mure siis selline, et 92a 2.0 9000cse käivitub halvasti. starterit peab ca 2-3 sekki ringi ajama enne kui käima läheb. teab keegi mis viga võiks olla?
ette tänades,
SIlver
PS. aeg-ajalt (korra-kaks päeva jooksul) sureb hetkeks sõidu ajal välja (3. ja 4. käigu pealt vaba peale lükates).
tonnine käivitub halvasti...
Täpsusta mootorit! DI kassetiga mootoritel ongi tavalisest pikem käivitus, jagajaga mootorid peaksid siiski suht kohe minema. Väljasuremine sõidu ajal võib mitmetele vigadele viidata, suht raske foorumi kaudu diagnoosida. Ikka süüte ja kütuse ahel üle vaadata.
Oma kogemuse varal soovitan kohe mitte starterit anda. Keera süüde sisse, oota hetk (loe mõttes viieni) ning anna siis starterit - niimoodi on käivitusaeg lühem. Selle hetke ootamisega rakendub bensiinipump (või misiganes pump seal paagis undab) ja lööb rõhu üles.
Sul küll tiba vanem tonnine, aga ehk on siiski abiks.
Siin kuskil on tonnise pika käivitamise kohta ka üks vana-vana teema. Otsi, ehk leiad.
Sul küll tiba vanem tonnine, aga ehk on siiski abiks.
Siin kuskil on tonnise pika käivitamise kohta ka üks vana-vana teema. Otsi, ehk leiad.
3 sekki oleks nagu paljuvõitu. DI kassett (kui ikka on Di-ga) üsna esmane kahtlusalune, kui ta satub veel autoga ühises vanuses olema '92.
Bensiinipump võib samasugust trikki teha - auto käivitub tugeva viitega, enne bensupumba täielikku surma.
Bensiinipump võib samasugust trikki teha - auto käivitub tugeva viitega, enne bensupumba täielikku surma.
Väntvõlli asendiandur tihti süüdi pikas käivitusajas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: suur
Oma kogemuse varal soovitan kohe mitte starterit anda. Keera süüde sisse, oota hetk (loe mõttes viieni) ning anna siis starterit - niimoodi on käivitusaeg lühem. Selle hetke ootamisega rakendub bensiinipump (või misiganes pump seal paagis undab) ja lööb rõhu üles.
Sul küll tiba vanem tonnine, aga ehk on siiski abiks.
Siin kuskil on tonnise pika käivitamise kohta ka üks vana-vana teema. Otsi, ehk leiad.
Kas pump käivitub enne starteri andmist? Enda masinal ei ole täheldanud, et ennetavalt tööle läheks. Võimalik, et erinevad ECU'd eri loogikaga. Mõnedes pritsungisüsteemides pannakse tõesti pump kohe peale süüdet tööle.
Enda masinal see häda käivitusega, et bensupumba etteandepumba tihend vilets ja seisu ajal voolab too kopsik tühjaks ning siis vaja 1-2 sek oodata enne kui surve üles saab.
mul endal oli kunagi just 2l 93a tonnane ja oli sama jama. Vahel venis käivitus isegi 4-5 sekini ja siis teinepäev jälle nati lühem. Asi kestis senini, kuni ühel päeval autoga Tartus teele jäin.....põhjuseks oma elupäevad lõpetanud bensu pump. Kui uus pump peale sai, käivitus masin hetkega ja rohkem probleeme käivitamisega ei olnud.
njaa see mõni sek rohkem käivitust ei tundugi veel probleem olevat, näiteks minul 2,3 110 kw vist tiba halvem seis.
algul tundus ka et nagu käivitub tibake kauem lubatust siis nädal 2 hiljem juba pikem käivitusaeg, sai mõeldud et tuleks kontrolli viia aga aega polnud.
nii ja mingi 2-3 päeva tagasi hakkasid juba tõsisemad mured pihta, algul oli selline tunne et küte otsas ketrad starterit juba minuteid ja tulemus puudub aga komp näitab et pea pool paaki kütet, samas tunned et veab starterit ringi meeletult raskelt nagu oleks aku tühi kuigi aku täis, ok masin küll käivitus aga peale mitme minutise starteri piinamise, kui mootor juba töötab puuduvad igasugused probleemid ja kõik on ok.
kohati kui masin sooja mootoriga välja suretada ja uuesti käivitada läheb käima 3 sec kuni 3 min ja külmalt jälle sama jama.
nii ja eile võtsin kasutusele eetri kuna kartsin et enne saab aku tühjaks või annab starter otsad kui masin käima saab, ok paar turtsu eetrist ja masin käis.
täna hommikul ei mõjunud ka eeter enam enne sai aku tühjaks kui masin käima.
proovisime siis masinat nööriotsas käima vedada aga ei midagi.
nüüd siis endal mõõt täis ja masin homme viking motorsisse eks siis võibolla selgub ka milles konkreetne viga.
algul tundus ka et nagu käivitub tibake kauem lubatust siis nädal 2 hiljem juba pikem käivitusaeg, sai mõeldud et tuleks kontrolli viia aga aega polnud.
nii ja mingi 2-3 päeva tagasi hakkasid juba tõsisemad mured pihta, algul oli selline tunne et küte otsas ketrad starterit juba minuteid ja tulemus puudub aga komp näitab et pea pool paaki kütet, samas tunned et veab starterit ringi meeletult raskelt nagu oleks aku tühi kuigi aku täis, ok masin küll käivitus aga peale mitme minutise starteri piinamise, kui mootor juba töötab puuduvad igasugused probleemid ja kõik on ok.
kohati kui masin sooja mootoriga välja suretada ja uuesti käivitada läheb käima 3 sec kuni 3 min ja külmalt jälle sama jama.
nii ja eile võtsin kasutusele eetri kuna kartsin et enne saab aku tühjaks või annab starter otsad kui masin käima saab, ok paar turtsu eetrist ja masin käis.
täna hommikul ei mõjunud ka eeter enam enne sai aku tühjaks kui masin käima.
proovisime siis masinat nööriotsas käima vedada aga ei midagi.
nüüd siis endal mõõt täis ja masin homme viking motorsisse eks siis võibolla selgub ka milles konkreetne viga.
Mul tonnine 95a ei käivitu üldse võtmest. Starter ei käivita.. ka viimane kord natuke imelikult käivitus kuid käivitas ikkagi. Muidu käis nagu kellavärk koguaeg
Eile sadas rohket vihma ja valasin ka paar päeva tagasi õli juurde ja see oli üle normi muud ei oska rääkida kas sellest need probleemid
Süütekassett uus ja aku, akuklemmid puhtad ..oskab keegi rääkida kas starteri harjad või mõni relee, kaitse
Eile sadas rohket vihma ja valasin ka paar päeva tagasi õli juurde ja see oli üle normi muud ei oska rääkida kas sellest need probleemid
Süütekassett uus ja aku, akuklemmid puhtad ..oskab keegi rääkida kas starteri harjad või mõni relee, kaitse
Kirjelda nüüd natuke arusaadavamalt,eesti keeles,siis ehk saad ka pädevaid vastuseid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Starteri harjad,süüteluku kontaktplaat,immobilaiser.Esmased asjad,mida kontrollida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Starteri harjad,süüteluku kontaktplaat,immobilaiser.Esmased asjad,mida kontrollida.
palju starteri rem maksab? samas pendiksis viga tundub kuna ei klõpsu seal midagi eriti , samas süütelukuga on ka probleeme ennem õlitamist käis raskelt:drink:
Süütelukku EI ÕLITATA.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Süütelukku EI ÕLITATA.
krt Arvan, et vargad on muukimas käinud talvel..hakkas äkki imelikult keerama no loomulikult panin õli..
Ühe anomaalia avastasin vist, samas ei tea täpselt. Nimelt kui auto mootor töötab siis tuled põlevad ilma tuledelülitit keeramata, ennem justkui tundus, et alles nupust keerates hakkavad põlema pargid ees ja taga..kuidas teil on võiksite rääkida. Nüüd sõidan marsaga ja joon jälle õlut
Poleks iial arvanud, et Saab sellise mägra ennem jaani mängib:drink: