Tervist,
mure järgmine, et põõrdeid andes ja kurvist tulles viskab õlitule viluma, kuna õli paistab vana siis tuleks see ära vahetada, teab keegi palju sinna õli läheb ja kuna mootor opeli oma, siis läheb sina ikka opeli õlifilter?
Ja veel, et kui õlivahetus ei aita ja rõhk normis, siis kas andur seal on ju kah ikka opeli oma?
Tänud ette!
2.2 tid mootori õlikogus ja varuosad?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Õlifilter on vist kõigil saabidel ühesugune ja originaal maksab mingi 100 eegu ringis vist..
Aftermarket on isegi kallim, kuid vahel ka parem. Olen kuulnud, et originaalfilter pidavat häält tegema hakkama vahel. Mida see täpselt kujutab endast, ehk oskavad spetsid öelda. Ehk läheb umbe kuidagi ja siis pressitakse vilega läbi sealt üht-teist..
Õlivahetaja peaks koguseid ju teadma..
Või kavatsed ise teha? Vahetuseks kulub 4 liitrit, bensukal, diisli kohta mul andmed puuduvad, aga vaevalt et väga erinev on.


Õlivahetaja peaks koguseid ju teadma..

Õli läheb sinna umbes 5l olenevalt, kui tühjaks ta saad enne.
Ei tea, kas opeli filter täpselt sama (ilmselt on) aga kui sul seda veel ei ole, siis ostmisel ma mõtet küll ei näe, kuna hind vaevalt et odavam on. Saabi filter jah, nagu Cyber ütles seal 100.- ringis ja peaks olema tavalisest autopoest saadav.
Ei tea, kas opeli filter täpselt sama (ilmselt on) aga kui sul seda veel ei ole, siis ostmisel ma mõtet küll ei näe, kuna hind vaevalt et odavam on. Saabi filter jah, nagu Cyber ütles seal 100.- ringis ja peaks olema tavalisest autopoest saadav.
Algselt postitas: Rauno
Tervist,
mure järgmine, et põõrdeid andes ja kurvist tulles viskab õlitule viluma, kuna õli paistab vana siis tuleks see ära vahetada, teab keegi palju sinna õli läheb ja kuna mootor opeli oma, siis läheb sina ikka opeli õlifilter?
Ja veel, et kui õlivahetus ei aita ja rõhk normis, siis kas andur seal on ju kah ikka opeli oma?
Tänud ette!
See on nüüd selline mitme otsaga asi. Rõhku peaksid sa mõõtma sellel hetkel kui sul pöördeid andes või kurvist tulles õlituli vilkuma hakkab. (juhul ikka kui sul on õli normi piirides) Viimast peaks tegema veel korraliku manomeetriga. Vabalt võib olla, et eelmises elus kurvalt hooldatud isendil on õlivõttur karteri põhjas sodi täis ning vajaliku survet piisavalt kiirelt ei saada, või on siis juba otsakaan kahjustada saanud.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Enda (2.2 Tid) ja ka sõbra (Opel Vectra B 2.0 TDI) kogemuse põhjal võin öelda, et kui tõstukil karterist õli välja lasta niriseda, mahubki õlivarda maksimumini enam-vähem täpselt 5,5l õli. Enda õliflter pärit Forssi Opeli juppide letist, hinnaks 72 krooni, seega väga suurt hinnavahet ei ole.