Nüüd otsustas mu masina esimene DI-kassett maha põleda.
Käivitades hakkas hirmsa podina ja vibraga tööle, mootorikaane alt tuli suitsu ja nii ta läks.
Tossutasin kolme silindri peal koju ja kat sai vast ka omajagu kannatada. Salongis läks päris soojaks igatahes.
Kas neid kassette võib eraldi vahetada või käivad need paaris?
Kas oleks paslik küünlad ka ära vahetada?
Vaatan, et USA-s maksab 1 kassett 200 dollarit, UK-s 200 naela ja Rootsis 2000 SEKi.
B308E DI-kassett
Loomulikult saab eraldi vahetada.Küünaldevahetus tee hooldusvälba järgi,sest NGK talub ka märgumist. Kontaktivahed aja loomulikult kõigil kuuel 1mm. peale.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989