2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Mõni päev tagasi kirjutasin, et ka minu Saabil on kõrgsurvepump kutu. Saabianti diagnoos osutus õigeks.
Karla Autost tuli täna kõne, et jah, pump on läbi. Olemas oli ka kalkulatsioon töö maksumuse kohta ja nimekiri varuosadest, mis välja vahetatakse. Vahetusse läheb korpus, tihendite komplekt, aju ja veel nipet näpet. Pumba ataki põhjuseks toodi ainukese põhjusena meie kütuse kvaliteet, millest siin ka räägitud juba on. Nimelt ei määri meie diiselkütus pumpa. Lisandid pidid olema siinkohal ainukesed vitamiinid.
Karla Autost tuli täna kõne, et jah, pump on läbi. Olemas oli ka kalkulatsioon töö maksumuse kohta ja nimekiri varuosadest, mis välja vahetatakse. Vahetusse läheb korpus, tihendite komplekt, aju ja veel nipet näpet. Pumba ataki põhjuseks toodi ainukese põhjusena meie kütuse kvaliteet, millest siin ka räägitud juba on. Nimelt ei määri meie diiselkütus pumpa. Lisandid pidid olema siinkohal ainukesed vitamiinid.
Algselt postitas: rantto
Aega päris palju möödunud. Garu kas masin sõidab taas? Lahenduseks siis uus või renoveerimine?
Vabandust. Vahepeal pol nud mahti foorumis käia. Sai siis u 20k eest tutikas pump peale. Rahakott küll ägises ja tahtis mulle tappa anda, aga masin jälle liigub. Enne jõulu sai korda. Tegemist siis Boschi pumbaga ja arvel oli opelile vihjatud, niisiis järelikult mingi sugulus selle pumbal Opeliga on. Tellisin mujalt aga Viking pani ilusti peale ja ei kobisenud.
Opelil muidu ka VP44 Boschi pump, aga see võib olla mingi teine modifikatsioon sellest. Saabil ju ka erinevad. Vanemal siis EDC 15 ja uuemal PSG15. Näiteks 2000-2003 aasta Omegal on VP55 PSG 5 pump. Teiste mudelite kohta Autodata täpsemaid andmeid ei andnud nii, et ei tea, kas on täpselt sama mudelit kasutuses.
Algselt postitas: Rauno
Nagu ma olen aru saanud, siis saabi pump erineb opeli omast suuresti, aga kas keegi on üritanud opeli oma peale pookida ja kas see võib üldse võimalik olla?
Äkki on abiks

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=8247
Kuulsin jutte, et kõrgusrvepumba eluiga ei mõjuta ka kõige vähemal moel meie kütus kuna seal annab järgi elektroonika ja aju. Opel ise olevat tunnistanud ja vabandanud, et jah me tegime sellise vea, et pump ei ole vastupidav, aga midagi pole enam teha.
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
Algselt postitas: Rauno
Kuulsin jutte, et kõrgusrvepumba eluiga ei mõjuta ka kõige vähemal moel meie kütus kuna seal annab järgi elektroonika ja aju. Opel ise olevat tunnistanud ja vabandanud, et jah me tegime sellise vea, et pump ei ole vastupidav, aga midagi pole enam teha.
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
Aga mehhanilise veaga ei mindagi ju autoelektriku jutule?

Algselt postitas: eerozAlgselt postitas: Rauno
Kuulsin jutte, et kõrgusrvepumba eluiga ei mõjuta ka kõige vähemal moel meie kütus kuna seal annab järgi elektroonika ja aju. Opel ise olevat tunnistanud ja vabandanud, et jah me tegime sellise vea, et pump ei ole vastupidav, aga midagi pole enam teha.
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
Aga mehhanilise veaga ei mindagi ju autoelektriku jutule?![]()
Eeee mis see ajasse puutus praegu???
Kuna eelpool on korduvalt mainitud, et pumba elu lõpetab meie kehv kütus, siis selle kohta ta väitis, et kütus ei mängi seal rolli kuna tüüpveaks on ikka aju ja elektroonika rike.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Paraku saab pumba eluvaim üldjuhul otsa just mehhaanilise kulumise tõttu, elektroonikaga pole sealjuures midagi pistmist.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
85kw ja 92kw on erinevad pumbad, koode ei oska kahjuks öelda.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: P Juun 22, 2008 10:43
- Asukoht:
- Auto:
Uus pump nr. 0470504004 sobib 9-3 2,2 85kw ja 92 kw mootoritele hind 21800 vana pump tuleb vastu anda.
Järgnevale kommentaatorile tegemist täiesti uue pumbaga. Vana pumba eest juhul kui see on komplektne ja pole korpust vigastatud maksab Bosch lihtsalt 3000 kr hüvitist. Karpi ka ei saa see lähev vana pumbaga koos tagasi. Kui kellegil on soov oma vana pump vitriini panna ja seda mitte tagasi anda siis on uue pumba hind lihtsalt 24800 krooni.
Pumpa juhtploki installimiseks on Eestis pink minu teada ainult Karla Autos. Teised lähimad pingid on Soomes ja Lätis. Kui keegi veel seda teenust pakub andku teada.
Juhul kui on soov pumpa juhtplokki installida pöörduge Karla Auto poole. Kuna olles kaks pumpa Karla Autosse saatnud ja hinnas oleme võitnud minimaalselt küll aga kaotanud ajas siis seda teenust ei vahenda.
Küll on kindlasti meil võimalik remontida pumpasi mille juhtplokki pole vaja vahetada ja installida. Näiteks lekkivad pumbad millel on vaja vahetada tihendid.
Järgnevale kommentaatorile tegemist täiesti uue pumbaga. Vana pumba eest juhul kui see on komplektne ja pole korpust vigastatud maksab Bosch lihtsalt 3000 kr hüvitist. Karpi ka ei saa see lähev vana pumbaga koos tagasi. Kui kellegil on soov oma vana pump vitriini panna ja seda mitte tagasi anda siis on uue pumba hind lihtsalt 24800 krooni.
Pumpa juhtploki installimiseks on Eestis pink minu teada ainult Karla Autos. Teised lähimad pingid on Soomes ja Lätis. Kui keegi veel seda teenust pakub andku teada.
Juhul kui on soov pumpa juhtplokki installida pöörduge Karla Auto poole. Kuna olles kaks pumpa Karla Autosse saatnud ja hinnas oleme võitnud minimaalselt küll aga kaotanud ajas siis seda teenust ei vahenda.
Küll on kindlasti meil võimalik remontida pumpasi mille juhtplokki pole vaja vahetada ja installida. Näiteks lekkivad pumbad millel on vaja vahetada tihendid.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Seega on tegemist taastatud pumbaga, mittte uuega? Ja 95 Kw diislit ei ole Saabidel olemaski, on 92 Kw diisel.Algselt postitas: diislikeskus
Uus pump nr. 0470504004 sobib 9-3 2,2 85kw ja 95 kw mootoritele hind 21800 vana pump tuleb vastu anda.
Algselt postitas: tõh
marginaalne kogus = ~100g 80l kohta?
Common Rail uuele diiselmootorile (MB Sprinter) soovitas service igatahes lisada kahetaktilise õli 0,5% kütuse kogusest,ehk siis paagitäiele(75L) umbes 350ml.Common Rail süsteemiga mootoril on pump muidugi veel rohkem täppistöö ja vesi on sellele ja pihustitele suurim vaenlane.
Aga eks ka tavaline kõrgsurvepump on 2-taktilise õliga meelsasti päri:headbang:
Mul on 1999 aasta Saab 9-3, 2,2 diisel 85kw. Samuti on kõrgsurvepump tuksis...eega keegi ei oska aidata uue(kasutatud, aga töötava) leidmisel? Loomulikutl uurin kõikvõimalikud autolammutused läbi, aga Saabi pump tundub üsna defitsiit olema. Samuti küsimus, kas alati pumpa vahetades peab juhtplokki installima? ...ja kui ma väga valesti aru ei saanud, siis Opeli 2,2 diisli pump ei sobi kuidagi? See pump, mis siin mõned postitused ees pool on müüa ei sobi, see on kahe pistikuga, mul on ühega.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Pärnus savi tn yhes romulas on 2,2 D 9-5 masin juppideks. aga kas 9-5 oma sobib, ei tea.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


