks. Aga tuleb ikkagi otsida.
Aah, link siis siin (ilmselt kindlasti ei tööta, sest on nii pikk):
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Noh krt, Sebastiani jutu peale Turbost hoobilt loobuda on küll küsitav samm. 2,3 ilma Turbota on hea, aga mitte parim, sest parimaks teeb selle just Turbo 
Mis tuksiminekusse ja vahetamisesse puutub, siis vahetada tuleb aja jooksul paljusid juppe ja et sellest pääseda, on ainus tee jalgratast vändata.

Mis tuksiminekusse ja vahetamisesse puutub, siis vahetada tuleb aja jooksul paljusid juppe ja et sellest pääseda, on ainus tee jalgratast vändata.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu meelest ei peaks neid turbosid kartma. Kontrollima peab ostmisel (nagu iga autot), muud miskit. V6 puhul pead rihma vahetama, tihemini, kui kette R4-l. Siis on seal potensiaalsed õliradika lekked, mis võivad mahlad kokku lasta (9-5 puhul kindlasti, kui tonnisel nüüd seda süsteemi polnud, siis palun vabandust..
). Niiet igasugu remonte on ikkagi vaja teha, sest SAAB ei kannata hoolimatut juhti! V6 kindlasti uriseb paremini kui R4, aga no mis siis..
R4 turboautost on see-eest palju kergem lisa välja võluda..
Mina soovitaks teemaalgatajal küll minna ja ära proovida erinevad variandid ja mitte kuulata foorumimula (või siis kuulata, aga säilitada reaalsustaju).



Ka jalgratas nõuab remonti ja uusi juppe. Aga Saab ilma turbota? ...siis võiks ju hoopis Opel Senatori osta.
Mul Saabil küll Turboga mingit jama pole olnud ja ma olen temaga ikka väga palju sõitnud, lihtsalt turbo nõuab natuke hoolt aga sõidumõnu on ju seda väärt.

Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 2005
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: suvekas
Ka jalgratas nõuab remonti ja uusi juppe. Aga Saab ilma turbota? ...siis võiks ju hoopis Opel Senatori osta.Mul Saabil küll Turboga mingit jama pole olnud ja ma olen temaga ikka väga palju sõitnud, lihtsalt turbo nõuab natuke hoolt aga sõidumõnu on ju seda väärt.
Siinkohal tahaksin avaldada oma subjektiivset arvamust, et ei pea kindlasti turboga saab olema. Saan aru, et kuna teemaalgatajal erilisi kokkupuuteid pole saabiga ennem, siis soovitan ka seda, et ürita leida enam-vähem korralik turbokas ja enam-vähem korralik 3l V6 ning võrdle pärast, kumb meeldib.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 2005
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: Cyber
Minu meelest ei peaks neid turbosid kartma. Kontrollima peab ostmisel (nagu iga autot), muud miskit. V6 puhul pead rihma vahetama, tihemini, kui kette R4-l. Siis on seal potensiaalsed õliradika lekked, mis võivad mahlad kokku lasta (9-5 puhul kindlasti, kui tonnisel nüüd seda süsteemi polnud, siis palun vabandust..). Niiet igasugu remonte on ikkagi vaja teha, sest SAAB ei kannata hoolimatut juhti! V6 kindlasti uriseb paremini kui R4, aga no mis siis..
R4 turboautost on see-eest palju kergem lisa välja võluda..
Mina soovitaks teemaalgatajal küll minna ja ära proovida erinevad variandid ja mitte kuulata foorumimula (või siis kuulata, aga säilitada reaalsustaju).
tonnisel on ka seesama õliradikas olemas.
Ära nüüd mõista valesti, et turbot olla ei tohiksAlgselt postitas: TaunoÜhesõnaga - turbo olla ei tohiks ja seega jääb tõesti ring väga kitsaks. Aga tuleb ikkagi otsida.

Kui soovid probleemidevabalt 9000-ga kulgeda, siis tahes-tahtmata tuleb (vähemalt) 10 aastasel autol midagi vahetada ja (remont-)turbo ei tarvitse olla just see kõige suurem väljaminek.
Mitmeid kordi on foorumis öeldud, et kui soovid korralikku vana autot millega probleemidevabalt liigelda, arvesta kohe teatud lisaväljaminekutega. Miks peaks Griffin siin mingi erand olema?
Ja ei tahaks sugugi väita, et just turbo see kõige nõrgem sõlm on. Oleneb eelmise omaniku sõidustiilist ja muidugi ka sinu enda omast - on autot eelnevalt piinatud (mida välimusest ilmselt ei näe), siis usutavasti on ka turbo oma viimseid hingetõmbeid tegemas.
Mis parata, erksam minek vahest lausa sunnib rohkem vajutama ka liikluseeskirju rikkumata.
Võrdluseks võin enda turbo tuua - eelmine omanik oli rahuliku jalaga vanem mees. Ise sõidan suhteliselt vähe, kuigi piinan turbot siiski tugevalt "üle keskmise". Ja tulemuseks ongi see, et pole siiani olnud vaja vahetada. Aga ma ei põe, kui ta ka läbi läheb, sest 11 aastat on turbo jaoks päääris pikk aeg

[/quote]
Siinkohal tahaksin avaldada oma subjektiivset arvamust, et ei pea kindlasti turboga saab olema. Saan aru, et kuna teemaalgatajal erilisi kokkupuuteid pole saabiga ennem, siis soovitan ka seda, et ürita leida enam-vähem korralik turbokas ja enam-vähem korralik 3l V6 ning võrdle pärast, kumb meeldib. [/quote]
Tauno tule Viljandisse, saad võrrelda kahe erineva mootoriga Griffinit.
V6 Griffinist võiks isegi loobuda.
Siinkohal tahaksin avaldada oma subjektiivset arvamust, et ei pea kindlasti turboga saab olema. Saan aru, et kuna teemaalgatajal erilisi kokkupuuteid pole saabiga ennem, siis soovitan ka seda, et ürita leida enam-vähem korralik turbokas ja enam-vähem korralik 3l V6 ning võrdle pärast, kumb meeldib. [/quote]
Tauno tule Viljandisse, saad võrrelda kahe erineva mootoriga Griffinit.
V6 Griffinist võiks isegi loobuda.