turbovõll

Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#26

Samas näiteks sellise numbriga 49184-03400 (peaks vist mingi 900 oma olema...
Üks kataloog näitab sellise turbo omanikuks 9000, EPC jällegi 900 (B202S mootorile).. mine võta siis kinni.

Aga samas, üks korralik traktoriturbo.. hmmm.. laevadiislite omi pole juhuslikult pakkuda, need peaks veel suuremad olema? ;)
reeves
Postitusi: 26
Liitunud: E Nov 28, 2005 17:30
Asukoht:
Auto:

#27

ai, eelmise lehe lõpus läks asi üle väga tehniliseks. :notworthy:

Viimase peal! Võtsin nõuks ja ostsin ära Garreti, maksin ca 7 tuh uue eest :) Mitu päeva oli küll ajamist.

Sellise asjaga ei kannata eriti oodata, kui auto lihtsalt seisab, Saab on tehtud lendamiseks ju! :headbang: Next week on turbo up&running ;)
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#28

Hommik.

7 Keek oli uus või renoveeritud "uus"? Ja kus sellise hinnaga on, lao välja, teaks ka kui aeg kätte tuleb.
reeves
Postitusi: 26
Liitunud: E Nov 28, 2005 17:30
Asukoht:
Auto:

#29

Käesolevaga soovin omaltpoolt edastada südamliku õnnesoovi kõigile, kes kasutavad auto jahutussüsteemis ainult vett!
Nt minu auto eelmine omanik arvas, et see on suht :thumb: tegevus :( krdi retard

Õnneks ei ole uued veepumbad väga kallid :)

Muideks, kellel on huvi ühe kasutatud turbo vastu, millel on võll täitsa katki, siis võtke ühendust. ehk saab sealt keegi torkida midagi huvitat endale :poke:

Seniks: Remember to Pilot Carefully! :drive:
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#30

Oiii, bläääd :o

Soovin sulle ja su autole rahulikke jõule! Loodan, et halbu üllatusi rohkem ei tule. :drive:
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#31

Tere,
Kodanik Reeves jutt kõlab üsna sarnaselt minu äsja läbi elatule. Nimelt auto käivitamisel paiskus tagumikust meeletu valge suitsupilv ja masin suri hetke pärast välja. Käivitasin siis uuesti ja korraks gaasi andes jäi mootor tööle. Jäi tööle ning lõpetas tossamise. Kui aga sõitma asusin taipasin üsna pea et jõudu ei ole üldse ja gaasi vajutades paiskub valget suitsu sumbutist. Kiirusel alla 30km/h hakkas isegi õlituli vilkuma. Jäin siis uuesti seisma ja vaatasin nõutult kapoti alla. Õlitase oli normaalne, muid vedelikke ka jagus.
Turbo?
Või on veel mingeid võimalusi? Kuidas saaks Tartus asja võimalikult kiiresti korda?
Kas sellise masinaga on mõistlik veel natuke liikuda või parem juba slepis vedada?
Kasutaja avatar
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#32

kindlasti slepis. sest mine sa tea mis jupid sealt turbost võivad mootorisse lendama hakata (kompressori labade jupid ntx).
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#33

Automaatkastiga masinat slepis vedada on vist paras piin. Ma saan aru et mootorit pole mõistlik tööle ajada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

Eelmisel kuul,kui Herr Iisak ühel sarnase veaga masinal kette vahetas(turboveaga tulnud auto),olid karteris õlivõtturi sõela ees turbo õlirõngaste ja südamiku tükid.Õnn,et seal.Vahel käivad need ka läbi klappide-silindrite summutisse.Oh seda napsu ja nalja,mis siis saama hakkab:bs:
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#35

Ei kõla väga lõbusalt. Mõni Iisak võiks Tartusse kolida. Tea, kas Carring sellisest jamast jagu saab?
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#36

Kas keegi oskab mulle seletada miks ta vilgutab õlituld väikesel kiirusel?
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#37

no täitsa umbropsu pakun, aga kui turbost õli kuhugi otse minema paneb, kuhu ta ei peaks minema, siis ju rõhk süsteemis peaks ka langema...
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: Henrik
Kas keegi oskab mulle seletada miks ta vilgutab õlituld väikesel kiirusel?

tavaliselt oli tase tuleb kontrollida ;))))
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#39

Õlitase on normis.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#40

siis keera filtri juures manomeeter ning kontrolli oli rohk.. kui oli vilkub see pole haa, mootor laheb laiali :) Voib olla lihtsalt oli andur valetab.. :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

Algselt postitas: Henrik
Kas keegi oskab mulle seletada miks ta vilgutab õlituld väikesel kiirusel?
Kui õlitase on normis,on hävinenud kas väntvõlli,või balanasvõllide saaled.Miks ma arvan,et õlitase EI OLE normis?
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#42

Ma tõesti ei tea miks sa seda arvad. Mingi põhjendus võiks ju olla.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

Lihtsalt elu on näidanud,et masinad,mis kolvigrupi-turbo hädadega meile on jõudnud töösse ja kus omanik-kasutaja on väitnud,et õli on normis ,kuigi õlituli vilgub,on rohkem,kui pooltel juhtudel õlivaeguses.
Kui nii ei ole sul,on tore,kuigi mis seal toredat,sest suurem mootoriremont ootab arvatavasti ees.Tüüpiliselt 205/235 mootoritele jooksevad saaled kinni ka siis,kui otsest põhjust selleks polegi(pean silmas õlipuudust).Õlivõttur läheb umbe ja häving on täielik.
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#44

Aga miks ta ikkagi kiirusel ALLA 30km/h tulukest vilgutab? Suuremal kiirusel ei ole masinal muud vahet kui et jõud puudub ja valge udulinik on taga.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#45

Pöörded liiga madalad ja suur koormus mootorile näiteks.Õliröhuandur võib ka peetis olla ,aga see võimalus sinu masinal on marginaalne.
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#46

koodid on siin aga kindel ei ole milline on mitsu turbo kood

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

Viimane kood on Mitsu.
Vasta