Tänud, Trionic. Arvasin juba et miskit tuleb tugevalt muuta.
Tahtsid vist öelda, et 3bar MAP-ga

. See huvitaks ennastki, kuhu cutoff siis liigub aga lihtsam on lisada 2bar sensorile 50...100 oomine takisti väljundsignaaliga järjestikku (ECU sees on takkidest pingejagur 970 oomiga massi) see lükkab cutoffi kuuldavasti mõnevõrra kõrgemale...segu muidugi läheb samavõrra lahjemaks sest MAP ei anna enam õiget infot...1,3+bar juures võib see äkki jamaks minna? Sama kino oleks vist 3bar sensoriga.
Loll on see, et segumõõtja (A/F kell) ei anna suurtel rõhkudel enam õiget inffi, sest trionic sätib siis segu normaalsest rikkamaks (ja süüte muidugi hilisemaks) aga "narrow band" o2 andur on nii krdi ebatäpne, et väljastab ideeliselt ainult kolme väärtust: lahja-normaalne-rikas ja sedagi siis, kui ta täiesti korras on. "Wide band" andur väljalaskesse kruttida lisaks originaalile...siis saaks asjast kohe selge ülevaate. Pole seni kusagil lugenud, et keegi nii teinud oleks

.
ps. need cutoff piirid on üsna umbkaudsed, kõik oleneb ju õhu temperatuurist jne. loomulikult ka näidiku täpsusest kust loetakse.