Rantto on üldse oma iludusega sellist vilet ja vatti näinud, et... Pikki ja vähemkulukaid kilomeetreid talle, lõpuks ometi!Algselt postitas: JürgenAlgselt postitas: djstallion
Täna pärastlõunal, kiirendus, pöörded ca 4000 p/m, mootorituli läheb põlema, jõud kaob, turbot enam taha ei haagi.
Rantol oli just sama asi, tehke klubi?:poke:
Saab 9-3 Coupé 2.2 TiD Sabiina, 2000, djstallion
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Peale vaakumvoolikute vahetust avaneb kapoti alla kiigates järgnev vaatepilt:
Vahetatud said ka vaakumvoolikute harukolmikud. Lisaks värvilisemale ja lekkeohuta kapotialusele muutus ka dünaamika pisut paremuse suunas.
Vahetatud said ka vaakumvoolikute harukolmikud. Lisaks värvilisemale ja lekkeohuta kapotialusele muutus ka dünaamika pisut paremuse suunas.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kaks nädalakest tagasi sai autol klaasipuhastid küljest keeratud ja nende all olevate plastikkatete alla kaevutud, eesmärgiga salongiõhufilter ära vahetada. Jõudnud lammutamisega sihtmärgini, avanes kergelt öeldes jahmatav vaatepilt. Selles, et filtri ümbrus oli täis puulehti ja sellest tekkinud huumust, ei olnud midagi üllatavat, küll aga nägi filter ise välja selline, et selle samaga oli auto ilmselt ka tehasest välja veerenud. Või kui seda oligi vahetatud, siis väga ammu.
Uus filter vs. vana filter:
Uus filter on aktiivsöega, mis teoreetiliselt peaks tagama siseneva välisõhu tõhusama puhastamise. Kuna tegemist on odava Itaalia toodanguga, ilmnes loomulikult ka mõningaid puudujääke. Nimelt on filter originaaliga võrreldes palju õhema ja pehmema raamiga, ning seetõttu ei surunud filtrit keskelt korralikult tihendisse. Abi sai seekord täiesti tavalisest kleebitavast aknatihendist:
Kui uus filter paigas, sai kliimaseadmele Comma vahendiga väike keemiarünnak sooritatud. Kahe aktsiooni koosmõjul väljub nüüd kliimaseadmest oluliselt värskem ja lõhnatum õhk.
Uus filter vs. vana filter:
Uus filter on aktiivsöega, mis teoreetiliselt peaks tagama siseneva välisõhu tõhusama puhastamise. Kuna tegemist on odava Itaalia toodanguga, ilmnes loomulikult ka mõningaid puudujääke. Nimelt on filter originaaliga võrreldes palju õhema ja pehmema raamiga, ning seetõttu ei surunud filtrit keskelt korralikult tihendisse. Abi sai seekord täiesti tavalisest kleebitavast aknatihendist:
Kui uus filter paigas, sai kliimaseadmele Comma vahendiga väike keemiarünnak sooritatud. Kahe aktsiooni koosmõjul väljub nüüd kliimaseadmest oluliselt värskem ja lõhnatum õhk.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Mõned päevad hiljem tegin algust mõnevõrra mahukama operatsiooniga, mille tarbeks oli varem hunnik juppe kokku kraabitud. Kuna kõik piduriklotsid olid võrdlemisi kulunud, esimesed kettad üsna sügava kulumisrandiga ja tagumised pidurid sõitsid peaaegu niisama tühjalt kaasa, siis operatsiooniks oligi põhjalikum pidurite uuendamine.
Kõigepealt läks lammutamiseks:
Esipiduriketta kulumisrant:
Selline kahtlast värvi ollus väljus pidurisüsteemist:
Vanad kettad asendusid uute Brembo kaubamärki kandvatega:
Tagumiste suportite välimised klotsid olid nii raami kui ka kolvi külge nii kõvasti kinni roostetanud, et eemaldamiseks oli haamri abi vaja. Arusaadavalt ei olnud välimisel silindril mingit võimalust liikuda ning ega ka sisemisega kiita lood ei olnud, kuna kogu suport oli väljast ikka rämedalt roostes:
Tagumised kettad maha, vanad käsipiduri detailid prügimäele, trummel traatharjaga seest puhtaks, allesjäänud liikuvad osad puhtaks ja vaskmäärdeseks ning uute juppidega käsipidur uuesti kokku:
Seejärel sai kõik suportid laiali lammutatud, silindrite tihendid eemaldatud, tagumistel ka klotsid, kolvid korralikult kinni teibitud ja silindritesse tagasi pistetud, õhutusniplite ja voolikute-torude avadesse poldid. Kõik selleks, et suportid võiksid ilma ebameeldivate kõrvalmõjudeta liivapritsijate meelevalda sattuda.
Järgmisel päeval kui haljaks pritsitud suportid kätte saadud, sai nendega kohe samal õhtul (enne kui rooste uuesti võimutsema hakkab) paar tunnikest pintslitööd harrastatud. Värske lõpptulemus nägi välja nii:
Järgnevaks õhtuks oli asi nii kaugel, et sai pidurid uuesti kokku panna:
Enne kokkupanekut pesin süsteemi korralikult uue piduriõliga (Comma DOT4 Synthetic) läbi, lõpus jäi üle veel õhutada ja oligi see operatsioon lõpuks ühelpool.
Kõigepealt läks lammutamiseks:
Esipiduriketta kulumisrant:
Selline kahtlast värvi ollus väljus pidurisüsteemist:
Vanad kettad asendusid uute Brembo kaubamärki kandvatega:
Tagumiste suportite välimised klotsid olid nii raami kui ka kolvi külge nii kõvasti kinni roostetanud, et eemaldamiseks oli haamri abi vaja. Arusaadavalt ei olnud välimisel silindril mingit võimalust liikuda ning ega ka sisemisega kiita lood ei olnud, kuna kogu suport oli väljast ikka rämedalt roostes:
Tagumised kettad maha, vanad käsipiduri detailid prügimäele, trummel traatharjaga seest puhtaks, allesjäänud liikuvad osad puhtaks ja vaskmäärdeseks ning uute juppidega käsipidur uuesti kokku:
Seejärel sai kõik suportid laiali lammutatud, silindrite tihendid eemaldatud, tagumistel ka klotsid, kolvid korralikult kinni teibitud ja silindritesse tagasi pistetud, õhutusniplite ja voolikute-torude avadesse poldid. Kõik selleks, et suportid võiksid ilma ebameeldivate kõrvalmõjudeta liivapritsijate meelevalda sattuda.
Järgmisel päeval kui haljaks pritsitud suportid kätte saadud, sai nendega kohe samal õhtul (enne kui rooste uuesti võimutsema hakkab) paar tunnikest pintslitööd harrastatud. Värske lõpptulemus nägi välja nii:
Järgnevaks õhtuks oli asi nii kaugel, et sai pidurid uuesti kokku panna:
Enne kokkupanekut pesin süsteemi korralikult uue piduriõliga (Comma DOT4 Synthetic) läbi, lõpus jäi üle veel õhutada ja oligi see operatsioon lõpuks ühelpool.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
VM originaali hinda ei tea, küll aga maksis see odav itaallane 220 krooni. Valiku puhul ei saanud määravaks mitte hind, vaid asjaolu, et antud mudelile pakutakse väga kasinalt söefiltrit. Käesolev oli ainus, mis letis kohapeal olemas.Algselt postitas: vallikas
Ja hinnavahe, VM-is maksis salongifilter vist 700+, kui ma ei eksi?
Paar värskemat juhuslikku pilti ka veel:
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Esimesed on Ferodo Premier, tagumised Ferodo SL. Rajale plaanis minna ei ole (vähemalt praeguse seisuga, ja mis hirmus rajapill see traktor ikka on? ) ning sportlikumaks tänavasõiduks peaks seda igati piisamaAlgselt postitas: Cyber
Klotsid on Ferodo SL?? kõlbavad ainult tavaliseks tänavasõiduks.. kui kiiremaid ringe teha tahad, pead miskit asjalikumat otsima.
metalli värvitoone vaadatakse tavaliselt RAL värvilehvikust
web-i versioon http://www.ossmet.ee/?menuID=13&subMenuID=45 (ekraani peal on värvitoonid ilmselt pisut teised, kui reaalses elus)
web-i versioon http://www.ossmet.ee/?menuID=13&subMenuID=45 (ekraani peal on värvitoonid ilmselt pisut teised, kui reaalses elus)
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Pulbervärvimine on kindlasti üks võimalikest lahendustest, kuid mina kasutasin selleks Motipi tootevalikust spetsiaalselt pidurisadulate värvimiseks mõeldud kahekomponentset värvi. Kohalikud kauplused küll müüvad piiratult Motip "Brake Caliper Seti", kuid oranži pakkuda ei olnud ja tellimisvõimalust ka ei pakutud. Ainus, kes leitutest suutis asja pakkuda ja seda suht talutava tarneajaga (kuni 1 nädal), oli Ladu24.ee. Kindlasti ei soovitaks pidurisadulaid hakata üritama kaasasoleva piduripuhastusvahendiga puhastama, vaid ikka liivapritsi ja korralikult haljaks lastud metallile värv selga.Algselt postitas: spark
metalli värvitoone vaadatakse tavaliselt RAL värvilehvikust
web-i versioon http://www.ossmet.ee/?menuID=13&subMenuID=45 (ekraani peal on värvitoonid ilmselt pisut teised, kui reaalses elus)
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kurikael auto kallal:
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Väga pikka aega pole teemat uuendanud, kuid sõltumata kõikidele raskustele ja masuajale olen endiselt antud Saabi omanik. Vahepeal pole autoga olnud võimalik midagi suuremat korda saata, vaid õli vahetatud ja hädavajalikku tehtud.
Eelmise aasta novembris lasin vahetada eelsüüteküünlad uute NGK küünalde vastu, tänu sellele sai pikk ja külm talv enam-vähem valutult üle elatud (vaid üks kord jäin tänu tühjaks saanud akule maja ette, peale aku laadimist jätkus uue hooga).
Eelmisel kuul vahetasin ära õhufiltri, vana paberfiltri asemele läks JR puuvillane (tänud Ranttole filtri eest!).
Ees on ootamas suurem sillaremont, ka kapoti all vajab üht-teist kõpitsemist ja nii mõnigi viga kõrvaldamist. Kevadsoojade saabudes hakkas summuti plärisema, ilmselt tagapüti sisu lahti. Üldiselt on Saab ennast kahe kasutusaasta jooksul väga tublilt üleval pidanud, olen väga rahul ning püüan kõik ilmnenud vead tasapidi eemaldada.
Eelmise aasta novembris lasin vahetada eelsüüteküünlad uute NGK küünalde vastu, tänu sellele sai pikk ja külm talv enam-vähem valutult üle elatud (vaid üks kord jäin tänu tühjaks saanud akule maja ette, peale aku laadimist jätkus uue hooga).
Eelmisel kuul vahetasin ära õhufiltri, vana paberfiltri asemele läks JR puuvillane (tänud Ranttole filtri eest!).
Ees on ootamas suurem sillaremont, ka kapoti all vajab üht-teist kõpitsemist ja nii mõnigi viga kõrvaldamist. Kevadsoojade saabudes hakkas summuti plärisema, ilmselt tagapüti sisu lahti. Üldiselt on Saab ennast kahe kasutusaasta jooksul väga tublilt üleval pidanud, olen väga rahul ning püüan kõik ilmnenud vead tasapidi eemaldada.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Mis juhtub, kui ristata Opeli kärukonks ja Saabi esistange?
Just selline katse tehti minu Saabiga üleeile õhtul Rocca al Mare keskuse parklas, süüdlane ei olnud mina.
Just selline katse tehti minu Saabiga üleeile õhtul Rocca al Mare keskuse parklas, süüdlane ei olnud mina.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Annan vahepeal taas toimuvast lühiülevaate
Esistange on nüüdseks taas korras, vahetusse läksid stange ise ja vasakpoolne udutuli. Ühtlasi sain sünnipäevakingina tagumise ringi klaase kõige tumedama Johnson Silhouette kilega kaetud - kenam välimus ning kaitse päikese ja uudishimulike pilkude eest
Siin ka üks telefoniga tehtud klõps:
Tehnilise poole pealt sai eelmise kuu algul alla kruvitud sellised asjad:
Veelkord tänud Ivometsale, tänu kellele on mu lennukil nüüd polüuretaanpuksidega ning taastatud žarniiridega õõtshoovad! Sinised puksid (tagasild ja stabika õõtsapoolsed) on Powerflexi menüüst pärit. Lisaks läksid vahetusse välimised rooliotsad, kogu vasaku pooltelje sisemine ots ja parema pooltelje tugilaager.
Ees on ootamas veel hulk pakilisi töid, millest lähemalt juba siis, kui asjad tehtud
Esistange on nüüdseks taas korras, vahetusse läksid stange ise ja vasakpoolne udutuli. Ühtlasi sain sünnipäevakingina tagumise ringi klaase kõige tumedama Johnson Silhouette kilega kaetud - kenam välimus ning kaitse päikese ja uudishimulike pilkude eest
Siin ka üks telefoniga tehtud klõps:
Tehnilise poole pealt sai eelmise kuu algul alla kruvitud sellised asjad:
Veelkord tänud Ivometsale, tänu kellele on mu lennukil nüüd polüuretaanpuksidega ning taastatud žarniiridega õõtshoovad! Sinised puksid (tagasild ja stabika õõtsapoolsed) on Powerflexi menüüst pärit. Lisaks läksid vahetusse välimised rooliotsad, kogu vasaku pooltelje sisemine ots ja parema pooltelje tugilaager.
Ees on ootamas veel hulk pakilisi töid, millest lähemalt juba siis, kui asjad tehtud
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Täna sai poes veidi alla 300 krooni kulutatud (reaalne materjalikulu sellest alla poole) ning ajaviiteks pool päevakest näputööd tehtud
Tulemus on selline:
Tulemus on selline:
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kroomitud osa on originaal ja lihtsalt puhastatud, õnneks on siiani üsna korralikuna säilinud. Väikeseid kivitäkkeid on küll päris palju, aga koorumisi mitte. Seega sai lihtsalt eemaldatud originaalvõre mustast plastikust horisontaaltriibud ja asendatud nn "putukavõrguga"Algselt postitas: teager
Kas ainult putukavõre või kroomisid kannelt ka?
terv, teager
Võrel asuva kirja kroom oli tähtedelt pooleldi maha kulunud, see sai peene lihvklotsiga täielikult eemaldatud ja üle värvitud.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Täna jõudsin lõpuks sinnamaani, et kaotasin pläriseva tüütuse tagaluugi numbrialuse näol. Nii ette kui taha läksid kvaliteetsed Eestis valmistatud numbrialused, mis said KORRALIKULT kinnitatud. Lisaks vastavatele kruvidele/poltidele kasutasin ilmastikukindlat kahepoolset kinnitusteipi, et numbrialus tagaluugil KINNI oleks ning otstest ei liiguks ja ei pläriseks.
Vana plärisev ja korralikult kinnitamata numbrialus oli suutnud alumise servaga luugile juba värvikahjustusi tekitada Lisaks avastasin, et keegi haige mõistusega inimeseloom on kunagi lisaks tehasest ettenähtud numbri kinnituskohtadele veel neli auku tagaluuki puurinud, kus loomulikult on juba väike värvialune roosteuss tööd tegema hakanud
Kuna suvi on aknast välja vaadates täie hoo sisse saanud ja plaanis suve jooksul veel mitmeid pikemaid nädalavahetuse väljasõite korraldada, siis on püsikiirusehoidja teema taas hoogu kogunud. Nimelt üritan teada saada, kas minu autol piisab vaid kangi ja võib-olla ka pedaalilülitite lisamisest (osadel juhtudel on vist ka Tech2-ga aktiveerimist vaja). Seetõttu kopeerin juba ühte teise teemasse pandud küsimuse teadjamatele ka siia:
Kui mu oletus vastab tõele, kas taustal näha olev pistik kuulubki püsikiirusehoidja kaabeldusele? Kui ka see oletus paika peab, siis kas antud autol piisab püsikiirusehoidja töölesaamiseks kangi vahetusest ning võib-olla ka pedaalilülitite lisamisest (ja võib-olla ka Techiga aktiveerimisest)? Kui vajalik kaabeldus tehases paigaldatud, kas siis on ka pedaalilülitite jaoks juba kinnituskohad ja kaablipistikud olemas?
Vana plärisev ja korralikult kinnitamata numbrialus oli suutnud alumise servaga luugile juba värvikahjustusi tekitada Lisaks avastasin, et keegi haige mõistusega inimeseloom on kunagi lisaks tehasest ettenähtud numbri kinnituskohtadele veel neli auku tagaluuki puurinud, kus loomulikult on juba väike värvialune roosteuss tööd tegema hakanud
Kuna suvi on aknast välja vaadates täie hoo sisse saanud ja plaanis suve jooksul veel mitmeid pikemaid nädalavahetuse väljasõite korraldada, siis on püsikiirusehoidja teema taas hoogu kogunud. Nimelt üritan teada saada, kas minu autol piisab vaid kangi ja võib-olla ka pedaalilülitite lisamisest (osadel juhtudel on vist ka Tech2-ga aktiveerimist vaja). Seetõttu kopeerin juba ühte teise teemasse pandud küsimuse teadjamatele ka siia:
Kas pildil näha olev ja eestpoolt vaadatuna kapotialuse vasakpoolses tagumises nurgas asuv vidin on püsikiirusehoidja mootor? Arvestades, et sellest väljuv tross siseneb salongi roolilati piirkonnast, julgeksin oletada.Algselt postitas: Trionic
Aasta ei loe midagi.Paremal,kapoti all.esiklaasi nurga all pmst.kas on cruise mooduli suur pistik,või seda pole.Lihtne tuvastada.
Kui mu oletus vastab tõele, kas taustal näha olev pistik kuulubki püsikiirusehoidja kaabeldusele? Kui ka see oletus paika peab, siis kas antud autol piisab püsikiirusehoidja töölesaamiseks kangi vahetusest ning võib-olla ka pedaalilülitite lisamisest (ja võib-olla ka Techiga aktiveerimisest)? Kui vajalik kaabeldus tehases paigaldatud, kas siis on ka pedaalilülitite jaoks juba kinnituskohad ja kaablipistikud olemas?
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Ise küsin, ise vastan
Pildil nähaolev jubin on diiselmootori gaasiregulaator. Kui netist tuhnitud info ja piltide põhjal asub bensu-Saabidel samas kohas püsikiirusehoidja aju/mootor, siis tundub, et diisel-Saab püsikiirusehoidja jaoks eraldi aju/mootorit enam ei vaja. Härra Trionicu käest sain kinnitust, et taustal olev pistik kuulub püsikiirusehoidjale ja nagu näha, on see juba kuhugi ka ühendatud.
Eemaldasin salongis pedaalide juurest armatuurikatte ja veendusin, et siduripedaalil on lüliti olemas ja sinna ka juhtmed külge ühendatud. Lisaks piilusin roolisamba katte alla, praegune suunatulekang kasutab suurest pistikust (samasugune, nagu kapotialune püsikiirusehoidja pistik) vaid umbes pooli klemme, ülejäänud on niiöelda tühjad. Ühesõnaga kõik märgid viitavad sellele, et püsikiirusehoidja peaks tööle hakkama vaid kangi lisamise abil, võib-olla on vaja ka ajus funktsioon aktiveerida.
Tellisin eBay kaudu mikidemaalt soodsa hinnaga kasutatud kangi (koos transaga üle 3x odavam, kui VM-st uus kang ), kui kohale jõuab, eks siis selgub. Vihjena võin öelda, et samal müüjal on praeguse seisuga pakkuda veel kaks kasutatud püsikiirusehoidja kangi, mis sobib 900 NG, 9-3 OG ja 9-5'le.
Pildil nähaolev jubin on diiselmootori gaasiregulaator. Kui netist tuhnitud info ja piltide põhjal asub bensu-Saabidel samas kohas püsikiirusehoidja aju/mootor, siis tundub, et diisel-Saab püsikiirusehoidja jaoks eraldi aju/mootorit enam ei vaja. Härra Trionicu käest sain kinnitust, et taustal olev pistik kuulub püsikiirusehoidjale ja nagu näha, on see juba kuhugi ka ühendatud.
Eemaldasin salongis pedaalide juurest armatuurikatte ja veendusin, et siduripedaalil on lüliti olemas ja sinna ka juhtmed külge ühendatud. Lisaks piilusin roolisamba katte alla, praegune suunatulekang kasutab suurest pistikust (samasugune, nagu kapotialune püsikiirusehoidja pistik) vaid umbes pooli klemme, ülejäänud on niiöelda tühjad. Ühesõnaga kõik märgid viitavad sellele, et püsikiirusehoidja peaks tööle hakkama vaid kangi lisamise abil, võib-olla on vaja ka ajus funktsioon aktiveerida.
Tellisin eBay kaudu mikidemaalt soodsa hinnaga kasutatud kangi (koos transaga üle 3x odavam, kui VM-st uus kang ), kui kohale jõuab, eks siis selgub. Vihjena võin öelda, et samal müüjal on praeguse seisuga pakkuda veel kaks kasutatud püsikiirusehoidja kangi, mis sobib 900 NG, 9-3 OG ja 9-5'le.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Sul on õigus. Veidi alla 500 krooni, mõned minutid tööd ja see toimiskiAlgselt postitas: tõh
Imho pole isegi aktiveerimist dislal vaja, peaks kohe töötama.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Värskendame teemat
Eile vahetasin ära esimesed klaasipesupihustid, mis olid nii kulunud ja seest jama täis, et ei allunud enam mingisugusele reguleerimisele. Esiklaasile pesuvahendit pritsides võis mängida arvamismängu, millisesse klaasinurka milline juga seekord piserdub
Uued Rootsis valmistatud (vähemalt pakend väitis nii) originaalpihustid sain eBay vahendusel Inglismaalt, koos transaga oli paari hind üsna täpselt 300 krooni. Nädalaga olid kohal ja kenasti maksikirjana postkastis, väga mugav Võrdluseks - VM küsib tüki eest 217 krooni ning tarneaeg on samuti nädala kanti, kohapeal pakkuda pole. Lisaks peab neile veel VM-i järgi sõitma
Aga kõigest täpsemalt siis, kui midagi taas reaalselt tehtud on
Eile vahetasin ära esimesed klaasipesupihustid, mis olid nii kulunud ja seest jama täis, et ei allunud enam mingisugusele reguleerimisele. Esiklaasile pesuvahendit pritsides võis mängida arvamismängu, millisesse klaasinurka milline juga seekord piserdub
Uued Rootsis valmistatud (vähemalt pakend väitis nii) originaalpihustid sain eBay vahendusel Inglismaalt, koos transaga oli paari hind üsna täpselt 300 krooni. Nädalaga olid kohal ja kenasti maksikirjana postkastis, väga mugav Võrdluseks - VM küsib tüki eest 217 krooni ning tarneaeg on samuti nädala kanti, kohapeal pakkuda pole. Lisaks peab neile veel VM-i järgi sõitma
Inimese moodi sõitmisest on asi kahjuks veel kaugel, selleks tuleb veel hulk mahukaid ja üsna kulukaid töid ära tehaAlgselt postitas: tõh
Congrats, saad inimese moodi lõpuks sõitma hakata.
Aga kõigest täpsemalt siis, kui midagi taas reaalselt tehtud on
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Täna külastasin esmakordselt MobileSPA autopesulat, kus sai lastud korralik pigipesu teha. Pesu käigus selgus küll, et eelmisel kuul külastatud savine külatee osutus hoopiski tsemendiseguseks, mistõttu läks pesu oodatust mõnevõrra kallimaks
Selles polnud loomulikult süüdi teenust pakkuvad härrased, kes tegid oma tööd igati korralikult, pakkusid meeldivat ja viisakat teenindust ning tänu minu seotusega Saabiklubi foorumiga tehti veel ka soodustust
Õnneks ei ole lakikiht tänu tsemendile oluliselt kahjustada saanud ning nii läikivana pole ma oma autot veel vist näinudki
Kuigi ilm ei soosinud eriti minu otsust lasta auto täna puhtaks pesta, sai siiski lähedalasuva kaubanduskeskuse parklas mõned värskemad pildid klõpsatud:
Selles polnud loomulikult süüdi teenust pakkuvad härrased, kes tegid oma tööd igati korralikult, pakkusid meeldivat ja viisakat teenindust ning tänu minu seotusega Saabiklubi foorumiga tehti veel ka soodustust
Õnneks ei ole lakikiht tänu tsemendile oluliselt kahjustada saanud ning nii läikivana pole ma oma autot veel vist näinudki
Kuigi ilm ei soosinud eriti minu otsust lasta auto täna puhtaks pesta, sai siiski lähedalasuva kaubanduskeskuse parklas mõned värskemad pildid klõpsatud: