kui Pets oli masina üle mere toonud, läks ARK-is isegi päris libedalt - mehed jätsid passist välja kat-i, nii et varsti läheb auto all lõikamiseks

autost: tegemist 1989. aasta juubelimudeliga, mis tähendab seda, et klassiku 10. aasta juubeli puhul valmistati Soomes Uusikaupunki tehases spetsiaalselt Rootsi turu jaoks tehases peale pandud Aero välimusega T8 mootoriga klassikuid (T8 Special või T8 Aero). ühtlasi tähistati selle mudeliga Saabi 8-klapiliste B201 mootorite tootmise lõppu. Aero välimus hõlmas endas spets. esi- ja tagaspoilasid, küljekarpe, whaletail-spoilat, õhuavasid jne. T8 Aero mudelile paigaldati ka spetsiaalselt punast nahksisu.
nagu juba öeldud tuksub kapoti all 8 klapiline turbomootor (stock intercooleriga). läbisõit Eestisse tooduna oli 250 000 km (ei ole mingit põhjust selles ka kahelda). varustuses kõikmõeldav: el.aknad, -peeglid, -luuk, nahk jne (kliima paraku puudub). svenssonist tjuunijate poolt oli masinale veel lisatud: salongi toodud segurikastamise lüliti (muudab k-jetronicu sagedusklapi sagedust) ja APC P-pot`i reguleerimispotentsiokas, APC on moditud ja turborõhku tõstetud, turbo lisamanokas, madaldatud ja jäigendatud vedrustus, toonring, 2,5" Simon`s väljalase.
auto ise näeb selline välja:






PS: niipalju ka veel, et suur-suur aitäh Pets`ile abi eest minu unistuse täideviimisel
