käigud ei lähe sisse.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#1

Manuaalkastiga ng900.
Okei.. Selline imelik teema minuga. Hommikul sõitsin tööle nagu ikka, poolest päevast oli vaja korra autot liigutada ja käik ei lähe sisse! Ei esimene ei tagumine. Süüte välja keerates liikusid kõik käigud normaalselt. Sais siis proovitud veidi tugevamalt käike liigutada eelnevalt esimene sisse lükatud ja alles siis süüde. Auto nagu jõnksatas ja vihjas sidurile. Nii esimese, kui tagumise käiguga. On siis sidur omadega mäel või jääb kastilukk mingil imeväel peale? Niipalju veel, et hommikul alustasin tagurdamisega ja sõitsin oma 40 km maha.
Mitte mingit tunnet polnud, et miskit valesti. Kõik toimis. Nüüd oli ikkagi vaja koju saada ja väga tugevalt otsides sai kõik käigud sõiduajal üles leitud. (neljas vaid raginaga) Viiendaga läks aega aga kiirteele jõudes tuli ka see välja :) Fooritaga käis süsteem, et süüde välja, esimene sisse, süüde sisse ja minek. Sattusin rohelisse lainesse ja linnavahel lasin vaikselt teisega kuni koduni..
Eelnevad kastiprobleemid: tagumine käik viskas vahel välja
Eelnevad siduriprobleemid: - võibolla on minu hinnang vale aga sidurdamine paistis igati korras.
Millega võiks tegu olla, nagu kastilukk jääks peale st. kohapeal, kui auto käib on käike vahetada võimatu. . :angry:
Auto on mul täiesti igapäevane kaaslane ja nüüd täiesti ettehoiatamatult selline asi..:cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kas käiguhoovastik,või sidur.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#3

Pakun asi ei ei puutu küll kuidagi kastilukku. Kui sidur lahutab ( käik sees ja sidur all ) auto paigalt ei liigu, siis on jah kas kasti hoovastik väsinud või koguni kast ise manalateel.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

sama häda mul sõbralgi.
proovi esimese asjana kulissi asetust kontrollida.-
kuskil kasti peal on ava , samuti ka käigukangi juures ja sinna tuleb mingid 5 ja 6 mm vardad sisse panna. ja siis hoovastiku reguleerida.
äkki sul aitab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#5

Vaatasin ei leidnud seda käigukastipoolset avaust.
Eks näha saab, läheb remonti. Ilmselt omal jalal.
Jään põnevusega ootama :freak:
Siis ilmselt kuu keskpaigas..
Sellest pildist mis salongis lammutades avanes pole vist erilist abi reguleerimisel?

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

see avasus jääb päris käigukasti pealsesse kylge,(äkki sel plastik punn ees) selle hoovastiku kohale, mis käike sisse-välja lylitab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#7

Niisiis.. täna on päris mitmeid kordi käidud uuristamas..
Põhitõed..

Niikaua kui auto käib (kohapeal) käigud sisse ega välja ei lähe.
Käik sees süüdet keerates hakkab auto kahtlaselt tõmblema nagu minema hakates (sidur on lahutatud)
Sõitma saades leiab kõik käigud üles- küll mitte erilise agarusega.
Esimesega kohapealt minnes peab eelnevalt auto välja suretama, et saaks käigu alla vahetada.

Punni leidsin üles, 4 mm kuuskantvõtmega sai veidi hakitud.
Eelnevates teemades on läbi käinud, et 5 mm on paras samas pole täpset ettekujutust mismoodi protsess käib.
Kindlam lahendus jääb panustada Tlna. remondipaikadele. :red:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

no kui sul ikka ykski käik töötava siduriga sisse ei lähe, siis siduritross näiteks...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: ivomets
no kui sul ikka ykski käik töötava siduriga sisse ei lähe, siis siduritross näiteks...

Seesama oligi. Õhtul kell 19 natuke jebimist kaitsmekarbiall ja voila!
:notworthy: :cool:
Asi sai korda.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

eh! kes ytles, et autot ei saa neti teel parandada! mõnusat kulgemist!! :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

täna siis jõudsin lõpuks peale 6 tundi uurimist probleemini, mis ei lase 900 ng tagumisel käigul korralikult sisse minna.
ja probleemiks nõndanimetatud rombi kyljes olev varras, mis läheb mingisse kummilutiga kaetud plastmass puksi.
ja põhjus väga lihtne- see varras läheb lõpuni plastmasspuksi sisse aga käiguhoovastik tahaks veel etepoole minna, et käik korralikult ära fikseerida.
vaid 5 mm seib sinna kuskile vahele ja 10 mm poldiga asi kinni tõmmatud ja olidki problkeemid lännu.
see 900 ng rombides olev lõtk peaks ikka päris suur olema, et see saaks takistuseks, käikude lylitamisel, sest käigukang liigub piisavalt kõigis suundades, et asi fikseerida, kui muud asjad korras.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
T6nis
Postitusi: 15
Liitunud: E Veebr 28, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#12

endal ka sama asi, st. vahel ei pane tagurpidi käik korralikult sisse, kuhu sa seibi panid ja mis sa poldiga kinni tõmbasid , äkki viitsid täpsemalt seletada. see plastmasspuks asub kasti juures (igaksjuhuks küsin, et kindel olla et sama asja mõtlen).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

kui kuskilt leiaks joonise, või pildi, siis oleks asi lihtsamini seletatav. sellest trapetsist...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

kas siit midagi sobib? (krt, läoakal on nii pisike ekraan, et ei saa korralikult ühele pildile kõiki vidinaid...:( Need kõik on tegelikult omavahel ühenduses...)

Pilt

Pilt

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#15

alumisel pildil olev on ülemisel pildil oleva rööptahuka edasiarendus - uuematel 900-del.
55581286
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: Cyber
need on kõik samalt pildilt pärit 900 '95 võtsin EPC-st.. Need servani ulatuvad jooned ülemisel ja alumisel, käivad kokku
jah, aga proovi sa leida detaili nr 12 94' NG900-le EPC-s parempoolsest detailide nimekirjast :)
55581286
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

Ma juba jõudsin arusaamale, et ma ei osanud pilti vaadata..:D Seal on jagunemine kaheks, ehk tõesti esimene ja viimane on sama asja 2 erinevat versiooni..:)
Algselt postitas: roomlane
jah, aga proovi sa leida detaili nr 12 94' NG900-le EPC-s parempoolsest detailide nimekirjast :)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

vot nii

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#19

aga kas Poldi nr 10 lahtikeeramisel kogu kupatust 5mm väljapoole ei andnud enam reguleerida?
55581286
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

Algselt postitas: roomlane
aga kas Poldi nr 10 lahtikeeramisel kogu kupatust 5mm väljapoole ei andnud enam reguleerida?

ei saa jah kahjuks.
ja teise , ehk salongi mineva , otsa reguleerimine, seda viga ei kõrvalda. kogu kupatuse takistuseks on puksi nr 9 minev varras.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta