NG ahi

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#1

Mind huvitab kui keeruline on soojendusradika eemaldamine. Seda tööd on ju parem teha suvel, kui talvel. Põhjuseks vähene efektiivsus. Kindlasti teab keegi ka seda mis uue hind on. Tänud
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Algselt postitas: Trionic
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
Tal on ilmselt NG ja teema vales foorumis ma pakuks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

NG`st kirjutasingi,kuigi mingit vahet pole tööhulgas,on see ng,või 9-5
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Trionic
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
50-60kiloeeku? Mis materjalist ka sellised iludused radikad on?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Berg
Algselt postitas: Trionic
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
50-60kiloeeku? Mis materjalist ka sellised iludused radikad on?
Arvan, et Trionic mõtles terve ahju hinda (täiskomplekt). Pealkiri selles osas pisut eksitav.
Soojusvaheti ise maksab tõenäoliselt sinna paari tuhande kanti (+-500) . Tonnisele sain radika Monaco Grupist ~1500 eest.

Kui ise vahetada tahad, siis mõistlik kõigilt pakkujatelt (VM, Saabianti, Troost, Lakiauto, Monaco grupp, Speedparts) hinda küsida. Muidugi Troost võtab radikad vist omakorda lakiautost seega võivad mingid hinnakäärid tekkida.

Product Heater
Nissens 73379
Date 10/96 > 01/98
Dimensions 170 x 188 x 33
Material Brass/Copper
OE 74 95 625

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Berg
Algselt postitas: Trionic
Ei ole keeruline,kui tööjärjekorda tead.Päeva töö. Maksab,sõltuvalt varustusest 50-60 kiloeeku.
50-60kiloeeku? Mis materjalist ka sellised iludused radikad on?
Jutt oli ahjust,mitte soojusvahetist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

NG soojusvaheti on pea 2 X kallim,kui tonnisel.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#9

Asi selge. Suured tänud;)
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#10

Seda on teada, et Troost üritab alati hinda kõrgel hoida ja need hinnakäärid on ka pikem teema, vale koht lihtsalt ... ma arvan ,et kui sa hoolega otsid siis leiad päris normaalse hinna , mille eest sulle uus pannakse.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: andreas1982
Seda on teada, et Troost üritab alati hinda kõrgel hoida ja need hinnakäärid on ka pikem teema, vale koht lihtsalt ... ma arvan ,et kui sa hoolega otsid siis leiad päris normaalse hinna , mille eest sulle uus pannakse.
Mis selle postituse mõte oli??:wtf:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

OT, mina jällegi arvan, et Troostis saad kõige kiiremini probleemi likvideeritud. Võttes arvesse, et tegu tunnihinnaga siis mida kiiremini, seda parem. Mujal võib küll tunnihind odavam olla aga tehakse ka poole kauem see asi korda.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: andreas1982
Seda on teada, et Troost üritab alati hinda kõrgel hoida ja need hinnakäärid on ka pikem teema, vale koht lihtsalt ... ma arvan ,et kui sa hoolega otsid siis leiad päris normaalse hinna , mille eest sulle uus pannakse.
Kui sul on midagi konkreetset öelda siis palun U2U.
Niisama lahminine võib valusalt lõppeda:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Ärgem hakakem siin jälle lähkama hindu siin ja seal... HInnad on alati võimalik ette ära küsida ja pärastine sapipritsimine jätab lihtsalt pasamaitse asjale juurde.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#15

Saage aru kuidas soovite, konkreetselt minul pole Troosti vastu midagi.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#16

Asi nüüd laual (st. soojusvaheti). Tõesti kõigest poolteist tundi tööd. Väliselt kena ja puhas. Sisenemispoolel olid pilud pooleldi kinni mingi sültja poolläbipaistva ollusega. Mõnetunnine happeravi muutis selle olematuks. Soojusvaheti ja ühendustorude vahel olid kummist rõngad. Samuti olid need sinna sisse liimitud. Rõngad lähevad küll vahetusse, kuid kas ka liim on kohustuslik? Kui on, siis milline?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Silikoonõlist piisab täiesti.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#18

Kui ahju kokku saad, pane mõni sõna ka teistele juhendiks ;) Mõni hellem koht, happe koostis, uute tihendite hankimiskoht..

Sama töö ees..
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#19

Kokku laoks ehk homme. Ja peale katsetusi, ehk oskan ka öelda, kas oli sellest kõigest ka kasu! Happeks kasutasin tavalist soolhapet, kanget. Paar tundi leotasin soojusvaheti sisu. Puhtaks läks kenasti, kui just mingit oksiidi pinnale ei tekkinud, mis takistaks soojusjuhtivust. Vot seda ei tea ma!
Tihendid hangin Baltfleksist, kus mujalt.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#20

Tee pilti ka. Kui ise ei viitsi, ma võin tulla ja teha :)
Vasta