Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Nii mehed... täna sai siin niisama suusoojaks võrreldud erinevate autode hoolduskulusid ja õhku jäi rippuma üks küsimus: kui tihti siiski 9-5 -el ketti vahetada ja mitu ketti seal üldse on ja palju see lõbu maksab? Ja kas seda tasub teha n.ö. igaks juhuks kui midagi kuulda ei ole?
Kas 9-5 puhul ketikulu sinna 20k kanti mitte polnud? Tonnisel oli 10k kanti mõned aastad tagasi.Algselt postitas: Cyber
olenevalt hoolduse korralikkusest 100-200kkm. kogu sats vist mingi 10-12 k koos tööga (selle koha peal võin puusse panna)
Algselt postitas: Cyber
olenevalt hoolduse korralikkusest 100-200kkm. kogu sats vist mingi 10-12 k koos tööga (selle koha peal võin puusse panna)
Jah Cyber, aga 100kkm on suur vahe... ma siis täpsustan küsimust, et kui mul on 137kkm sõitnud ja laitmatult hooldatud auto kas siis peaksin oma jõulumeeleolu sellel küsimusel häirida laskma? Mis juhtuda saab kui seda ei tee nt. õigel ajal ja millised on sümptomid, et õige aeg käes?
suur äää ehmata


- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ma arvan, et sel juhul ei pea sa oma jõulumeeleolul laskma häiritud saada..
Klõbisema hakkab see asi, alguses külmal käivitamisel, pärast juba pidevalt. Lõpptulemusena läheb veel katki ka. Spetsid ütlevad suht kiirelt sulle kõrva järgi ära, kas on või mitte. Rihmapoolses mootoriotsas lõgiseb.
selle 100-200 võtsin foorumi põhjal. Härrad spetsialistid on väitnud, et on olnud autosid, mis juba 100kkm-i juures klõbisevad nagu luukerede jalgpallimeeskond. Tallad läbi, ketid veninud, hammakad siledad. Samas on palju ka neid, kel see läbisõit suurem.

selle 100-200 võtsin foorumi põhjal. Härrad spetsialistid on väitnud, et on olnud autosid, mis juba 100kkm-i juures klõbisevad nagu luukerede jalgpallimeeskond. Tallad läbi, ketid veninud, hammakad siledad. Samas on palju ka neid, kel see läbisõit suurem.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mu aerol hetkel 180K ees ja klõbiseb külmalt käivitamisel niikaua kuni hüdropinguti pingule läheb. Kõik viimased 40K on täpselt ühtemoodi kolisenud.
Cyberi jutt on õige.
Ma arvan,et ei ole raske ühest Saabidega tegelevast töökojast läbi sõita ja lasta kuulata. Siis on Jõulud tõesti rahulikud.
Või siis ei ole...
Ma arvan,et ei ole raske ühest Saabidega tegelevast töökojast läbi sõita ja lasta kuulata. Siis on Jõulud tõesti rahulikud.
Või siis ei ole...

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Cyberi jutt on õige.
Ma arvan,et ei ole raske ühest Saabidega tegelevast töökojast läbi sõita ja lasta kuulata. Siis on Jõulud tõesti rahulikud.
Või siis ei ole...![]()
Tänud muretsemast

Kahjuks see hüdropinguti ongi 9-5`l tihti kurjajuureks(bal. ketist siis jutt).Liigveninud kett trambib pingutit,kuni see järele annab(või puruneb pinguti tald).Algselt postitas: qdwin
Mu aerol hetkel 180K ees ja klõbiseb külmalt käivitamisel niikaua kuni hüdropinguti pingule läheb. Kõik viimased 40K on täpselt ühtemoodi kolisenud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii, jah kutsuge reeturiks, kuid siinkohal läheb see 9-5 müüki, sest aasta algus tõi uue auto.
[IMG]http://img87.imageshack.us/img87/8336/eestparemaltkc7.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img220.imageshack.us/img220/2363/eestvasakulttc3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/2104/seestwo3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img86.imageshack.us/img86/9422/tagantvasakultoe6.th.jpg[/IMG]
Kokkuvõttes on tegemist siis täisvarustuses Aeroga, mille seisukord on igati kiita ja sellel autol on au olnud kuuluda suht "autopedele" omanikule. Automaatkast, navi, Harman Kardon stereo, tagaistmete soojendus, kõik tumenevad peeglid, vent. istmed, Webasto, täisring toonkiled (ühtlane) jne., Janne käest siis ostetud novembris 2007 ja sünniaeg autol 09.2004. Kõik mis tehtud kajastub Viking Motorsis ja julgen väita, et ühtegi viga selle auto juures te ei leia, isegi mitte kivitäkkeid. Täidetud hooldusraamat. Läbisõit on 141000km. Ühtegi plekimõlkimist pole ka olnud. Ülevaatus kuni 06.2010. Avalikult auto24 kuulutust ei pane, sest ei viitsi nende niisama vaatajatega tegeleda. U2U
EDIT by suur: Tegin pildid pisut nähtavamaks.
[IMG]http://img87.imageshack.us/img87/8336/eestparemaltkc7.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img220.imageshack.us/img220/2363/eestvasakulttc3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/2104/seestwo3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img86.imageshack.us/img86/9422/tagantvasakultoe6.th.jpg[/IMG]
Kokkuvõttes on tegemist siis täisvarustuses Aeroga, mille seisukord on igati kiita ja sellel autol on au olnud kuuluda suht "autopedele" omanikule. Automaatkast, navi, Harman Kardon stereo, tagaistmete soojendus, kõik tumenevad peeglid, vent. istmed, Webasto, täisring toonkiled (ühtlane) jne., Janne käest siis ostetud novembris 2007 ja sünniaeg autol 09.2004. Kõik mis tehtud kajastub Viking Motorsis ja julgen väita, et ühtegi viga selle auto juures te ei leia, isegi mitte kivitäkkeid. Täidetud hooldusraamat. Läbisõit on 141000km. Ühtegi plekimõlkimist pole ka olnud. Ülevaatus kuni 06.2010. Avalikult auto24 kuulutust ei pane, sest ei viitsi nende niisama vaatajatega tegeleda. U2U
EDIT by suur: Tegin pildid pisut nähtavamaks.