peale õlivahetust check engine

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
crazy22
Postitusi: 6
Liitunud: E Juul 16, 2007 17:13
Asukoht:
Auto:

#1

selline mure siis ...

Sai täna õli vahetatud. Sisse läks 10w-40 poolsünt. Mis enne sees oli, seda ei tea, kuna auto suht hiljuti ostetud ning õli kohta kuskil märget ei olnud.

Igatahes umbes 20 km pärast läks põlema check engine. Võtsin käigu välja aga enne seismajäämist jõudis tuli ära kustuda.
Mootorist kahtlast häält ei tulnud, samuti käis mootor nii nagu tavaliselt.
Sõitsin edasi, umbes 10 km pärast sama jama. Kiirus oli kogu aeg 90 ringis. Seekord jätsin auto seisma. Uuesti käivitades check engine ei põlenud.
Mõned kilomeetrid veel edasi ja sama lugu.

Ühesõnaga, sõites läheb check engine põlema, kuid kustub vaba käigu peal. Samas aga ei lähe sõitma hakates kohe põlema, vaid mingi 5 km jooksul.

Milles võiks probleem olla? Kas asi õlis või milleski muus?
Enne õlivahetust pole check engine põlema läinud.

Autoks NG900, 2.0, 1995 aasta, vabalthingav.


Tervitades,
crazy22
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Check engine kas jääb lõplikult põlema või mitte. Aga O2 (lambda) andur jällegi tekitab ka sellist veateadet mille peale chack engine ei jää lõplikult põlema.

Mu tonnine jällegi vilgutas kord check engine tuld nagu valgusfoori. Süüdi oli vigane kontakt aju kivide isetehtudhästitehtud jootmises. Ja mootor suri iga 100m tagant välja.
Kasutaja avatar
crazy22
Postitusi: 6
Liitunud: E Juul 16, 2007 17:13
Asukoht:
Auto:

#3

Asi ammu korras aga unustasin siia kirjutada.
Viga oli hoopis termostaadis. Töötemp. oli ka tegelikult alla näidiku keskmist, kuid ma ei pööranud sellele siis eriti tähelepanu.
Peale termostaadi vahetust pole check engine põlema läinud.

Võibolla on kellelegi abiks.


Tervitades,
crazy22
Vasta