Niipalju kui ma erinevatel saabisaitide olevatest juttudest aru olen saanud, siis olukorras kus juba õlitule põlema viskab pole selle mootoriga enam suurt midagi teha. See siis peaks tähendama, et karterist õli võtva "londi" sõel on lõplikult umbe läinud, mis aga tähendab, et eelnevad kümned ja kümned tuhanded on sõidetud puuduliku õlitusega mootoriga.
Keegi tarkpea kusagil väitis, et saabi nagu ka enamuse teiste autode õlirõhu andur mõõdab justnimelt rõhku, mitte õlivoolu hulka mis karterist sisse imetakse.
Anyway.... oli isegi mõte, et kui aega oleks siis võiks selle auto ju lasta ülesse ajada ja selle vanni sealt korra lahti harutada. Näeks ära mis seal sees on.
Endal läheb õli kole kiirest mustaks mootoris, 1000 km peale vahetust on ikka täiesti tumepruun... paneb mõtlema, et äkki varem tehtud pikkade õlivahetuste tulemusena on sinna seda saasta nii palju sisse tekkinud mida ma nüüd oma tihedate 7-8 tuhande pealt vahetustega lahti pesen.
Kui keegi saabiekspert oskaks soovitada, kas mingit mootori läbipesemise ainet mis reaalset töötaks ka kusagilt saada on ja mismoodi seda kasutada tuleks.
Igasugustesse vala sisse ja lase 5 minutit töötada poslamosladesse usku mul ei ole. Loogika kohaselt need kas ei tööta üledse, või kui töötavad, siis 5 minutiga suuremat saastakogust eemaldav kraam peab ikka kole kange olema ja lööb kindlasti suuremad tükid liikvele.
Pigem kas keegi teab äkki mingit keemiat mida õli hulka valada, paar tuhat km kulgeda ja sedamoodi moototorit läbi loputada.
