Vajalikest asjadest vajalikud, elekter, mõned elektritööriistad, el. keevitus ja 7 tundi aega.
esmalt leida yles läbiroostetanud koht. eriti hästi leiab kui pigiga kaetud rauda terava kruvikeerajaga torkida.
Lisatud failid
kuidas klassiku veovõlli tunnelit remontida
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siis võtta appi kõik mis vähegi olemas on, et need roostekohad eemaldada. eriti hästi sööb roostest plekki käsifreesi otsa asetatud pöörlev viil.
Lisatud failid
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siis ka ääred puhastada ja teha vajaliku kujuga plekk ja see korralikult kinni keevitada
Lisatud failid
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja mugavamates kohtades asetsevad plekid hiljem välja voolida ja kohale keevitada.
siis kõik lahtine rooste haakriga lahti koputada ja peitliga välja kangutada ja suruõhuga puhastada.
peale selle määrida kõik värske pleki kohad "segu 7"-ga kokku, et kaista plekki roosteussi eest
Lisatud failid
siis kõik lahtine rooste haakriga lahti koputada ja peitliga välja kangutada ja suruõhuga puhastada.
peale selle määrida kõik värske pleki kohad "segu 7"-ga kokku, et kaista plekki roosteussi eest
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma uurisin kyll, aga pilti head pole näind sellest uuest lisaplekist, mis kuskile sinna pannakse.
aga ega see pole ka tähtis. uute isetehtud plekkide tegemine käib ikka vastavalt sellele, palju vanat vaja ära lõigata . see, mis kõva, seda pole mõtet puutuda. ja krt, ei saa kiiremini... hästi peab saama ja jääma.
aga ega see pole ka tähtis. uute isetehtud plekkide tegemine käib ikka vastavalt sellele, palju vanat vaja ära lõigata . see, mis kõva, seda pole mõtet puutuda. ja krt, ei saa kiiremini... hästi peab saama ja jääma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
"segu7" ehk kasuliku mudeli omanikul on ainuõigus vastavalt patendiga või kasuliku mudelina kaitstud leiutist kasutada, st õigus keelata teistel isikutel valmistada, kasutada, müüa, pakkuda müügiks või importida neil eesmärkidel toodet, mis sisaldab kaitstud ainet või seadet; ning kasutada või pakkuda kasutamiseks kaitstud meetodit, samuti kasutada, pakkuda müügiks, müüa või importida eelnimetatud eesmärkidel toodet, mis on valmistatud kaitstud meetodil.
:headbang::headbang:
:headbang::headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tänan sind cyber.
vaadates vulkanuse tööd, siis sellel autol polnud seal kyll enam midagi taastada-- ikka päris mäda oli kõik..
aga ju asja sai!
ses suhtes minu praegusel autol olukord ikka oli väga, väga palju parem, et rohkem , kui 2 tk plekki sinna vaja ei läind.
kõik ikka suuresti tänu pigimasatiksile, mis hoiab roosteussi edasi minemast. ikka need vanemad 96 ja 900 d on teisest puust, kui nooremad, mis kummipaasil möginaga tehtud.
( muidugi ära arva, et mu klassik rohkem keevitada ei tahaks, mul siiani ca 25...30 plekitykki asendatud; kõik enamjaolt tikutopsi suurused ja enamjaolt kohtadesse , kus mingid kummijunnid peaks salongipõhjast vee välja viima.)
vaadates vulkanuse tööd, siis sellel autol polnud seal kyll enam midagi taastada-- ikka päris mäda oli kõik..
aga ju asja sai!
ses suhtes minu praegusel autol olukord ikka oli väga, väga palju parem, et rohkem , kui 2 tk plekki sinna vaja ei läind.
kõik ikka suuresti tänu pigimasatiksile, mis hoiab roosteussi edasi minemast. ikka need vanemad 96 ja 900 d on teisest puust, kui nooremad, mis kummipaasil möginaga tehtud.
( muidugi ära arva, et mu klassik rohkem keevitada ei tahaks, mul siiani ca 25...30 plekitykki asendatud; kõik enamjaolt tikutopsi suurused ja enamjaolt kohtadesse , kus mingid kummijunnid peaks salongipõhjast vee välja viima.)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Küsimus, et kas see pigimastiks ongi su segu nr7. Ise siin vahetasin tagasillas pukse ja kõik vanad mutrid poldid olid paksult miski pigiga koos ja nüüd uued paljad, et peaks möksima. Kas sa kaupled ka selle kiivalt hoitud saladusega, vüi on see nii kõva autorikaitse all, et seda ei tihka üldse välja anda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pigi on väga hea, sest originaalis ju sellega tehtud ja vaata kus vastu pidanud! mitte kummibaasil....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


