NG ahi
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
NG`st kirjutasingi,kuigi mingit vahet pole tööhulgas,on see ng,või 9-5
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Arvan, et Trionic mõtles terve ahju hinda (täiskomplekt). Pealkiri selles osas pisut eksitav.Algselt postitas: Berg50-60kiloeeku? Mis materjalist ka sellised iludused radikad on?Algselt postitas: Trionic
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
Soojusvaheti ise maksab tõenäoliselt sinna paari tuhande kanti (+-500) . Tonnisele sain radika Monaco Grupist ~1500 eest.
Kui ise vahetada tahad, siis mõistlik kõigilt pakkujatelt (VM, Saabianti, Troost, Lakiauto, Monaco grupp, Speedparts) hinda küsida. Muidugi Troost võtab radikad vist omakorda lakiautost seega võivad mingid hinnakäärid tekkida.
Product Heater
Nissens 73379
Date 10/96 > 01/98
Dimensions 170 x 188 x 33
Material Brass/Copper
OE 74 95 625
Lisatud failid
Jutt oli ahjust,mitte soojusvahetist.Algselt postitas: Berg50-60kiloeeku? Mis materjalist ka sellised iludused radikad on?Algselt postitas: Trionic
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
NG soojusvaheti on pea 2 X kallim,kui tonnisel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Seda on teada, et Troost üritab alati hinda kõrgel hoida ja need hinnakäärid on ka pikem teema, vale koht lihtsalt ... ma arvan ,et kui sa hoolega otsid siis leiad päris normaalse hinna , mille eest sulle uus pannakse.
Mis selle postituse mõte oli??:wtf:Algselt postitas: andreas1982
Seda on teada, et Troost üritab alati hinda kõrgel hoida ja need hinnakäärid on ka pikem teema, vale koht lihtsalt ... ma arvan ,et kui sa hoolega otsid siis leiad päris normaalse hinna , mille eest sulle uus pannakse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
OT, mina jällegi arvan, et Troostis saad kõige kiiremini probleemi likvideeritud. Võttes arvesse, et tegu tunnihinnaga siis mida kiiremini, seda parem. Mujal võib küll tunnihind odavam olla aga tehakse ka poole kauem see asi korda.
Kui sul on midagi konkreetset öelda siis palun U2U.Algselt postitas: andreas1982
Seda on teada, et Troost üritab alati hinda kõrgel hoida ja need hinnakäärid on ka pikem teema, vale koht lihtsalt ... ma arvan ,et kui sa hoolega otsid siis leiad päris normaalse hinna , mille eest sulle uus pannakse.
Niisama lahminine võib valusalt lõppeda:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Saage aru kuidas soovite, konkreetselt minul pole Troosti vastu midagi.
Asi nüüd laual (st. soojusvaheti). Tõesti kõigest poolteist tundi tööd. Väliselt kena ja puhas. Sisenemispoolel olid pilud pooleldi kinni mingi sültja poolläbipaistva ollusega. Mõnetunnine happeravi muutis selle olematuks. Soojusvaheti ja ühendustorude vahel olid kummist rõngad. Samuti olid need sinna sisse liimitud. Rõngad lähevad küll vahetusse, kuid kas ka liim on kohustuslik? Kui on, siis milline?
Silikoonõlist piisab täiesti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kokku laoks ehk homme. Ja peale katsetusi, ehk oskan ka öelda, kas oli sellest kõigest ka kasu! Happeks kasutasin tavalist soolhapet, kanget. Paar tundi leotasin soojusvaheti sisu. Puhtaks läks kenasti, kui just mingit oksiidi pinnale ei tekkinud, mis takistaks soojusjuhtivust. Vot seda ei tea ma!
Tihendid hangin Baltfleksist, kus mujalt.
Tihendid hangin Baltfleksist, kus mujalt.