tonnise esiklaas...

Tonnised ja nende mured
Vasta
slogan
Postitusi: 8
Liitunud: N Jaan 31, 2008 16:48
Asukoht:
Auto:

#1

mul tonnisel esiklaasi tihend läbi (sõidu ajal puhuks nagu natuke sisse), klaas ise terve. küsimus siis selline, et kas oleks ostarbekam kohe klaas koos tihendiga ära vahetada või siis ainult tihend? Teab keegi Tallinnas normaalset ja taskukohast kohta kus selle asja ette saaks võtta? teine mure ukse- ja ukseklaaside tihenditega. esiuste tihendid natuke läbi. kuidas ja kus neid vahetada saaks? ja mis see hinnaklass olla võiks?
ette tänades,
Silver

Ps. sõidumüra on üldse liiga suur salongis. et kas tonnistel ongi suurem sisemüra?
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#2

Tonnise sisemüra on suurem mis autoga võrreldes? Sõltub ju veermiku jne korrasolekust, rehvidest, samuti justnimelt uksetihenditest.
Esiklaas maksab ca 2000.-
Esiklaasi tihend koos kiiluga ca 1000.-
Kui klaasil on juba kulumismärke siis tasuks korraga vahetada kuna hilisemal klaasi vahetusel tuleb ilmselt tihend uuesti vahetada sest ta ei kipu terveks jääma selle protsessi käigus.
slogan
Postitusi: 8
Liitunud: N Jaan 31, 2008 16:48
Asukoht:
Auto:

#3

suured tänud. plaanis nüüd siis lähiajal klaas koos tihendiga ära vahetada.
ega keegi mõnda normaalset kohta soovitada oska?
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#4

Endal oli sama mure, tonnise esiklaasi üks nurk polnud enam tihe ja lasi sõidu ajal õhku läbi nii et oli ka kõrvaga kuulda. Tugevama vihmaga hakkas sisse tilkuma ka, autopesust rääkimata. Sai vahetatud ainult tihend Autoveris (asub Peterburi tee 38/3).
Kusjuures mul vedas, sest alguses hoiatati et esiklaasi mahavõtmisel on suur risk et klaas puruneb, sel juhul pean loomulikult uut ostma. Klaas jäi terveks.
Hind oli kokku 1201.- aasta tagasi. Tihend polnud Saabi originaal vaid mingi universaalne.
Mis sisemürat puutub, siis mu autol on salongis isegi suurel kiirusel vaikne. Kas kõik on originaalis või oli mingi lisa mürasummutus lisatud, seda ma ei tea ka.
PS: veel üks hea koht www.klaasiteenindus.ee Kadaka teel.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#5

Mis esiklaasi tihendist jutt käib - mina aru ei saa. Sest mingit tihendit seal ju pole. Klaas liimitakse otse raami külge. Väljapoolt käib klaasi ja pleki liitekoha peale liist. Ma pole eriti kindel, et see liist peabki üldse õhku ja vett kinni pidama. Ikka liimi ülesanne peaks olema hermeetilisus tagada.
Universaalliist maksis minumeelest alla 1000. Esiukse originaaltihend VM's oli ~700 ringis.
Tonnine on suht vaikne auto üldises pingerivis. Need kes veelgi vaiksemate lukssedaanidega sõitnud on, peavad siiski liialt mürisevaks. Need kes odavate plekist kapridega sõitnud on, leiavad, et ikka hea vaikne masin. Niiet kuidas võtta?
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: olaviv
Mis esiklaasi tihendist jutt käib - mina aru ei saa. Sest mingit tihendit seal ju pole. Klaas liimitakse otse raami külge.

Vot ei ole nii. On tihend ja on kiil. 800 krooni eest neid VM-ist üldjuhul ei saa.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Aga vot ei ole nii.Olaviv`l on õigus.Liimitud esiklaas,millel pole mingit tihendit,ainult dekoratiivraam (kummist)koos kiilliistuga.
Kui klaas ei pea,on süüdi ebakvaliteetne paigaldus(liimimine),või siis on kere dekoorliistu alt läbi mädanenud.
Vasta