kliima rõhu andur 9k 92 ACC

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#1

Oskab keegi öelda, kuhu jookseb kliimaseadme rõhuanduri juhe, mis peaks lülitama tööle jahutusventika. Tegemist on nelja juhtmage rõhuanduriga, millest sinine peaks olema see mis lülitab ventikat.
mootoriruumi releeplokist otse nagu ei leidnud. pole mingit skeemi ka praegu käepärast, kus see näha oleks. äkki kellegil on.....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 501
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#2

tuleb ikkagi kapoti alusesse releede karpi. ventilaatori madalama kiiruse relee 85 ots( sama juhe radiaatori temp. anduri madalama kiiruse omaga).

juhtme katkestus tavaline asi. nõrk koht on juhtmepunt radika parema alumise nurga juures.

kui ventikas konditsioneeriga tööle ei hakka, võib viga olla ka pooltühjas süsteemis. andur rakendub ca 15 bar juures.

releed juhitakse läbi anduri massiga.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#3

tänud, seda infot oligi vaja. Asi selles et ca kuu aega tagsi ei käivitunud enab temp tõustes jahutusventikas. erinevate katsetuste käigus jõudsin ka järeldusele, et viga on juhtmes (mida algul kuidagi uskuda ei tahtnud)
kuna tegemist on ühe kiiruselise süsteemiga, aga juhtmed on veetud samad mis kahe kiiruse omaga, siis tegin temp. anduri pistiku ringi ja kaitsmeplokis ühendasin mõlema kiiruse juhtmed.

nüüd kui teine (kliima) andur ka ei toiminud, siis tundub, et on mingi nõrk koht juhtmetes (ja nagu nüüd siis selgus nii ongi)

probleem algaski sellest, et lasin kliima ära täita ja rõhk tõusis juba 17bar-ini, aga vent ei kõssanudki.
üritan homme seda katkenud kohta nüüd otsida ja loodan et ta on seal all paremal (ei tahaks kogu juhtme isolatsiooni lahti arutada)

t8 ega sul juhuslikult 92 aasta 9k kliima skeemi pole? mul olemas 96 aasta versioon, aga see on natuke erinev (seal nt. eraldi relee)
ehk siis huvitaks selline asi nagu mul siin 96 aasta oma on.
http://www.saabnet.ee/ACC2_ver.2.pdf
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 501
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#4

on küll, aga raamatuna. proovisin skännida, aga ei õnnestu. ütleb, et mingi port on disabled. samas ülejäänud kombaini osad töötavad. kogu see arvuti asjandus on muidugi paras hiina keel minu jaoks:wall:
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#5

hetkel sain probleemi lahendatud ka. juhtmete riidest isolatsioon oli täpselt sellest kohast, kus ütlesid päris räbalaks kulunud. katkenud kohta päris üles ei leidnud aga leidsin koha, kus kliima rõhuanduri ja vee temp. anduri juhtmed kokku olid ühendatud. ühendasin need omakorda high speed juhtmega (mis ei ole minu autol kasutusel) sama tegin releeplokis ja nüüd asi korras.
tänud veelkord.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Ainus kõrgeim võim, on Jumal.Selle vastu inimene ei saa:head:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#7

a palju süsteemi täitmine maksis?
Nimevahetus vl -> Veiko
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#8

ei ütle, kuna mulle tehti sõbramehehind ;)
aga muidu maksab ca 800eek täistäitmine
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Vasta