K: 900 NG turbo kang? -> WG varras

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitusi Härrased. Olen alles roheline Saabi omanik ning et tea paljusi huvitavaid asju. Näiteks oskab keegi ära seletada mis asi see on ja milleks teda kasutatakse? Omaarust ei leidnud kusagilt vastust küsimusele.

Autoks 900 136 kw 97a.


Ja nüüd tuleb võibolla täiesti teemast mööda küsimus kuid siiski. Palju on kirjutatud turbode rõhu juurde ja maha keeramisest aga kust ja kuidas see käib samuti info puudub?

Aitäh.

EDIT: Kohendasin pisut pealkirja. Suur

Lisatud failid
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Selle asja nimi on wastege varras. Asi, mille abil liigne rõhk turbost välja lastakse.

Mis puutub rõhkude tõstmisesse, siis on sellest kõvasti juttu olnud siin, loe aga teemasid ning kasuta otsingut.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Wastegate varda pikkusega ei maksa mängida.Kiire turbosurm järgneb.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Kõige turvalisem on rõhkude muutmine läbi softimuudatuse.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#5

Ehk siis midagi sellist: http://www.elkparts.com/index.php/cPath/73_129_574
Aga kas aju vahetusega ei kaasne mingeind negatiivseid nähtusi? Ma mõtlen kui lihtsalt tõmmata juhtmed tagant ära ja uuele asemele? Kindlasti ei ole kõik see nii lihtne.
Samas küsimus ka nende hindade kohta. On need normaalsed või nagu ikka kogu tuuning mõttetult üleskeeratud hinnaga.
Kellega siin kohalikest oleks võimalik antud teemadel rääkida. Muidu oli mõte peagi minna Saabianti juurde muude probleemida lahendamiseks (vasak sisemine pooltelg logiseb (häält ei tee), turborõhunäidik ei tööta, kont ei tööta, webasto ei toimi, istmesoojendused kah mitte, sidurit all hoides käib imelik kõrin, käivitades jääb vist starter peale jne jne :facts: ) Aga loodetavasti on Saab investeeringuid väärt!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Võimsuse tõstmisest on ka siinses foorumis palju juttu olnud. Uuri teemasid ja leiad, et ka kohalike meeste abiga on võimalik asja teravamaks muuta. Softitegija(d) tegeleb muidugi pigem hobikorras asjaga. Eks ta/nad teevad endale ise reklaami kui viitsib asjaga tegeleda.

Ühesõnaga,
1. mootor korda.
2. veermik korda
3. väljalase vabamaks/korda
4. uus soft
5. rõhud lakke.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Vaata selles osas hoopis siia teemasse. Aga tegutsema asu alles siis, kui kõik need loetud vead on eemaldatud ja kõik mis puudutab veermikku ja mootorid ja käigukasti on tip-top korras. Filtreid ja summuteid saab ka odavamalt osta..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#8

Uskuge või mitte aga mul siin foorumis juba väga palju teemasid läbi loetud ( va viimane soovitatud) aga kuna kogemustest ja oskustest on puudus siis kohe ei taba ära millisest vajalikust asjast üleüldse jutt käib.

Aga eks see korrastamise järjekord umbes selline tulebki ...

Tänud!
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#9

Uut aju pole vaja, programmeerime ümber selle, mis su autol on.
Kui oled huvitatud, siis U2U ja räägime asjast lähemalt :)
Vasta