
11.05.2008 Alfasport Track Day
Algselt postitas: SAABNINETHOUSANDAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: kasparius
1km ja 200
Nüüd ilmselt juba oluliselt vähem.![]()
Oluliselt vähem? eeee 500m ja 200
Kisub OT, pole mõõtnud, tagumiku tunne kahjuks pole seadistatud

Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: kasparius
1km ja 200
Nüüd ilmselt juba oluliselt vähem.![]()
Miilil 250 km/h ???
Usun et sind ka huvitab. Varsti kiltsil miilisõit ja sa tuled ka sõitma eks?
Vabandan teemavälise möla pärast. Teemasisest möla ma ajada ei saa sest olin ürituse ajal tööl

Algselt postitas: TGBAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: kasparius
1km ja 200
Nüüd ilmselt juba oluliselt vähem.![]()
Miilil 250 km/h ???
Usun et sind ka huvitab. Varsti kiltsil miilisõit ja sa tuled ka sõitma eks?
Vabandan teemavälise möla pärast. Teemasisest möla ma ajada ei saa sest olin ürituse ajal tööl![]()
Jätkates OT:
Eip, See rada oli selles mõttes väga hea, et kiirused kurvides ning sirgetel on tasagaalus, et kuna mul on ikkagi ju "2.0 lpt" siis on mul ka vastavate ülekannetega käigukast. Ehk siis 4 käik läheb kenasti 200+ välja kuid enam mitte eriti kopikatki, sealt peaks 5'nda panema, mis aga kogus end samakaua kui vana Arnold kunagi kõnet pidades!

Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: spark
kus juures, need IFF-i kartulivaod pole tehtud parema ja vasaku rattaga vaid esimese ja tagumise ...
Kusjuures, leitsin su enda postitusest selle video:
Sauga-tagumine-kurv
Täpselt sama koht kus ka minul käest ära läks. Põhimõtteliselt nii ka läks minul aga õnnelikumalt!

Edit: Ahjaa vähemalt 1 Tonnine oli rajal

Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT:
teine tühjaks, kolmas tühjaks, neljas... tõmbes mitte mingit vahet ei ole... ja ongi 200.
/OT
Aga istumisalusega on vaja midagi ette võtta. Selle tavalise tonnise istme peal ei saa kurves istuda. Mite miski ei hoia sind kinni seal. pidamist ja kiirust on, aga peab ainult ühe käega keerama sest teisega pead end paigal hoidma. Aero istmed ehk pakuksid midagi veel, aga tegelikult oleks juba korve vaja sinna. Saaks kahe käega rooli hoida.
teine tühjaks, kolmas tühjaks, neljas... tõmbes mitte mingit vahet ei ole... ja ongi 200.
/OT
Aga istumisalusega on vaja midagi ette võtta. Selle tavalise tonnise istme peal ei saa kurves istuda. Mite miski ei hoia sind kinni seal. pidamist ja kiirust on, aga peab ainult ühe käega keerama sest teisega pead end paigal hoidma. Aero istmed ehk pakuksid midagi veel, aga tegelikult oleks juba korve vaja sinna. Saaks kahe käega rooli hoida.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Cyber palun kommenteeri kuidas IFF-i auto ka edasi käib. Hirmsasti huvitab. 200-ni pidi nagu NOHU rebima.
alfafoorum tänab saabnetti ja personaalselt cyber kes shikaani elus hoidis pälvib igavese austuse
IFF saab päeva pingeliseima väljasõidu tiitli... mul olid sõrmed ristis ja pödlad pihus kui mätas hakkad 3m kõrgusel lendama...
huvitav kas keegi Kotkas-e Type-R ka pildile sai "suitsetaja naeratusega" ?
IFF saab päeva pingeliseima väljasõidu tiitli... mul olid sõrmed ristis ja pödlad pihus kui mätas hakkad 3m kõrgusel lendama...
huvitav kas keegi Kotkas-e Type-R ka pildile sai "suitsetaja naeratusega" ?
sa ilmselt ei sõitnud seal piisavalt kiiresti ... õnneksAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: spark
kus juures, need IFF-i kartulivaod pole tehtud parema ja vasaku rattaga vaid esimese ja tagumise ...
Kusjuures, leitsin su enda postitusest selle video:
Sauga-tagumine-kurv
Täpselt sama koht kus ka minul käest ära läks. Põhimõtteliselt nii ka läks minul aga õnnelikumalt!![]()

Muideks, kinni istumise ja püsimise koha pealt väike soovitus mossega piisavalt kiiresti sõita üritatuna.
PINGUTAGE tavaline turvavöö nii kinni kui suudate (hingates õhku välja ja lastes käega lukku). Või teine variant. Rahvaspordis küll keelatud, aga track-daydel soosin soojalt (eriti saugal kus välist ohtu ei ole). Ostke lihtsalt odavad 2" laiused 4punkti turvavööd (miskeid sertifikaate pole tarvis) ja kasutage neid. Kui korralikult pingutada, püsite ka täiesti siledal istmel paigal.
PS. Kui keegi tahab, siis mul on pakkuda (kuna ma ise kasutada ei tohi) 2" old-school norma 4p turvavööd.
Ja istuge rooli taga sirgelt, st seljatugi nii püsti kui saab ja roolile nii lähedal kui võimalik, nii et küünarnukist käed kõverdatud pea täisnurga all. Kui tavaautol, mille rooli asukohta liigutada ei anna, siis vaadake et jalad ikka ära mahuksid ja leidke mugav kompromiss. Täiesti uskumatu, kui palju ainult see aitas juhitavuse ja kiiruse koha pealt, kui mind omal ajal õigesti istuma õpetati.
PINGUTAGE tavaline turvavöö nii kinni kui suudate (hingates õhku välja ja lastes käega lukku). Või teine variant. Rahvaspordis küll keelatud, aga track-daydel soosin soojalt (eriti saugal kus välist ohtu ei ole). Ostke lihtsalt odavad 2" laiused 4punkti turvavööd (miskeid sertifikaate pole tarvis) ja kasutage neid. Kui korralikult pingutada, püsite ka täiesti siledal istmel paigal.
PS. Kui keegi tahab, siis mul on pakkuda (kuna ma ise kasutada ei tohi) 2" old-school norma 4p turvavööd.
Ja istuge rooli taga sirgelt, st seljatugi nii püsti kui saab ja roolile nii lähedal kui võimalik, nii et küünarnukist käed kõverdatud pea täisnurga all. Kui tavaautol, mille rooli asukohta liigutada ei anna, siis vaadake et jalad ikka ära mahuksid ja leidke mugav kompromiss. Täiesti uskumatu, kui palju ainult see aitas juhitavuse ja kiiruse koha pealt, kui mind omal ajal õigesti istuma õpetati.
alumised kinnitused - sinna samma, kus tava vöödel (mossel kunagi jätsin ka tava vöö alles) ja ja tagumised kinnitused tagumise turvavöö lukustisse ... või spets aasad kere külge ... (mis tonnisel istme seljatoe taga toimub?)Algselt postitas: Cyber
Kuhu need 4p vööd kinnitatakse? Need peavad ju kuidagi ka auto küljes olema.
Algselt postitas: epsum
Muideks, kinni istumise ja püsimise koha pealt väike soovitus mossega piisavalt kiiresti sõita üritatuna.
PINGUTAGE tavaline turvavöö nii kinni kui suudate (hingates õhku välja ja lastes käega lukku). Või teine variant.
Ja istuge rooli taga sirgelt, st seljatugi nii püsti kui saab ja roolile nii lähedal kui võimalik, nii et küünarnukist käed kõverdatud pea täisnurga all. Kui tavaautol, mille rooli asukohta liigutada ei anna, siis vaadake et jalad ikka ära mahuksid ja leidke mugav kompromiss. Täiesti uskumatu, kui palju ainult see aitas juhitavuse ja kiiruse koha pealt, kui mind omal ajal õigesti istuma õpetati.
Ma nõnda istusingi.
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
ma paneks videoid ka üles, aga see kaamera oli plaadiga ja plaadil kirjas DVD-RW 30min, aga ei loe plaati minu arvuti, ega sõbra oma, ega ka dvd mängija. Imelik:(
Kas keegi teab asjast midagi?
Või on plaat kuidagi tühjaks jäänud....
Samas Saugal ütles et disc full, siis peab ju seal peal midagi olema:(
Kas keegi teab asjast midagi?
Või on plaat kuidagi tühjaks jäänud....
Samas Saugal ütles et disc full, siis peab ju seal peal midagi olema:(
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: kasparius
ma paneks videoid ka üles, aga see kaamera oli plaadiga ja plaadil kirjas DVD-RW 30min, aga ei loe plaati minu arvuti, ega sõbra oma, ega ka dvd mängija. Imelik:(
Kas keegi teab asjast midagi?
Või on plaat kuidagi tühjaks jäänud....
Samas Saugal ütles et disc full, siis peab ju seal peal midagi olema:(
Plaat tuleb kaameras "finaliseerida", siis kõik asjad loevad teda. Finalize disc. Menüüst leiad.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Nüüd on mul videod arvutis, aga kas kellelgi on ruumi kuskile need üles panna? Youtuubi vist ei mahu...
2 videot (2 sõitu) on ja suurused on ka korralikud- 440MB ja 627MB.
Eks saatmiseks peab neid kuidagi kompressima, aga ma ei tea sellest eriti miskit.
Peal on paar drifti ja 1 spinn.
Üks drift pole spinnist kaugel.
2 videot (2 sõitu) on ja suurused on ka korralikud- 440MB ja 627MB.
Eks saatmiseks peab neid kuidagi kompressima, aga ma ei tea sellest eriti miskit.
Peal on paar drifti ja 1 spinn.

Sent from my Monte Carlo using B236