Täna siis kusagil uugametsas pedaali kord alla vajutades ei tulnud ta enam üles, varbaga aidates tuli üles ja töötas veel paar korda, jätsin tee äärde seisma, enam ei lahuta ja pedaal töötab nagu lüliti - kas üleval või all.
Ilmselt siis õli otsas. Mis on siinsete tarkade kogemus, kas a) peasilinder, b) töösilinder lõpetas töölepingu?
Teiseks, kas saab käepäraste vahenditega õli juurde valada kusagilt? Kuidas kontrollida kumb silinder on surnd? Vahetamise howto'd ka keski jagada oskab?
dislal ja bensukal tundub olevat epc järele sama süsteem, seega kel on kogemusi, andku tulla.
auto ikka 9-3 og, tid
Siduri pea/töösilindri surm?
Ma ei tea kui palju 9-5el ja 9-3el siduri poole pealt erinevusi on, aga minul läks seesama mure maksma ca. 15000.-!!! Algselt läks vahetusse Peasilinder, kuna siduripedaal jäi poolde vinna. Paar nädalat hiljem lisandusid ka töösilinder, ning täiesti uus sidurikomplekt, kuna auto 5+1 käigust töötasid ainult 2 vaheduva eduga. 

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Peasilinder on siduri pedaali kõrval, kui leekib siis on näha jäljed. Töösilinder aga kastis, kui leekib ka on näha õli jäljed kasti ja mootori vahel.
Mul leekis töösilinder ~1kuu remondini, et sõita panin suurem mahuti vanalt 9k-lt ja jälgisin vedeliku kogust, mida rohkem vajutad sidurile seda ruttem kaob vedelik.
Silinder ei lekki juba ammu, aga mahutit jäigi siduriks eraldi piduritele eraldi igaksjuhuks.
Mul leekis töösilinder ~1kuu remondini, et sõita panin suurem mahuti vanalt 9k-lt ja jälgisin vedeliku kogust, mida rohkem vajutad sidurile seda ruttem kaob vedelik.
Silinder ei lekki juba ammu, aga mahutit jäigi siduriks eraldi piduritele eraldi igaksjuhuks.
__In Boost We Trust__