käigukast lekib
Hoovastiku simmeri vahetuseks pole kasti vaja maha võtta,suht lihtne,aga
ebamugav vahetada.(keegi pole küll maininud,et autoparandamine ülimalt
mugav peaks olema);)
ebamugav vahetada.(keegi pole küll maininud,et autoparandamine ülimalt
mugav peaks olema);)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
uurisin ja puurisin ja tõepoolest õli voolabki hoovastiku juurest ja pealt see kummilõõts on ka katki.
trionic, kustpoolt ma sellele vahetamisele lähenema peaksin (ülevalt/alt) ja mida tähele panna? ja kuidas see vana sealt ära tuleb ja uus peale läheb?
(kui sa oma saladusi üldse jagad;) )
trionic, kustpoolt ma sellele vahetamisele lähenema peaksin (ülevalt/alt) ja mida tähele panna? ja kuidas see vana sealt ära tuleb ja uus peale läheb?
(kui sa oma saladusi üldse jagad;) )
Nimevahetus vl -> Veiko
ja nüüd on selline mure, et salome hea meelega annaks kohe mulle selle semmerlingi, aga küsivad mõõtu. Ja siit nüüd hädalise järgmine küsimus. Mis mõõtu see hoovastiku semmer/simmer? on? Neil vädetavalt vastava kataloogi ei ole. 
Nimevahetus vl -> Veiko
ma uurisin natuke ja sain ka aru et suht lihtne, kuigi ebamugav on vahetada. Aga 1 küsimus siiski jäi veel. Mis metoodikaga, see vana simmeri jäänused käiguhoova ja selle korpuse külge aretatud plekktoru vahelt kätte saada? (kuigi ma pole üldse kindel, kas seal vahel mingeid jäänuseid veel on, aga samas ei näe ka)
Nimevahetus vl -> Veiko
Saatsin sulle pika jutu,aga kusagile staarmanni avarustesse kadus see ära vist.
Simmer tuleks välja tõmmata abinõuga(näit. väike,aga mitte terav konks).Jäänuseid ei jää,kui sa simmerit sodiks ei kisu(abinõu võiks olla 2-3 mm.
lai,suht õhuke ja tugev-ise kasutan hambaravitehnikat-mulle meeldivad noored
naishambaarstid,eriti,kui nad mu hambaid lisaks muule ravida ei ürita:D).
Sisse pead uue suruma ka mingi paksuseinalise torujupiga,mis võiks olla paar
sajandikku väiksema diameetriga,kui simmer.Katsu võlli mitte kriimustada ja
mitte simmerit loperguseks suruda.
Simmer tuleks välja tõmmata abinõuga(näit. väike,aga mitte terav konks).Jäänuseid ei jää,kui sa simmerit sodiks ei kisu(abinõu võiks olla 2-3 mm.
lai,suht õhuke ja tugev-ise kasutan hambaravitehnikat-mulle meeldivad noored
naishambaarstid,eriti,kui nad mu hambaid lisaks muule ravida ei ürita:D).
Sisse pead uue suruma ka mingi paksuseinalise torujupiga,mis võiks olla paar
sajandikku väiksema diameetriga,kui simmer.Katsu võlli mitte kriimustada ja
mitte simmerit loperguseks suruda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
vahetatud. oli vigane jah simmer. aga
. õli sissekallamise ajal hakkas jälle tilkuma. ja sedapuhku pooltelje juurest.
ei tea, kas nutta või naerda.
ja pooltelg liigub kergelt üles alla (käigukasti poolsest otsast) kui käega loksutada.
mis siis nüüd??? kast maha ja lahti ja mingid laagrid on seal ka pekkis nüüd või, et pooltelg loksub?
masendus on musta värvi. nagu käedki.
ja pooltelg liigub kergelt üles alla (käigukasti poolsest otsast) kui käega loksutada.
mis siis nüüd??? kast maha ja lahti ja mingid laagrid on seal ka pekkis nüüd või, et pooltelg loksub?
masendus on musta värvi. nagu käedki.
Nimevahetus vl -> Veiko
nojaveel kogemustest, armsad saabisõbrad!
juhul kui keegi peaks sama asja tegema. käiguhoova simmerlingi (manuaal, 2,3 turbo) mõõdud on 16mm(sisemine)x25mm(välimine)x7mm(laius) ja sellist mõõtu poodides ei ole. isegi SKFi mingid imekataloogid ei anna sellist mõõtu. nii et panin 16x24x7, millele sai teip ümber ja hermeetik ka.
juhul kui keegi peaks sama asja tegema. käiguhoova simmerlingi (manuaal, 2,3 turbo) mõõdud on 16mm(sisemine)x25mm(välimine)x7mm(laius) ja sellist mõõtu poodides ei ole. isegi SKFi mingid imekataloogid ei anna sellist mõõtu. nii et panin 16x24x7, millele sai teip ümber ja hermeetik ka.
Nimevahetus vl -> Veiko
nii, pole jälle kitsi kogemusi jagama.
auto sai korda. pooltelje simmer oli ka katki. see oli läinud sellepärast katki, et laager, mis väljastpoolt vaadates asub simmeri taga oli ka katki. mis omakorda l6hkus simmeri. sisse läks itaalia laagri asemel(mis seal purunenud oli) vene laager (30.-
) ja simmer vikingust. Tundub, et jäi pidama ja esimene käik, mis vahepeal liiga hästi sisse ei tahtnud minna liigub ka nagu 6litatult (sest 6li on sees
).
lisaks julgen varsti soovitada tartus kohta, kus hakkab saab 9000 alal mingi väike kompetents tekkima (minu auto on olnud katsejäneseks).
praegune kompetents h6lmab käigukasti simmerlingide vahetust, (tagumiste) piduriklotside ja esisilla pukside vahetust. lisaks olen valmis neile lahkelt jagama oma isiklikke kogemusi salongiventlaatori ja ventika kiiruseregulaatori vahetuse osas ning igasuguste armatuuris ja salongis asuvate pirnikeste osas (mis pole iseenesest kuigi keeruline töö).
Aga kaks viimast l6iku sobiksid ehk mingi muu teema alla. 9000 remont Tartus näiteks???
auto sai korda. pooltelje simmer oli ka katki. see oli läinud sellepärast katki, et laager, mis väljastpoolt vaadates asub simmeri taga oli ka katki. mis omakorda l6hkus simmeri. sisse läks itaalia laagri asemel(mis seal purunenud oli) vene laager (30.-
lisaks julgen varsti soovitada tartus kohta, kus hakkab saab 9000 alal mingi väike kompetents tekkima (minu auto on olnud katsejäneseks).
praegune kompetents h6lmab käigukasti simmerlingide vahetust, (tagumiste) piduriklotside ja esisilla pukside vahetust. lisaks olen valmis neile lahkelt jagama oma isiklikke kogemusi salongiventlaatori ja ventika kiiruseregulaatori vahetuse osas ning igasuguste armatuuris ja salongis asuvate pirnikeste osas (mis pole iseenesest kuigi keeruline töö).
Aga kaks viimast l6iku sobiksid ehk mingi muu teema alla. 9000 remont Tartus näiteks???
Nimevahetus vl -> Veiko

