Käisin ka mina seda paraadi Rannus kaemas. Sonett oli ikka äge See muidugi häbilugu, et küülikute perekonda esindas lätlane!
To ivomets - see lätlaste 96e esitiib oli vist ikka ise aretatud, mitte tehase toodang? Ja ilumeelega on mul nagu on aga triibulised veljed ei sobi sinna komplekti ka ikka teps mitte..
Tegin pilti kah http://bp1.blogger.com/_NODZmmhY25k/SE1 ... 020553.JPG
see esitiib on ikka täiesti originaalasi; aga kas see konkreetne just orig. on, või järeletehtud, seda peab nende käest kysima.
sest need sommid, kelle käest ma soneti ostsin , tegelesidki vahepeal nende tiibade valmistamisega, ja vormi nägin isegi garaazis, ja ma tean, et lätlased on neid sealt ka ostnd.
edit: just seda alumist põlle ma mõtlengi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tänases Reporteris(11.06.08) sai siis Ivometsa sonett kah nähtud, ehkki vaid korraks, kuid siiski. Huvi pakkus ka see punane imeilus 96, mis kuulus vist lätlastele - kas herr Ivomets tutvust kah tegi.
OT:
Vägisi tekib tahtmine endale midagi rariteetset hankida, kuid rahakott ei luba hetkel väga suurt ehitust ette võtta.
Algselt postitas: Mannapudru
Ma pidasin lätlaste küüliku esitiiba silmas..
kui sa pead seda punase eluka esispoilat silmas, siis jah selline oli ka originaalis olemas, aga arvatavasti pildilnäidatu on replika, mis on parem nii hinna kui materjali poolest, originaaliga võrreldes
sonett andis saba.
nyyd asi lapitud ja pea taas lendamas.
aga asi ise nägi peale lahtivõtmnist välja selline: ( ka hammasratta sees on pool liistust- kogu pikkuses.)
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
apelsini värvi peletis käis ka 1 miili kiirendusvõistlusel.
korraldajate ja ilma koosmõjul jäi vaid 1 katse, millega selleks korraka asi piirdus kahjuks.
Kiirust sai 179 km/h.
Peale katset tuli yks fotograaf kohe kiiresti infoga, et keegi teadjamees olla öelnud, et kui kere kinni teipida, pole 200 piir võimatu! ei tea kust kyll võttis suure rulli valget teipi ja teips auto nina kinni. Äkki tegi keegi ka piltigi?
siis tuli mulle ka meelde, et auto nina tagasi paneku aegu, jäi gaasihoovastiku kohapeale kysimärk, et kas gaasipedaali põhja surudes ka kraburaatori lõõrid lõpuni avanevad? ja nii oligi- teine kamber avanes vaid 70..80 % ulatuses.
aga seekord selleks.
ka jäi proovimata suurema läbimõõduga tyhikäigutyysi kasutamine. yhesõnaga 2 katse oleks huvitav olnd.
Aga kogu üritusest ikka väike huvi ikka tekkis, selle maagilise 200 koha pealt kyll.
Seepärast järgmiseks korraks võiks teha gaasihoovastiku korda, panna elektrilise vendi praeguse asemel, mis kogu aeg ringi uhab, teise -võimsama- tuuning- syytepooli koos juhtmetega, kontaktide juurde transistorsysteemi ja miks mitte ka el.benapumba. Ja uus syytesysteem peaks laskma ka bensiinityyse suurendada, mis praegusel juhul olid proovimise järgi max suured, et veel korralikult puterdamata mootor töötas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
apelsini värvi peletis käis ka 1 miili kiirendusvõistlusel.
korraldajate ja ilma koosmõjul jäi vaid 1 katse, millega selleks korraka asi piirdus kahjuks.
Kiirust sai 179 km/h.
Peale katset tuli yks fotograaf kohe kiiresti infoga, et keegi teadjamees olla öelnud, et kui kere kinni teipida, pole 200 piir võimatu! ei tea kust kyll võttis suure rulli valget teipi ja teips auto nina kinni. Äkki tegi keegi ka piltigi?
kuna paar korda olen pimeda peale jäänud ja need ameerika tyypi tuled ikka teed õigesti ei valgusta, siis vaatamata masule ostsin uued reflektorid ja sinna H4 blösserid megablau pirnid.
reflektorid peaks ikarusi omad olema ja paika läksid kenasti, just nagu loodud. praegu seinapeale näitavad kyll kenasti ja reflektoridki läigivad ja kriiskavad. eks õhtul saab tulevihud ka paika.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kuna auto vana lagi oli katuse küljest liimist lahti tulnud ja rippus koledalt siis otsustasin ta ühel päeval eemaldada, et siis poleks enam mingit võimalust, et uus tegemata jääks.
ja et auto välimusel nagu pole suurt viga, siis võiks ka seest selle salongi veidi kobedamaks teha.
nats kahju muidugi on seda olemasolevat muuta, aga mis siis. ja ma ikkagi ei tea kah, kas see oli originaal, või originaali järgi tehtud või mida iganes. neid mitmesuguseid nähtud.
kõige kehvem selle asja juures, et ei saanud autot tagurpidi keerata ja mõnusalt liimida, vaid tuli see kõik laeriie vastupidi maatungile sinna lakke ajada.
muidugi küsimus oli, et mida sinna liimida ja kuidas?
pärast mitmeid variante jäin lõpuks sellise lahenduse juurde, et sai ostetud fliisi kangast ja see triigitud liimiriide peale, mis andis sellele pehmele ja lodevale fliisile sellise tugevama ja konkreetsema aluse. tegelt jäi üle ootuste kõvasti kinni. siis katus kontaktliimiga kokku, samamoodi ka kangas ja siis lakke tõstmine. mängimist oli omajagu aga lõpptulemusel pole nagu vigagi.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.