SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#1


Lisatud failid
Jürgen

#2

OI OI OI, VÄGA ILUS AUTO TULEB SIIT! SUPER!!!
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#3

Hea on näha et mõni vana auto põhjalikult korda ja ilusaks tehakse mitte ei näpita niisama kosusid!

Jõudu!!!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Cool kollane. :headbang:

Edu kokku panemisel.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#5

Häid mõtteid ning palju närvirakke ka minupoolt :headbang:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Tsiteerides klassikat... Yellow means performance..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#7

:thumb: Tore, et see kollane lõpeks siia kah välja ilmus, teadsime tema olemasolust juba mõnda aega, kui Veeriku Selveri juures auto omanikuga juhuslikult kohtusime. Jõudu ülesehituseks!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#8

Terevitusi kõigile SAABilistele
Tegelekult see on habemega lugu.Antud 95 on minu käes 1997 aastast Mitte ühtegi meetrit taga sõita ei saanud-mootor oli paigutatud taha (saate aru-kepsud kottis) Muidugu hurraga kallale ja jõudsin 2 aastaga sellisesse seisu nagu ta praegu on.Aega auto jaoks enam ei jätkunud.Aga nüüd võtsin asja uuesti käsile Kahjuks puhkuse ajeg SAAB otsa-homme tööle.Kuna ajan taga kvaliteeti siis kiirustama ei hakka.Vahepeal sain Norras käies ühe vanema SAABi ära lammutatud,sealt sain tese armatuuri,originaal valukad,maski ja veel mõnda hääd niiet Opeli veljed alla ei jää .Tänase päeva seis on järgmine:

Lisatud failid
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#9

Veel üks pilt

EDIT: Pilt nüüd väiksem, Suur

Lisatud failid
Jürgen

#10

Ma olen sõnatu, liiga sünge värk.:thumb:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

tegelt, kui ma esmakordselt kuulsin, et sul auto värvitud on, ja liistud vaid puudu, siis ma arvasin, et asi komplekteeritud ja koos... aga
kui 1997 sai 2008 ni asja juba niikaugele, siis loodame seda autot sõitmas näha Eesti Saabiklubi 10 aastapäevayritrustel!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

Pohlad, peaasi, et valmis saab:P, tõesti sünge. Keep it up!!!
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#13

Tähtis ei ole see kui kiiresti projekt valmis saab vaid see mis ja kuidas valmis on tehtud!
Kas on plaanis taastada muutmata kujul või tuleb arendusi?
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#14

Ma vaatasin kohe, et opläädi veljed all mingi valemiga - kas Senatori omad istuvad siis 1:1?

Sellise kollase all oleks Ronali tykkivanteet superluksid, eriti kui pill tiba madaldatud ka oleks :love:

Igatahes minupoolt jaksu ja kannatust, sel Kolgata rajal - tean omastkäest, kuidas kokkupanek võib venima jääda :)
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#15

Vastan küsimustele: suuri ümberehitusi ei kavatse-alguses oli plaan teha autost reklaamikahdja eelmise firma värvides.Saigi valitud mürkkollane ja must.Kuna olen aastaid unikutega tegelenud ja taastatud siis teadsin kui raske see restaureerimine on tahtsin proovida natuke tuuningut.Sellest ka Opeli veljed sai alla SOBITATUD (vahetükkidega-üks paistab pildi alumises vasakus nurgas).Õnneks niipalju taipu oli et ei hakkanud kered rikkuma, kere oli väga heas seisus,nii et muutub ainult sisu sest polstrid olid osaliselt väga kehvad pealegi minu maitse järgi vastikult sinised.Samuti ka vanem armatuur on palju lõbusam ja uuemad esiistmed mugavamad.Uhe sõnaga SAABI teemaline auto.

Kuna see 10 a juubel on?

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: Rein
Kuna see 10 a juubel on?
9 aasta pärast:)

http://saabiklubi.ee/
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

veel huvitaks millised tagaamordikad on ja mis korras?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#18

Hea küsimus-kohe näha spets
Jah amordikad on orrriginaalid ja praegu tunduvad väga head,kuigi seda tüüpi amordikad teadagi ei ole mis asi,aga nende kinnitusplaate pean uued tegema.Kusagil pildi peal,vist Soomes,nägin all teleskoopi,kusjuures keresse auke tegemata,aga kuna õiged on olemas siis kasutan neid
Üks halb uudis-täna nägin et siduripeapump ikkagi lekib salongi siisse kuigi alguses oli kuiv ja mõlemad teised riiulist on päris kinni roostetanud,aga see on tehtav.Või jarsku on kellelgi pakuda?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

võta mõlemad siduri silindrid lahti ja mansetid kaasa ja autopoodi. leiad õiget mõõtu mansette kyll.

isegi yhele 95 le teleskoop amordid taha vist pannud. zigulli esimesed.
veel proovi roolilati sisemiste otsade lõtkusid. praegu sul mootor maas , siis imelihtne neid peale keerata. hiljem on natuke tegu, et latti kätte saada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#20

Tänan Ivomets tähelepanu eest
Nii ma muidugi teen gi,pump oli lahti ja kerge rooste silindris 0 paberiga maha nüühitud ja mansetid pehmed ja terved aga näe sa ikka vanad vast,eks ma lasen ta üle lihvida ja uus kolb teha ja sis juba uued mansetid-siis saab hea.Küsides abi lootsin ime peale et kellelgi on tehase pakendis UUS ülearune olemas.Roolilatt ka üle kontrollitud,uued lõõtsad ja rooliotsad jne, kui vähegi võimalik ei ma pane külge ühtegi asja milles kindel ei ole.Mil on ka kojameeste võllid uued ja roostevabast tehtud ja esipidurite sadulatega sama lugu-mõne aasta eest isa aitas,ikkagi treial elu aeg olnud.Nüüd on veidi keerulisem,isa peab pensiooni põlve.Nüüd lasin treida mootorile saaled-nukkvõlli ja tasakaalu omad ja valukad liivapritsi ja värvimisse jne.Edasi läheb veidi aeglasemalt-raha peab kah teenima
Nägudeni
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#21

Kas see oli Sinu "Kollane allveelaev", mis eile pärakäru peal Narva teed mööda Tartu poole vuras? Kui jah, siis mis teoksil?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

arvata oli, et reinu oma.
juba jupp aega uurib ja puurib kõiksugu asjade kohta...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#23

No nii,ei saa SAABi nina välja pista kui juba terve maailm sellest teadlik.
Tunnistan end süüdi ja räägin kõik välja.
Seda projekti olen vaikselt ,vastavalt võimalustele ikkagi edasi ajanud.Eelmine aasta suurt midagi ei sündinud.Tänavu oligi plaanis mootorit kokku ehitada ja kere peale tõsta pluss polsterdus jne. Aga mu naise Griffin keeras asja tuksi,3 nädalat kulus pl.kaante peale ära,kuid jonni ma ei jätnud ja tegingi miinimum plaani teoks.Mootor sai kokku,ära katsetatud ja peale tõstetud(tänud minu heale sõbrale kelle töökoda kasutada sain).Midagi erilist see mootor ei ole,vaid 1,7 liitriseks saaanud ja Weber 32/36 peale ehitatud.Ah jah, veel jõudsin mingi väljalaske kokku keevitada,tõstuki peal oli see palju lihtsam.Tänasest auto oma garaazi Tartu viidud ja mina homsest mõneks ajaks pühin kodumaa tolmu jalgade pealt ära.:beer:





Lisatud failid
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#24

Väga lahe, et midagi kusagil ikka toimub ka :)

Mis mootoriga täpsemalt tegid, et nüüd 1.7?
Vaatan, et sumpal ainult üks otseläbi pütt? Mul suht sama, selle vahega, et kaks toru. Aga igal juhul jääb kole lärmakas nii... enda omale ka ühed vahepotid panema veel.

Ega sul juhuslikult karpast lähemalt pilti pole? Just hoovastiku osa lahendusest. Ootan praegu Soomest düüse ja rem. komplekti oma 32/36 DGAV'le, loodetavasti saab nädala lõpus juba peale aretama hakata. Kui tead düüside suuruseid, siis see oleks ka huvitav, lihtsalt võrdluseks.
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#25

Mul oli kunagi vanast fordist järgi jäänud 1,7 osad.Põhimõtteliselt on vaja ainult väntvõlli.Kolvid panin 2.0 OHC R4 vana Transiti omad,need mootorid olid madalamate kolvidega,mis on täpselt nagu originaalid ja std.mõõt on veidi suurem-90,8 mm.Kõik muu on 1,5 ja 1,7 sama.Sumpale panin ikka teise pütti kah,see pilt on tehtud poole tegemise pealt,vana originaali esialgu.Nii sain hääli kuulda,mis on täitsa rahuldavad.Paremait pilte karpast ei ole,aga hoovastik jäi nagu originaalis,veidi tuli pikkustega mängida.Nüüd on gaasipedaali käik jäänud kuidagi lühikeseks nagu tundub,aga võin eksida.Düüsid jäid nagu nad sellel karpal olid.Eks hiljem peab ta sättima nii kui nii ,CO jne.Muideks LADADE karpadel on samad düüsid ja mõned teised asjad kah,mõlemad on ju Weberid. Olen netist midagi leidnud,need variante on palju http://saabjournal.blogspot.com/2010/05 ... tting.html
või kui vene keelt mõikad http://www.scribd.com/doc/2360817/Weber-DGAV-3236
Vasta