Mis krdi küsimused need on sellised?:wtf:Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
540??? Mida te mehed teinud olete?
11.05.2008 Alfasport Track Day
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ennustamine ehk kellegi Ennuks tegemine..
Accuweather.com:
High 18°C
RealFeel®: 22°C
Winds: E at 4km/h
Wind Gusts: 37 km/h
Max UV Index: Moderate (4)
Thunderstorm Probability: 2%
Amount of Precipitation: 0.0mm
Amount of Rain: 0.0mm
Amount of Snow: 0.00cm
Hours of Precipitation: 0 Hrs
Hours of Rain: 0 Hrs
Hours of Daylight: 16.1 Hrs

Accuweather.com:
High 18°C
RealFeel®: 22°C
Winds: E at 4km/h
Wind Gusts: 37 km/h
Max UV Index: Moderate (4)
Thunderstorm Probability: 2%
Amount of Precipitation: 0.0mm
Amount of Rain: 0.0mm
Amount of Snow: 0.00cm
Hours of Precipitation: 0 Hrs
Hours of Rain: 0 Hrs
Hours of Daylight: 16.1 Hrs
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mehed, kes te kohal ei käinud, kahetsege..
Sellist ilma ja olusid ei tule niipea enam..
Ja paugutada said kõik, niiet higipull otsaees (kirjanduslikus mõttes, reaalselt oli see higipull nagunii kõigil otsaees)...
Äkki saab varsti pilte ka, kui keegi, kes neid tegi, avaldab..
Mul jäi apraat maha, seega shikaanipilte ei ole...


Äkki saab varsti pilte ka, kui keegi, kes neid tegi, avaldab..


käisin ka kohal ära. äkki jäi kellegile silma leedu nr tonnine? rajal ei käinud kahjuks aga järgmine kord kindlasti.vbi keegi oskab öelda kuidas kahel saabil läks. mulle tundus et mitte just kõige paremini,aga ma pidin poole päeva pealt ära ka minema. igatahes ilm oli super ja mootori mürin ja kummi vilin oli seda tulekut väärt.kahjuks unustasin ise ka kaamera maha.
VÕIMAS. Ilm oli suurepärane ning rada ka!
Nagu härra Soomer ütles, et sellisel pühapäeval on parim asi selline raja päev, pärast on headuselt järgmine seks, ilmselgelt pärast radapäeva

Mina sain postuumselt parima meelelahutaja tiitli!
Kohe tulevad mõned pildid!
Nagu härra Soomer ütles, et sellisel pühapäeval on parim asi selline raja päev, pärast on headuselt järgmine seks, ilmselgelt pärast radapäeva

Saabidel läks minu arust täiesti normaalselt.Algselt postitas: erv
rajal ei käinud kahjuks aga järgmine kord kindlasti.vbi keegi oskab öelda kuidas kahel saabil läks. mulle tundus et mitte just kõige paremini,aga ma pidin poole päeva pealt ära ka minema. igatahes

Mina sain postuumselt parima meelelahutaja tiitli!

Kohe tulevad mõned pildid!
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
igaljuhul tore oli vaadata, niipalju kui aega oli.
ja mõnus tuuleõhk tõi ninna kuuma kummi kärsakat.
ja igajuhul iff ajas kyll hirmu nahka , kui ta rajalt väljas käis kord yhte kylge ja siis teist kylge läbi tolmupilve näitas!
ja mõnus tuuleõhk tõi ninna kuuma kummi kärsakat.
ja igajuhul iff ajas kyll hirmu nahka , kui ta rajalt väljas käis kord yhte kylge ja siis teist kylge läbi tolmupilve näitas!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
pemm ikka ruigas korralikult jah. Mul oli kiivri küljes kaamera mitmel sõidusatsil. Kui saan veebi kuhulegi selle toppida, avaldan ka lingi.
Rampväsinud. Pingutasin täna niipalju kui sai. Vahel isegi LIIGA palju:) spinn, drift ja nii see elu käib. Ma mõtlen ,et oma ex 9-3 saabiga ma seal ei suudaks sellist aega välja sõita kui bumeriga. Oleks 325
Ülikõvapäev oli:headbang:
Tubli cyber, et viitsisid shikaanis passida:thumb: Kujutan, ette et see oli seda väärt. Paar autot panid ikka täiega seal välja.
9-5 univ aero oli shikaanis kuidagi aeglane:)
Parima sõidu saab, kui sõita veidi kiirema/võimsama auto taga ja pushida täiega. Nii tuli minu parim aeg täna.
puhkus!
Rampväsinud. Pingutasin täna niipalju kui sai. Vahel isegi LIIGA palju:) spinn, drift ja nii see elu käib. Ma mõtlen ,et oma ex 9-3 saabiga ma seal ei suudaks sellist aega välja sõita kui bumeriga. Oleks 325
Ülikõvapäev oli:headbang:
Tubli cyber, et viitsisid shikaanis passida:thumb: Kujutan, ette et see oli seda väärt. Paar autot panid ikka täiega seal välja.
9-5 univ aero oli shikaanis kuidagi aeglane:)
Parima sõidu saab, kui sõita veidi kiirema/võimsama auto taga ja pushida täiega. Nii tuli minu parim aeg täna.
puhkus!
Sent from my Monte Carlo using B236
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tulemused hekseldatakse läbi ja siis avaldatakse... aga päeva parim oli 1.07.399 valge e30 bemmi poolt. (Soomeri rajaauto ja ka ta M3 olid täiesti teisest maailmast muidugi...)
Shikaanist tehti kolm tõsisemat väljasõitu. Peale ühte tuli ka rada rookida kruusast ja liivast. Valge bemm sai pisut ka tiiki maitsta ja mx5(??) natuke rohtu. Mujal oli veel nii mõnigi väljasõit, mida mina ei näinud.
Shikaanist tehti kolm tõsisemat väljasõitu. Peale ühte tuli ka rada rookida kruusast ja liivast. Valge bemm sai pisut ka tiiki maitsta ja mx5(??) natuke rohtu. Mujal oli veel nii mõnigi väljasõit, mida mina ei näinud.
Aga paneme siis siia mõned pildid asjade juhtumise järjekorras.
Pärast Esimest treening sõitu ning jahutus ringi avaldus esimeste velgede seest taoline pilt:

Ei midagi mis tuul seal ära ei lükkaks. Kuid ikkagi ilmselt näeb antud hunniku põhjusena ka edaspidi.
Siis aga läks päris andmiseks kui aega võtma hakati. Eks adrenaliin ning hasart tegid oma töö.
Üldiselt olid mul parimad alati esimene ring, sest siis olid pidurid veel jahedad. Teine ning kolmas ring kannatas veel pidurdada kuid tunduvamalt pikem oli pidurdus maa. Seda avastasin aga ma järgmiselt:

Järgmine kord lasin lihtsalt pikaks ära minna ning tulin rajalt maha ning sõitsin pidureid ning mootorit jahutama.
Kuid ilmselt oli pidurite nõrkus põhjustatud ka suurest kiirusest. Kõige kiiremasse pidurdusse tulin parimal juhul ca 170 km/h, mis ei olegi nii väga paha. Seda sama kiirust timmides aga proovisin tagumist kurvi täis gaasiga võtta ning tulemuseks oli "väike karusell"
See kõik juhtus mõne sekundi jooksul. Tagant sirgelt välja tulles üritasin võtta maksimaalset kiirust (mis juhtus pärast edukat shikaani läbimist enam kui piisavaks) ning sinna kurvi läksin oli kella peal 140km/h ning proovisin ära mahtuda teepeale. Rehvide kisa saatel liikusin peaaegu, et õigesti kuni paremad rehvid läksid korra kruusa peale ning auto kaotas juhitavuse. Proovisin veel rooliga vastu keerata kuid siis kaotasin kontrolli ning edasist tegevust eriti ei oska endale teadvustada.
Esimene asi kui karusell peatus, kontrollisin mootori heli kõrvaga ning vaatasin nii õli kui turbo rõhku. Kuna need olid normis siis järgmine mõte oli kiirelt muru pealt minema saada, et kuum mootor ning väljalase heina/muru põlema ei paneks. See oli omaette huvitav kuna karusellist oli esiklaas kaetud ühtlaselt lillede ning muruga
Sain aga kenasti teisi häirimata rajale ning lahkusin jahutus/turgutus ringile. Nüüd ka mõned pildid sündmuskohast.

Märkate ehk neid puuduvaid võililli seal vahepeal? Need asusid ühtlaselt mu esiklaasil ning mootoris!
Pilt veidi lähemalt, liikusin rajalt välja kenasti külg ees!

Ja teiselt poolt.
Kui mulle tundus väljasõit üpris turvaline, siis tuli välja, et tiik ei olnud üldse kaugel!


Nii, et õnnelik väljasõit tõesti. (St kontrollitud tingimustes
)
Natukene kartuli vagu tehes sai mõned mättad ka kõrvale pandud.


Viimased mättad lendasid Vääga kõrgelt kaugel kõrgemalt kui auto! Isant E.T. isegi nägi neid stardi finishi sirgelt!
Kuid ei midagi järgmine hetk olin stardis tagasi!
Mootor võililli täis ning rehvi ja velgede vahed muru täis nagu ikebana!
Aga järgmine kord olen ka eeldatavasti stardis! Proovin pidureid paremaks saada praegu on ees ferodo SL klotsid. See on ainus etteheide masinale (kui mitte välja arvata lahti hüpanud turbo vaakum voolikut, mille peale kadus igasugune turbo boosti kontroll ning boost hakkas ronima lakke ja ma mõtlen lakke kella peal nägin 1,8bar! Õnneks tundsin per*ega et midagi on valesti kohe ja tulin rajalt maha. Ehk siis härrased klambrid peale silikoon voolikutele!
Hea päev oli. Aitäh
Edit:
Tahaksin veel siia lisada, et kahju, et sõita ise ei oska.
oli teine ikkagi esimene katsumus ringrajal minule.
Aga nagu öeldakse "harjutada vaja!" Proovin end parandada.
Pärast Esimest treening sõitu ning jahutus ringi avaldus esimeste velgede seest taoline pilt:

Ei midagi mis tuul seal ära ei lükkaks. Kuid ikkagi ilmselt näeb antud hunniku põhjusena ka edaspidi.
Siis aga läks päris andmiseks kui aega võtma hakati. Eks adrenaliin ning hasart tegid oma töö.
Üldiselt olid mul parimad alati esimene ring, sest siis olid pidurid veel jahedad. Teine ning kolmas ring kannatas veel pidurdada kuid tunduvamalt pikem oli pidurdus maa. Seda avastasin aga ma järgmiselt:

Järgmine kord lasin lihtsalt pikaks ära minna ning tulin rajalt maha ning sõitsin pidureid ning mootorit jahutama.
Kuid ilmselt oli pidurite nõrkus põhjustatud ka suurest kiirusest. Kõige kiiremasse pidurdusse tulin parimal juhul ca 170 km/h, mis ei olegi nii väga paha. Seda sama kiirust timmides aga proovisin tagumist kurvi täis gaasiga võtta ning tulemuseks oli "väike karusell"
See kõik juhtus mõne sekundi jooksul. Tagant sirgelt välja tulles üritasin võtta maksimaalset kiirust (mis juhtus pärast edukat shikaani läbimist enam kui piisavaks) ning sinna kurvi läksin oli kella peal 140km/h ning proovisin ära mahtuda teepeale. Rehvide kisa saatel liikusin peaaegu, et õigesti kuni paremad rehvid läksid korra kruusa peale ning auto kaotas juhitavuse. Proovisin veel rooliga vastu keerata kuid siis kaotasin kontrolli ning edasist tegevust eriti ei oska endale teadvustada.
Esimene asi kui karusell peatus, kontrollisin mootori heli kõrvaga ning vaatasin nii õli kui turbo rõhku. Kuna need olid normis siis järgmine mõte oli kiirelt muru pealt minema saada, et kuum mootor ning väljalase heina/muru põlema ei paneks. See oli omaette huvitav kuna karusellist oli esiklaas kaetud ühtlaselt lillede ning muruga

Sain aga kenasti teisi häirimata rajale ning lahkusin jahutus/turgutus ringile. Nüüd ka mõned pildid sündmuskohast.

Märkate ehk neid puuduvaid võililli seal vahepeal? Need asusid ühtlaselt mu esiklaasil ning mootoris!
Pilt veidi lähemalt, liikusin rajalt välja kenasti külg ees!

Ja teiselt poolt.

Kui mulle tundus väljasõit üpris turvaline, siis tuli välja, et tiik ei olnud üldse kaugel!


Nii, et õnnelik väljasõit tõesti. (St kontrollitud tingimustes

Natukene kartuli vagu tehes sai mõned mättad ka kõrvale pandud.


Viimased mättad lendasid Vääga kõrgelt kaugel kõrgemalt kui auto! Isant E.T. isegi nägi neid stardi finishi sirgelt!
Kuid ei midagi järgmine hetk olin stardis tagasi!

Mootor võililli täis ning rehvi ja velgede vahed muru täis nagu ikebana!
Aga järgmine kord olen ka eeldatavasti stardis! Proovin pidureid paremaks saada praegu on ees ferodo SL klotsid. See on ainus etteheide masinale (kui mitte välja arvata lahti hüpanud turbo vaakum voolikut, mille peale kadus igasugune turbo boosti kontroll ning boost hakkas ronima lakke ja ma mõtlen lakke kella peal nägin 1,8bar! Õnneks tundsin per*ega et midagi on valesti kohe ja tulin rajalt maha. Ehk siis härrased klambrid peale silikoon voolikutele!

Hea päev oli. Aitäh
Edit:
Tahaksin veel siia lisada, et kahju, et sõita ise ei oska.

oli teine ikkagi esimene katsumus ringrajal minule.
Aga nagu öeldakse "harjutada vaja!" Proovin end parandada.
Iga ratas veab and then some!
,Algselt postitas: spark
kus juures, need IFF-i kartulivaod pole tehtud parema ja vasaku rattaga vaid esimese ja tagumise ...
Nii oli, liikusin diagonaalis üle raja külgees.
Kõik ei läinud täppi täna ning end parandada tuleb kõvasti, eriti veel enda sõitmise oskust. Kuid kütte kuluga läks täppi. Käisime veel Pärnus söömas tagasi teeltegin Cyberiga ka ühe kiire ringi ning suundusime tagasi Tallinna. Laagri Statolis kus ma enne üritusel liikumist tankisin 42L Ultima 98 kütet, põhimõtteliselt tühja paaki arvas mu auto , et järelejäänud küttega saame sõita pildil olevad numbreid km


Chill

Iga ratas veab and then some!