Mure jahutussüsteemi ja veepumbaga.

Tonnised ja nende mured
Vasta
slogan
Postitusi: 8
Liitunud: N Jaan 31, 2008 16:48
Asukoht:
Auto:

#1

Autoks siis 92a. 9000cse 2.0. Sai siis hiljuti jahutusvedelik ära vahetatud, panin sinise asemel punast (pidavat see parem variant olema) ja päev peale seda hakkas umbes 4st kohast välja ajama seda (lõdvikute vahelt ja veepumbast???). Kõik oli tore selle hetkeni kui veepump järsku imelikku raginat tegema hakkas (enne vedeliku vahetamist lihtsalt aeg-ajalt kõrises) ja ennast lihtsalt kinni poos. viskas rihma maha ja kõik. veepumba rulliku peale sulas mingi osa rihma ka. Küsimus siis selline, et kas sellest pääseb nüüd ainult veepumpa vahetades või peab miskit muud ka veel vahetama? ja räägivad et saabi veepumba vahetus pidavat kerge raketiteadus olema? ja ehk teab keegi selle aastakäigu veepumba hinda enam-vähem?
ette tänades....
Silver
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

Kui mootorit keema ei ajanud siis peaks ainult pumba vahetusest piisama. Ma ei tea kas 2.0sel ja 2.3sel on veepumba koha pealt erinevusi. 2.3se pumba vahetus küll mingi raketiteadus ei olnud ja maksis ta mingi 1200 raha ( kui ma nüüd muidugi õieti mäletan )
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#3

1. vedelik hakkas keema minema, kuna veepump korralikult ei töötanud.
või/ja
2. midagi läks umbe. Uus vedelik lammutas veesärgi seinte küljest katlakivi ja muu sette tükid lahti, mis siis väiksemate avade ette kogunesid, radiaatoris näiteks.
55581286
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

Algselt postitas: roomlane

2. midagi läks umbe. Uus vedelik lammutas veesärgi seinte küljest katlakivi ja muu sette tükid lahti, mis siis väiksemate avade ette kogunesid
Millest tulenevalt mina isiklikult vahetaks kindlasti ära termostaadi, mis pole samuti raketiteadus ja ei maksa kah eriti midagi.
See, et punane ja sinine jahutusvedelik segunedes lõdvikud ära hukkavad, ei ole küll midagi uut- see on igas autofoorumis läbinämmutatud. Süsteem ei jookse kunagi lõpuni tühjaks, kui just mootorit ja kogu autot pulkadeks ei võta.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#5

Aga miks punane ja sinine omavahel kokku ei sobi? Kas värvikood mitte vaid vahetusvälpa ei tähenda?
55581286
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: roomlane
Aga miks punane ja sinine omavahel kokku ei sobi? Kas värvikood mitte vaid vahetusvälpa ei tähenda?

Millegi arvelt peab ju see pikem välp tulema ehk siis koostis on erinev.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#7

2.3- se pump oli 850.- eesti raha ja vahetus võttis paar tundi, sest ise pold enne pumpa vahetanud.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Vasta