On kellegil sellise boostcontrolleriga kogemusi, kuidas teda peab ühendada 9000-le. Kuhu W C ja R voolikud peavad minema.
Lisatud failid
Boostcontrolleri ühendus
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: IFF
Kas juhendit siis ei olnudki kaasas? Või eelmise omaniku õpetus sõnu?
juhendit ei olnud, ja eelmine omanik ei ole paigaldanud seda
__In Boost We Trust__
Töötas küll, raadil üritas turbot purustada juba.Algselt postitas: TFK
Palun palun,anna siis tulemustest ka teada kas said tööle![]()

-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
kolmesesse jubinasse läheb sisse compressor(C voolik) noole taha. noole otsast läheb välja (W)wastegate acuatorisse ja kesmisest läheb voolik boost controlleri alumisse voolik ja controlleri ülemisse läheb (R)returnvoolik. controller töötab nii et kui kruvi on täitsa kinni on rõhk täitsa maas mida rohkem kruvi lahti keerad seda suurem saab olema rõhk süsteemis. Olin kuu aega tagasi sama jama ees ei saanud algul seda vidinat tööle.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: JürgenTöötas küll, raadil üritas turbot purustada juba.Algselt postitas: TFK
Palun palun,anna siis tulemustest ka teada kas said tööle![]()
![]()
Sain tööle küll, aga tulemusega eriti rahul ei ole, p... tunne ütleb, et midagi muutnud ei ole, nädiku järgi võibolla 0,1 bari rõhk tõusis, aga mitte midagi olulist. Tuunimist tuleb vist ikka alustada teistest asjadest kui 165kW jääb väheks;)
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116Algselt postitas: JürgenTöötas küll, raadil üritas turbot purustada juba.Algselt postitas: TFK
Palun palun,anna siis tulemustest ka teada kas said tööle![]()
![]()
Sain tööle küll, aga tulemusega eriti rahul ei ole, p... tunne ütleb, et midagi muutnud ei ole, nädiku järgi võibolla 0,1 bari rõhk tõusis, aga mitte midagi olulist. Tuunimist tuleb vist ikka alustada teistest asjadest kui 165kW jääb väheks;)
165KW juba on midagi, iseasi palju sul 10+ aastat vanad autol järgi on jäänud. Alla 150kw vast kindlasti.

Iga ratas veab and then some!
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: IFF
165KW juba on midagi, iseasi palju sul 10+ aastat vanad autol järgi on jäänud. Alla 150kw vast kindlasti.![]()
Võrreldes Audi S6 4.2 213Kw ja MB S600 300kW, mul ikka 160+ kindlasti on;)
__In Boost We Trust__