Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#26

Algselt postitas: kasparius
Niipalju on muutunud, et olemas rõhukell ja silikoonvaakumvollad.
Ühte vollat oli väga halb vahetada. See mis paipässist tuleb.
Neljandaga lööb peaaegu 1,4bar veidi aega hoiab ja siis ui pöörded jõuavad 4500-ni jääb 1bar kanti.
Vähevõitu hoiab, aga väike föön ka.
Ja sinu soft lubab veel 4500 pöördeni kuni 1,36 baari ja alles siis hakkab vaikselt langema.
Aga lubamisest on vähe, kui vurr sammu ei pea ;)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: kasparius
Niipalju on muutunud, et olemas rõhukell ja silikoonvaakumvollad.
Ühte vollat oli väga halb vahetada. See mis paipässist tuleb.
Neljandaga lööb peaaegu 1,4bar veidi aega hoiab ja siis ui pöörded jõuavad 4500-ni jääb 1bar kanti.
Vähevõitu hoiab, aga väike föön ka.

Eks rõhu tõstmine ei ole ainus lahendus! Aga üks lihtsamaid ning odavamaid!

Edu :drive:
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

Tallal lasime dünos 1,7-8 bar. rõhuga. Maksim kukkus kisama,sest vääne oli olematu.Hakkasime vähendama,kuni järsku tekkis hüppeline võimsusekasv 1,1-3 bar. vahemikus.Raua olukord,soft ja vurri-bensupumba tootlikus on primaarsed(sisse-väljalse ka).Ülelaadimisrõhk on sekundaarne.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#29

Eile õhtul sai nokitsetud auto esisilla kallal. Pukse välja pressitud ja uusi pandud. Esiamordid läksid ka vahetusse. Kokku 6t tööd ja lõpetasime sõbraga hommikul kell 4.
Esialgu läksid autole alla originaalosad. Mitte tuuning siis.
Nagu restaureeriks uunikumi:red:
Esisild sai vaikne. Läbi olid- mõl amordid, esialaõõtshoova suured puksid, stabika kondid, rooliotsad.
Jube mida tegi esisild ja esimesed rattad kiirendusel ennem vahetust.
Nüüd palju parem, aga nagu ikka, ei ole veel hea.

Järgmisena vajavad tegemist kõik pidurikettad ja klotsid.
Varsti saab auto eest makstud rahasumma remonti pandud.
Saugal üritaks vormis olla ja 1:10 rünnata.
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

Kuidas öösel toimetada ka oli? Mulle omale just miskipärast öösel meeldib auto kallal nokitseda. Siis on haud vaikus ja ise võid kah õli sisse kallates magama jääda;)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#31

Öösel mingi ajani on ok. Kuskil 02.00ni. Siis aga juhtub nii et tuleb raadiost vaiksem laul ja ongi väsimus käes.
Kütet tuleb kuulata, mis muud!
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#32

Lambdale panime lisa massijuhtme, enam CE põlema ei lähe. Tühikäik endiselt kõrgem kui norm.

Otsin sportpaneelfiltrit. JR pakub, aga kes Tallinnas seda müüb? Dynos tuli välja, et seda on ikkagi vaja, originaalfilter ei voola piisavalt.

Sachs amordid on täielik saast. Esimene vasak lõi teisel päeval õli välja :wtf:
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: kasparius
Lambdale panime lisa massijuhtme, enam CE põlema ei lähe. Tühikäik endiselt kõrgem kui norm.

Otsin sportpaneelfiltrit. JR pakub, aga kes Tallinnas seda müüb? Dynos tuli välja, et seda on ikkagi vaja, originaalfilter ei voola piisavalt.

Mina tellisin oma JR filtri Speedpartsist, Romza oli abistavaks käeks. Muidu on saada vast ka Eesti tuningu poodides, kuid sealt ostes oleks tellimis aeg pikem old ning isegi kallim tulnud.
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#34

Njaa, Romzalt saaks alles augustis.
Rinkapäev ju tulemas....
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#35

Tutnoid kettad ja klotsid all. Oh sa õnnistus ütlen ma!
Unustasin juba ära, mis on korralik piduripedaal.
Võtab ikka kohe ülevalt. Kindlasti vahetan vedeliku ka ära, sest kolme pidurdusega120kmh-30kmh jäi juba pedaal pehmeks. Seda pole küll saugal vaja, et pidurid kaoks.
Ja kliima sai teist korda täidetud, kuna eelmine külmaine,mille kuu aega tagasi täitsin, lihtsalt jooksis välja 12 tunniga:gun:
Kena summa on restaureerimisse läinud kuu ajaga.
Sent from my Monte Carlo using B236
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#36

mis kettad ja klotsid läksid?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#37

Kettad Troostist, mingi X bränd.
Aga klotsid KGK-st. Ei olnud väärt meelde jätta mis nimi :)

EDIT: Vahetatud ka kastiõli 15w-40 ja väga palju paremaks sai asi.
Käigud lülituvad paremini, aga kang töllerdab endiselt ja see vajab lahendust:gun:
Sachsi uus amort ka eelmise asemel, eks näis kaua seekord peab.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: kasparius
Kena summa on restaureerimisse läinud kuu ajaga.

vaatame, kas suudad minu summa ületada ... auto kordategemisse :P
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#39

Täna nokitsesin õhuvõtu kallal.
Filtrikopsikust ja selle väljast eemaldasin 2" toru.
Asemele läks 3" solgitoru.
Tõmme muutus ühtlasemaks täisgaasil.
Äkki on platseebo effekt, ei tea.
Rõhukellal midagi positiivsemaks ei muutunud.

Samas ka Pärnust tagasi taastatud zarniirid. Tänud Cyber.
Nii taastatud on need, et käsitsi on neid väga raske liigutada:wtf:
Head tööd tehakse seal Pärnus:thumb:
Kuulduste järgi laseb enamus rinka ja kiirenduse huvilisi seal zarniire taastada.
Igaljuhul oluliselt jäigem kui originaalis

Powerflex puksid mõned saabusid ka.
Sel nädalal alla. Loodan "handling improvementi"

Ja jälle(2x kahe kuu jooksul) kliima tühjaks jooksnud:gun:
Peale eelmise korra tühjaksjooksmist sai toru parandatud ja siis uuesti täidetud. Peale täitmist väideti, et ventiil lekib ja kuskil suvega või u. nii jookseb ainest tühjaks. Paraku reaalsus see, et ei pidanud kolme nädalatki vastu. Bummer
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#40

Auto pole enam minu. Läks turbohuvilisele :)
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta