http://www.catcams.be/index.htm
Kas keegi teab seal saabile pakutavatest nukkatest midagi,või oskab mõni saabiguru võrrelda palju ta kangem on?
Ette tänades!
Peedo!
PS! Link avada internet exploreriga firefoxiga ei tööta!
Catcams nukad
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma ei loe sealt välja, et Saabidele midagit pakutakse.
Küll aga saaks siit nii mõndagi head http://maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=114
Küll aga saaks siit nii mõndagi head http://maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=114
Avad exploreriga selle lingi,võtad english ,siis tuleb aken lahti!
Aknal on vasakus ääres valikud,võtad camshafts,siis tulevad vaskul all pool auto margid ja sealt saab,siis peaks nagu ise saama juba....
Maptunei valikuga olen tutvunud...
Kuid hetkel huvitavad need....
Aknal on vasakus ääres valikud,võtad camshafts,siis tulevad vaskul all pool auto margid ja sealt saab,siis peaks nagu ise saama juba....
Maptunei valikuga olen tutvunud...
Kuid hetkel huvitavad need....
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tähendap... Minu meelest käib asi nii, et kui sa pead küsima sellist küsimust, siis ei ole sa omale teooriat selgeks teinud..
Samuti ei tea me seda, mis on su eesmärk, mis hj sa sihid?
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis too soomlaste 1000EUR-i järel kokku jooksnud mootoriga kollane saab omale tolle firma nukkadega mootori nüüd. Aga siht on ka hoopis üsna palju kõrgem, kui pisut järgi aidatud tänavaauto.

Kui ma nüüd õieti mäletan, siis too soomlaste 1000EUR-i järel kokku jooksnud mootoriga kollane saab omale tolle firma nukkadega mootori nüüd. Aga siht on ka hoopis üsna palju kõrgem, kui pisut järgi aidatud tänavaauto.
Mootor ilma mingi autota seisab Kuuris,ootab lahti lammutamist,ning suuri muutusi! Plaan oli sihtida 350-400 hp.
Kuid selleks ma siia ju tulingi,et suurematelt ja targematelt
mõned know how küsimused esitada. Kui hr. ironman viitsiks vastata,äkki oskaks tema öelda missuguse kraadiga nukk tema red monsteri kapoti all liigub?Mul on mootoriks uuema otsa 9000 aero mootor aastast 97 .
Kuid selleks ma siia ju tulingi,et suurematelt ja targematelt

mõned know how küsimused esitada. Kui hr. ironman viitsiks vastata,äkki oskaks tema öelda missuguse kraadiga nukk tema red monsteri kapoti all liigub?Mul on mootoriks uuema otsa 9000 aero mootor aastast 97 .
Ütleme nii EELARVET pole...Mul ehitamiseks aega on,selletõttu korjan aeglaselt osad kokku,lased pea,ning ploki üle käia jne...Plaanis on:
Nukad(valimisel)
Kolvid(wössner)
Flywheel(maptune)
Klapid ja vedrud(maptune)
rods(samuti maptune)
turbo(garett gtbb30)
sidur(maptune up to 600nm)
Niipalju on mootoriga plaanis hetkel sisult,Kuid äkki läheks teema juurde tagasi,oskab keegi neist nukkadest midagi tarka rääkida?
Nukad(valimisel)
Kolvid(wössner)
Flywheel(maptune)
Klapid ja vedrud(maptune)
rods(samuti maptune)
turbo(garett gtbb30)
sidur(maptune up to 600nm)
Niipalju on mootoriga plaanis hetkel sisult,Kuid äkki läheks teema juurde tagasi,oskab keegi neist nukkadest midagi tarka rääkida?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Näiteks naaber Heikki kasutab hoopis Holset HX40. On odavam kui Garrett ja mitte halvem. Ja kui kiired poisid juba kasutavad, siis ju peab hää olema.
Auto ehitamiseks või nii öelda tuunimiseks ei pea olema absoluutselt mingit eelarvet. It just takes time. Korraga asja valmis ehitamine poleks mingi lõbu. Mis sa siis teed kui ta valmis on. Hakkad uut ehitama ve? @räägib inimene kellele just meeldib ehitamine:)
Ma ise ei oska kahjuks öelda milline duration ja lift see võimsale turbokale parim on. Huvitab tegelikult ennast kah. X4R kasutab Pipercami nukkasi vist: 298-degrees, 12,9 mm lift. Ülejäänud info siit http://www.93x.se/93x4r/
Iromanil on:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Handmade alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverad Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy KarlssonTrollspeed racing)
Chptrim by Frank StrömqvistSQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION
Auto ehitamiseks või nii öelda tuunimiseks ei pea olema absoluutselt mingit eelarvet. It just takes time. Korraga asja valmis ehitamine poleks mingi lõbu. Mis sa siis teed kui ta valmis on. Hakkad uut ehitama ve? @räägib inimene kellele just meeldib ehitamine:)
Ma ise ei oska kahjuks öelda milline duration ja lift see võimsale turbokale parim on. Huvitab tegelikult ennast kah. X4R kasutab Pipercami nukkasi vist: 298-degrees, 12,9 mm lift. Ülejäänud info siit http://www.93x.se/93x4r/
Iromanil on:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Handmade alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverad Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy KarlssonTrollspeed racing)
Chptrim by Frank StrömqvistSQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION
See mul plaanis ongi,et korjata rahulikult jupid kokku ja siis vaikselt kokku laduda!:headbang: Holset on ka peast läbi käinud,kuid turbo on arvatavasti viimane asi mis ma ostan ära,niisiis see pole veel raudpolt kindel!:D
vmaster Mis mõttes õigest otsast? et enne raud,ning siis soft jne?
(PS! mootor on aga autot veel pole kuhu vahele istutada,see peaks järgmine aasta hoovi jõudma!:poke: )
vmaster Mis mõttes õigest otsast? et enne raud,ning siis soft jne?
(PS! mootor on aga autot veel pole kuhu vahele istutada,see peaks järgmine aasta hoovi jõudma!:poke: )
350-400hj saad mootorist kätte ka rauda oluliselt muutmata.OEM plokikaanepoldid ja -tihend tuleb alustuseks ära unustada.Algselt postitas: Peedo
Ootaks,siis saabi jumalate vastuseid.....![]()
Kui järsemaid nukkasid kasutada tahad,pead uued,nii sisse-,kui väljalaskekollektorid välja arvutama ja valmis tegema.Kaane kindlasti portima jne.Aga siis vajad ka juba suuremat vurri,-coolerit,-sidurit,-kütusesüsteemi,-õhuvõttu,survevalu väntvõlli,kepse-kolbe,paremat softi jne jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuid nagu ma aru olen saanud siis ironman paugutab ikka veel ju originaal sisselaske kollektoriga!? Ning,kas eestis on üldse võimalik saada survevalu vänta?Või peab üle lombi selleks ujuma?:red:
Ülejäänud asjadega ma olin juba arvestanud!:headbang:
Ülejäänud asjadega ma olin juba arvestanud!:headbang: